Neliakselisten autojen käyttö-olosuhteet ovat raakapuunajossa likimain yhtäläiset, mutta mielipiteet eivät- viisaimmasta mallista ei ole päästy ratkaisuun Suomessa liki 50 vuodessa ???
skal 1991 -: Palkinto puutavarayhdistelmän kehitystyöstäni. |
Neliakselisten vetureitten akseliratkaisut on vielä pitkään "hakusessa". |
Mersu on innokkaasti ja järkevästi tarjonnut nelikoksi 2+2 malliaan. |
Iveco on kaks+kakkosista kevyimmästä päästä. |
Mersu tukee tehdasvvalmiina kaikki "jalat" maassa. |
1414311403479_1_large |
Zetat tulevat ja kuormansidonta tehostuu. |
Telin nostot ovat nyt jäämässä kannattomina enempi pois. |
Ne , jotka ajattelevat kokonaisuutta, karsivat yhdistelmästä turhaksi (tuottamattomiksi) katsomiaan varusteita. |
2+2 ei tosiaankaan ole pohjolan keksintö |
Tuommosiakin on ajoon tehty. |
akselistoratkaisuja on tosi monia |
2+1 on testattu, ja olisi melko optimi TR siirtoautoihin, mutta kuka tekee sen nopeasti, ja kevyenä ja matalana. |
1618048434654_1_orig |
1618048466273_1_orig |
1618048496731_1_large |
Kun öljy maksoi, niin sen siirtokin sai maksaa. |
Maastomallinen salonkivaunu esittelytilaisuuksiin erämaassa. |
Ähytärissä oli ensimmäisiä 2+2 Sisuja , ja uittoonajovarustein. |
Olisikohan tuon tyyppisille 20 yhdistelmälle tukevaa tilaa Suomessa = ja kolmoställillä??? |
Kaks+kakkoset ja huippulaatoinen puolikkaan kytkentä. |
Eurooppa on 2+2 yhdistelmissä jälkinunassa, mutta kehittyy edulliseen suuntaan. |
Mersu on efelläkävijä nyt 2+2 yhdistelmissä , ja toimiva, sekä järkevä, |
Nelikko 2+2 akseleilla kaipaa maksimaalista kuormatilakokoa. |
Laadukas kuormaus ja liukuestepinnat on mahtava perusta pitävälle kuorman nippusidonnalle. |
Purevat tolppaliukuesteet viisinkertaistavat pitovoimat pelkkiin runkoliukuesteisiin verrattuna. |
Pakolliset ajotauot toivat lisäaikaa laadukkaan ja tuottavan kuorman tekoo. |
Junakuljetusten kilpailukyky tasaantuu näillä yhdistelmillä. Edullinen yli 150 km ajomatkoilla. |
2+1 on turvallinen ja tuottava. |
Vetoa ja pitoa. |
Erinomainen aikansa esimerkkituote. |
Maansiirtopuolella 2+2 on jo lähes vallitseva akselityyppi. |
237791365_10161473226134829_3116134225372185430_n |
Aikansa uutis studio oli 2+1 akselinen ja turvallinen. |
Muovittomuus-korjaukset ulottuu myös tänne. |
2+1 |
2+2 on toiminut jo pian 100vuotta. |
Rajaliikennekalustoa??? |
Rajaliikennekalustoa??? |
XXBoxx. |
XXBoxx. |
XXBoxx |
XXBoxx |
XXBoxx |
XXBoxx |
Uitto,nippuitto,purouitto. |
Uitto,nippuitto,purouitto. |
Uitto,nippuitto,purouitto. |
Uitto,nippuitto,purouitto. |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
images_29 |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
images_31 |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
Lapinmaan ykköskuski... |
Ammattina "pankkoa"... |
Suomen pohjoisin!!!!! |
Siirtoautojen määrät tulevat kasvamaan rajusti.... |
Lumi pöllyää, ja opettaa... |
Nousiainen ajaa tehokkaasti.... |
Keskieurooppa pärjää pienemmillä... |
Uutta tekniikkaa,,,,, |
Uutta tekniikkaa,,,,, |
Uutta tekniikkaa,,,,, |
Matilta löytyy kattava kuvaerä kaikkien aikojen ensimmäisistä Alukarikoista vuodelta 1976. |
Testikuorma nro 1 lastauksessa, ja jännitys ketosta häipyi kuormauksen aikana. |
Viiden vuoden kuluttua osa siirtoautoista on tämmösiäkin. |
lumenveisto_2024 |
Zetasta löytyy Euroja??!!?? |
Zetasta löytyy Euroja - Miksiköhän ??!!?? |
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!! |
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!! |
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!! |
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!! |
2+2 on ykköstä !!! |
2+2 on ykköstä !!! |
2+2 on ykköstä !!! |
2+2 on ykköstä !!! |
2+2 on ykköstä !!! |
2+2 on ykköstä !!! |
2+2 on ykköstä !!! |
2+2 on ykköstä !!! |
Purkupankot on kovassa pyykissä, jotenka kuumasinkitys on ehdottomasti toimivin. |
Alumiini teipittömänä on 100%:sesti muovitonta. |
Nousiaisen autovarusteita kuumasinkittiin ykkösporukassa jo 2000-luvun alkuvuosina. |
Aloitimme ultralujien terästen kuumasinkityksen Suomessa ensimmäisenä maana maailmassa. |
Metsäkoneissa ei ole koristeteippejä kaatopäissä, kourissa, eikä kuormatiloissakaan. |
Teräsmies. |
Puhtaus lähtee kannolta.... |
1693489575713_3_orig |
Korkea Terminator-laatu. |
Autovarustelut kehittyvät... me sen teemme... |
Kuumasinkki suojaa kaikilta osin pankon ruostumiselta. |
Nopear rahtivapaat perille toimitukset. |