Alumiinipankkojen "sudenkuoppa" on profiilirakenteen rajoitteet, ja materiaalin pehmeys.

02.05.2024 3.00

muoviteipit

Alumiinisten pankkojen kilpailukykyä heikentävät nykypäivänä kuormatilakokoa syövät materiaaliset, sekä tuotannolliset rajoitteet. - Painoetuakaan ei enää ole, muuta kuin muistoissa.


-Profiilirakenne syö kuormatilakokoa, ja 
kasvattaa painoa ohi ultralujien

Pankkokiinnikkeissä sinkitys on Suomessa vallitseva pinnoite.
-Tehtävissä on 100%:sesti muoviton rakenne.

Alumiinin eduiksi on kuitenkin laskettava sen ruostumattouus, sekä ulko-, että sisäpinnoiltaan, sekä teipittömänä Metsäteollisuus-myönteinen helposti täysin muovittomaksi tehtävissä oleva kuormatila.XXhj.2.5.2024

10.05.2024Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
01.05.2024 0.07LUE TÄSTÄ! Järkälemäinen Kivirock lehti 1/2024 on ilmestynyt - lähes 250 sivua maarakennus, kaivos ja kuljetusalan asiaa
29.04.2024Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
28.04.2024Kuumasinkittyjen pankkojen toimitusajat nopeutuvat kesäkausina.
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
17.05.2024 7.00Valmet toimittaa paalitesterin Papresan paperitehtaalle Espanjaan
17.05.2024 3.00Alumiinipankkojen muutos muovittomiksi on äärihelppoa.
17.05.2024 0.07Miksi "tuunaus" ei ole yltänyt metsäkoneisiin???
16.05.2024 18.00Pankkoteipit ovat tuhoisia,turhia ja turvattomiakin.
16.05.2024 17.00Teräksen kilpailukyvyn tuottavuudessa tekee myötöraja, kinnomoduli ja uusden tekniikan levynkäsittelytuotanto.

Siirry arkistoon »