Onko puutavarayhdistelmien kulurakenteissa edelleenkin hyödynnettäviä Europotteja, - ja onko niitä kaikille osapuolille???.

07.04.2024 18.02



Puutavarayhdistelmät ovat olleet kautta aikojen suurisyömäisimpiä rahtiautoja. Kulutukset ovat pahimmillaan lähennelleet jopa 100l/100km ja pienimmillään on päästy reippaasti alle 60-litran /100km. - Tämä 76-tonnisilla kuormaajallisilla yhdistelmillä.

Keveys kaipaa tilavuutta - tilavuus kaipaa keveyttä.

Vastaavasti 68-tonnisten siirtoautojen kulutukset liikkuvat poikkeuksetta alle 40 - 60 l/100km, ja autojen pääoma-,huolto-, ja remonttikulut elävät nekin likimain samassa suhteessa tuon  polttoainekulutuksen kanssa.

Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista.

Mistä nuo hurjaltakin kuulostavat kustannuserot koostuvat, ja missä tapauksissa niitä on mahdollista hyödyntää - se vaatinee tarkastelua, ja maksimi hyötyyn  pääsy tarvitsee järkevää yhteistyötä kaikkien osapuolten kesken  = metsästä tehtaalle !!! XXhj.7.4.2024
27.04.2024Kuumasinkittyjen pankkojen toimitusajat nopeutuvat kesäkausina.
27.04.2024KATSO TÄSTÄ 26.4. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
25.04.2024Tuliko tästä poishylkäytynyt visio, vai onko se kuitenkin lopulta tehokas "junantappaja"???
24.04.2024 18.00Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
29.04.2024 3.00Kertausta : -"Mikä on TimberRoad - projekti" ???
29.04.2024 0.07TimberRoad yhdistelmämallien synty .
28.04.2024 17.00Mukavuutta , turvallisuutta ,helppoutta ja äänettömyyttä puutavarapankkojen toimintoihin Terminator "Triplakiinnikkeillä".
28.04.2024 15.00Alumiinikitkalevyt ja muoviliukulevyt, sekä triplat ja nostokoukutkin ovat nyt erityistarkkailun alla.
28.04.2024 13.00Triplavaimentimet ovat kaikissa pankkojemme kiinnikkeissä

Siirry arkistoon »