Hyvä aeromuotoilu ja maksimikokoinen pankkojen sisäkuormatila kulkevat oikeaan suuntaan ja lisäksi käsikädessä.xxl.aero07.06.2017 0.07
Kappaleitten aerodymaaminen muotokerroin (Cw)ja niitten ilmavirtauksen vastainen otsapinta (A) määrittelevät niitten vaikutukset ilmasvastusvoimiin. Sekä hyvä muotokerroin, että pieni otsapinta tuovat toivottua tulosta ( Cw x A ).
Tolppien ja pankkorunkojen muotoilussa on merkittävästi lisäarvoa sekä tuloksentekoon, että liikenneturvallisuuteen. Oikea muoto yhdessä pienen otsapinnan kanssa antaa erinomaiset mahdollisuudet hyödyntää 24 tolppaa ja 12 pankkorunkoa ilmanohjaimina , jotka parantuneen polttoainetalouden ja kasvaneitten kuormakokojen kautta tuovat lisäarvona myös puhtautta sekä turvallisuutta liikennevirtoihin. |