
Uutiset (päivittyy 24h/vrk)
2025 - Puukäärmeen vuosi . (19.04.2025 21.00)
|
KLIKKAA TÄSTÄ JA KATSO 18.4. LÄHETYS! Ammattilehti on tuottanut viikoittaisen uutislähetyksen jo yli 5-vuoden ajan - 259. perjantaina peräkkäin - tarjoten kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreimmat kuulumiset. (19.04.2025 20.50)
|
??UUTISET--UUTISET?? (19.04.2025 20.00)
|
Terminator XXL 8 aerojen ja XXL 8.8 CE mallien pikatoimitusvarastomme. (22.04.2025 0.07)
|
"Vain teipitön eloksoitu alumiinipankko, ja teipitön sinkitty teräspankko, sekä kiillotettu rosteri täyttävät Metsäteollisuuden muovittomuusvaatimukset". (21.04.2025 17.00)
|
Terminatoreitten ja TimberMaxxien painoetu ja niitten kevennysmenetelmät. (21.04.2025 15.00)
|
Terminator-tekniikkaa : -" Pankoissa ja tolpissa 100%:set liukuestepinnat" (21.04.2025 14.00)
|
Terminator pankkomallisto on malliesimerkki nykyterästen ja nykytekniikan hyödyntämisestä. (21.04.2025 13.00)
|
XXL 8aero-, ja 8.8CE pankkojen 1vrk:n - 1 viikon toimitusvalmius pankkoerät. (21.04.2025 12.00)
|
Vaikuttaako pankkorakenne kuormansidontaan ??? (21.04.2025 11.00)
|
Terminator XXL 8 aerojen ja XXL 8.8 CE mallien pikatoimitusvarastomme. (21.04.2025 10.00)
|
XXL - Tolppien liukuestepinnat- lisäturvallisuutta äkkijarrutuksissa ja törmäyksissä, sekä täsmällisyyttä lastauksissa. (21.04.2025 9.00)
|
Nyt lähtee huippulaadukkaasti maalatut XXL 8 aero ja XXL 8.8CE pankkomallimme nopeasti, sekä edullisesti. (21.04.2025 8.30)
|
Uusien määräysten mukaiset "tukkipankkotällit". (21.04.2025 7.00)
|
Tolppien 100% liukuestepinta on apu monessa tiukassa paikassa. (21.04.2025 3.00)
|
Pankkojen ja tolppian liukuesteet ovat suuri turvallisuusetu.-Artikkeli vuodelta 2016. (21.04.2025 0.07)
|
Tässä artikkelissamme mukana tähdellinen koostelinkki: -Terminatoreitten ja alumiinipankkojen kuormakokojen vertailuitten periaatekuvat ovat tässä. (20.04.2025 18.00)
|
Terminator-, ja TimberMaxx edut . (20.04.2025 17.00)
|
Sahateollisuuden raportti: Hakkuurajoituksista miljardimenetykset - Suomi ei saavuta ilmastotavoitteita ilman kovaa hintaa metsätaloudelle (20.04.2025 15.00)
|
Tuottavuuslisää ilman kalusto-investointeja - onko se "laikka maholist" ??? (20.04.2025 13.00)
|
Toinen yhdistelmän laillisen kuorman kokoon vaikuttava elementti on "loiskuorma". (20.04.2025 11.00)
|
Mistä johtuvat 76-tonnisten kuormaajallisten raakapuuyhdistelmien järkyttävänkin suuret tyhjäpainoerot??? (20.04.2025 9.00)
|
TimberMaxx varustepaketti toi tuotekehitysvuonnamme 2023 uuden tason lastauksen tukevuuden nosturikäyttöön - nyt 2025 paketti saa tuottavuuttaan lisää kasvattavan tärkeän päivityksen.. (20.04.2025 7.00)
|
Kuumasinkityksessä käytetään yleisesti 20 vuoden pinnoitetakuuta. (20.04.2025 3.00)
|
Tuleeko "ultralujat" teräkset selättämään alumiinin ja perusteräkset ja alumiinin puutavarapankkojen materiaalina. (20.04.2025 0.07)
|
Koostesivu : "Terminator/ =TimberMaxx tekniikkaa" 1-16. (19.04.2025 18.00)
|
Puutavarapankkojen pinta-alaerot muodostuvat eri osatekijöitten yhteissummasta.. (19.04.2025 17.00)
|
Tolppaholkitkin ovat kuormatilakoon pienentäjiä. (19.04.2025 15.00)
|
4.Terminatoreitten tolppakartiokkuus on kaksisuuntainen, ja siitä on monia etuja. (19.04.2025 13.00)
|
Kivirock maarakennus- ja kaivosalan ammattilehti on ilmestynyt (19.04.2025 12.00)
|
Runkokorkeuserot autoissa ja perävaaunuissa ovat merkittävänkin suuria, ja suuria korkeuseroja on pankoissakin. (19.04.2025 11.00)
|
Tuottavuus, ja turvallisuus Suomen raakapuun maantiekuljetuksen varustelussa. (19.04.2025 9.00)
|
Terminatoreissa ei ole tolpan kuormatilaa syövää vääräpuolista ja käsittämätöntä tolpan yläpääviistettä. (19.04.2025 9.00)
|
"Paluu tulevaisuuteen.." : - Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16. . (19.04.2025 8.00)
|
Aerodynamiikan parannus tuo päästövähennysten ja polttoainesäästöjen lisäksi myös paljon muuta, mutta mitä ?? (19.04.2025 7.00)
|
Mitä perävaunun pitkällä roiskeläpällä haetaan , onko se vain pelkkä "turhake".??? (19.04.2025 3.00)
|
Miksi pankkorungoissa on niin suuret ja kalliit korkeuserot??? (19.04.2025 0.07)
|
Tolppamitoitus ja muotoilu vaatii tietoa ja taitoa. (19.04.2025 0.07)
|
"Kadonneen kuormatilan metsästys": - Selkeytystä eri pankkotyyppien kuormakokoeroihin - artikkelimme vuodelta 2014. (18.04.2025 18.00)
|
Terminator-, ja TimberMaxx kiinnikkeillä niitten käyttäjä tekee selvää rahaa !!! (18.04.2025 17.00)
|
Kiinnikekorkeuksista johtuvat kuormatilaerot jopa luokkaa 0.8m3. (18.04.2025 15.00)
|
Terminator XXL pankkotoimitukset aina rahtivapaasti tilaajan antamaan osoitteeseen. (18.04.2025 13.00)
|
Sahateollisuuden raportti: Hakkuurajoituksista miljardimenetykset - Suomi ei saavuta ilmastotavoitteita ilman kovaa hintaa metsätaloudelle (18.04.2025 11.00)
|
Metsäkoneiden paikannustarkkuus siirtyi uudelle tasolle (18.04.2025 9.00)
|
"Pyrypeltihousut" ja "pyrypeltiautot". (18.04.2025 7.00)
|
Henkilö-, ja pakettiautoista poistettiin roiskeläpät turhina ja vaarallisiana, mutta kuorma-autoissa niitä on alettu lisäämään - mutta miksi??? (18.04.2025 3.00)
|
Puutavarayhdistelmän "pyrypelti" on osoitus tasostamme. (18.04.2025 0.07)
|
Suomalaisen puutavarayhdistelmän kalliit "turhakkeet":- 2. "Umpiperä". (17.04.2025 18.00)
|
Suomalaisen puutavarayhdistelmän kalliit "turhakkeet":- 4.Umpinaiset valopatterit. (17.04.2025 17.00)
|
Puutavarayhdistelmän ja säiliöyhdistelmän kulutuserojen tietokonesimuloinnin tulokset. (17.04.2025 15.00)
|
17.04.2025 13.00
Auto, tekniikka ja kuljetus (2015) : - Virtaviivaista säästöä?
|
17.04.2025 11.00
Ajoneuvon polttoaineenkulutus
|
17.04.2025 9.00
Vakava väitteeni:- "Raakapuun liinasidonta tulee loppumaan Suomessa kolmen vuoden kuluessa"
|
17.04.2025 8.00
Mikä tekee Suomen rautateitten raakapuun kuljetuksista kannattavan/ järkevän???
|
17.04.2025 7.00
Ilmanvastuksen minimointi tuo suuret haasteet ja mahdollisuudet. - CC
|
17.04.2025 3.00
Laivojen rikkipäästöjä koskeva EU-direktiivi tarjoaa mahdollisuuksia polttoainetta säästäville innovaatioille (vuodelta 2014)
|
17.04.2025 0.07
Puutavarayhdistelmän takasumu. ja loiskuorma.
|
16.04.2025 18.00
Tavaraa määränpäähän kuljetettaessa tulisi välttää takaisinpäin kuljetusta. XXhj/Vr
|
16.04.2025 17.00
Tekniikan tri Jussi Sauna-aho LVM vuonna 1965: "Tällaisessa tilanteessa juon vain konjakkia".
|
16.04.2025 15.00
Di Olavi H. Koskinen: PUUTAVARA- AJONEUVOYHDISTELMÄN AERODYNAMIIKKA JA POLTTOAINEENKULUTUS
|
16.04.2025 13.00
Yli-Insinööri Olavi H Koskisen vastine puutavara-yhdistelmän 39%:n päästövähennysvaatimusten tasosta Suomen osalta.
|
16.04.2025 11.00
Oletko miettinyt puutavarayhdistelmän suuren roiskeläppäviidakon tarvetta/ -merkitystä.
|
16.04.2025 9.00
TR- yhdistelmäparin kehitystyö aloitettiin yhdistelmien muutostyöllä.
|
16.04.2025 7.00
Mihin katosi pienempien ajoneuvojen roiskeläpät ja "PYRYPELTIT ???
|
16.04.2025 3.00
Metsäteollisuus ry: Aktiivisella metsänhoidolla kasvu ylös ja tuhot alas - ilmasto kiittää
|
16.04.2025 0.07
Muttta mitäpähän tuon pyrypeltin hinaaminen maksaa käyttäjälleen, sekä kanssaliikenteelle???
|
15.04.2025 19.00
Kuormansidontalaki on selkeä, mutta käytäntö ontuu.
|
15.04.2025 18.00
Metsäteollisuus ry: Aktiivisella metsänhoidolla kasvu ylös ja tuhot alas - ilmasto kiittää
|
15.04.2025 17.00
Kuka maksaa, ja kuka vastaa ???
|
15.04.2025 15.00
Metsätuhot vuonna 2024 -raportti: kuivuuden ja kuumuuden vaikutukset jatkuvat
|
15.04.2025 14.00
MAN Truck & Bus on käynnistänyt akkutuotannon Nürnbergin tehtaallaan
|
15.04.2025 13.00
Näissä yhdistelmissä pyritään pienentämään yhdistelmien takaimua ja alustapyörteitä,.
|
15.04.2025 12.12
Metsäkoneiden paikannustarkkuus siirtyi uudelle tasolle
|
15.04.2025 11.00
Bauma 2025: Rakennuskoneiden tulevaisuus nähtiin Münchenissä
|
15.04.2025 9.00
Elääkö perävaunuteollisuutemme tuotekehityksen historian , ja naapurimaittemme tuoteideoilla???
|
15.04.2025 7.00
TTS tutkimus: Soveltuvuuskoe tarjoaa kattavat taustatiedot metsäkoneopetukselle - tulokset pysähtyvät oppilaitosten hallintoon
|
15.04.2025 3.00
Rockisland Oy aloittaa Briab -puutavaraperävaunujen myynnin
|
15.04.2025 0.07
"Sudenkuoppien= omatoimiset korjausmahdollisuudet.
|
14.04.2025 18.00
Tuliko tuhoisa "pyrypelti" meille, - jopa jäädäkseen ???
|
14.04.2025 17.00
"Pyrypeltin" tehokkuus selvisi jääratayleisölle, ja meille "testaajille" jo 70-luvulla Jurvassa.
|
14.04.2025 15.00
Vaikuttaako yhdistelmän kuormatilakoko ja omapaino sen jälleenmyyntihintaan???
|
14.04.2025 14.00
10.Pankkorungon ilman vastus.
|
14.04.2025 13.00
9. Pankkorungon korkeus.
|
14.04.2025 12.00
Mistä tuo " PYRYPELTIMME" ajautui suomeen ???
|
14.04.2025 11.00
8.Pankkorungon liukuesteet.
|
14.04.2025 10.00
Viikon teemamme: - " Suomalaisen puutavarayhdistelmän kalliit turhakkeet :- PITKÄ POISKELÄPPÄ".
|
14.04.2025 9.00
Tärinä rikkoo pankon- siksi Terminatoreissa on triplavaimennus
|
14.04.2025 7.00
Tolppaliukuesteellä on neljä tärkeää puutavarayhdistelmän liikenneturvallisuutta ja tuottavuutta parantavaa tehtävää.
|
14.04.2025 3.00
Triplavaimennin on osoittanut toimivuutensa ja käsittämättömän kestävyytensä.
|
14.04.2025 0.07
"Triplavaimennin" kolmella kitkasäätö portaalla on esimerkki XXL-miesten pankkojemme kehitystyöstä, - mutta onnistummeko tekemään triplamme nyt = 100%.sesti muovittomana..
|
13.04.2025 18.00
Alumiinin heikko kimmomoduliarvo ja pehmeys heikentävät sen tuottavuutta raakapuun kuljetusten kuormatilana.
|
13.04.2025 17.00
Alumiinipankon keveys on nykymuodossaan lopullisesti mennyttä.
|
13.04.2025 16.00
Miksi Terminatortekniikka on alumiinipankkojen valmistajille ylitsepääsemätön paikka ???
|
13.04.2025 15.00
Miksi monet pankkomyyjät vaikenevat pankkojen runkokorkeusesta????
|
13.04.2025 14.00
Onko tuottavuus-, ja turvallisuus unohdettu: -"Historialliset alumiinipankkomallit uusittu vain pelkin teipein" !!!
|
13.04.2025 13.00
Kun kehitin alupankkomallit 1976 , en ymmärtänyt vielä muusta, kun keventämisestä !!!
|
13.04.2025 12.00
Kuumasinkitys - ruostumaton vaihtoehto Terminatorien viimeistelyyn.
|
13.04.2025 11.00
Puutavarayhdistelmän nippusidonnan liikenneturvallisuutta on kehitetty voimaan tulleitten vaatimusten mukaisesti.
|
13.04.2025 9.00
Mutta mistä johtuu raakapuun maantiekuljetusten ala-arvoinen sidonta.???
|
13.04.2025 7.00
Nippusidonta koostuu kymmenestä sen pitävyyteen vaikuttavaerillistekijästä.
|