Lisäakselilla ja " Terminoinnilla " edullista lisätuottoa - parillakymmenellä tonnilla vaunulle uusi alku.

07.11.2015 6.54

Neliakselisen perävaunun lisäakselointi kasvattaa kokonaispainoa neljällä tonnilla ja kuormaa kolmella. Lisäakseloinnin yhteydessä on järkevää kasvattaa kuormakokoa pankkojen vaihdolla.

Kolmelle lisätonnille vähintään 8m3 lisätila.


kolmen tonnin kantavuuslisä kasvattaa kuormaa kymmenellä prosentilla. Tuo kymmenen prosentin kuorman kasvu kaipaa vähintään vastaavaa lisätilaa perävaunun pankoille, tuo lisätila saadaan edullisesti pankkojen vaihdolla XXL kokoluokkaan ja tolppamittoja kasvattamalla parillakymmenellä sentillä. 

Parillakymmenellä tonnilla vaunulle uusi alku.



Perävaunun kokonaispainon korotus neljällä tonnilla ja kuormatilan kasvatus 8-10 kuutiolla on edullisimmillaan alle 20.000 euron sioitus. Pankkojen uusiminen XXL kokoluokkaan kannattaa tehdä aina akseloinnin yhteydessä - se säästää rahaa ja aikaa, sekä tuo maksimituoton heti käyttöönotosta alkaen.



04.05.2024KATSO TÄSTÄ 3.5. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
01.05.2024 0.07LUE TÄSTÄ! Järkälemäinen Kivirock lehti 1/2024 on ilmestynyt - lähes 250 sivua maarakennus, kaivos ja kuljetusalan asiaa
29.04.2024Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
28.04.2024Kuumasinkittyjen pankkojen toimitusajat nopeutuvat kesäkausina.
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
06.05.2024 3.00Kyllä, sinkitys lisää tuotteen painoa, - mutta se tekee sen erittäin positiivisesti.
06.05.2024 0.07Mitä tarkoittaa pankkojen kuumasinkitysvalmius, - ja mitä hyötyä siitä on teräksisten pankkojen käyttäjille???
05.05.2024 19.00Kuumasinkityksellä on 20 vuoden pinnoitetakuu
05.05.2024 18.00Lujat, ja ultralujat teräkset kuumasinkittynä ovat ehdotomia perusmateriaaleja puutavara-autovarusteissa.
05.05.2024 17.00Teräksen pintakäsittely on vaativa ja vastuullinen taitolaji.

Siirry arkistoon »