Neliakselisten autojen käyttö-olosuhteet ovat raakapuunajossa likimain yhtäläiset, mutta mielipiteet eivät- viisaimmasta mallista ei ole päästy ratkaisuun Suomessa liki 50 vuodessa ???
![]() |
skal 1991 -: Palkinto puutavarayhdistelmän kehitystyöstäni. |
![]() |
Neliakselisten vetureitten akseliratkaisut on vielä pitkään "hakusessa". |
![]() |
Mersu on innokkaasti ja järkevästi tarjonnut nelikoksi 2+2 malliaan. |
![]() |
Iveco on kaks+kakkosista kevyimmästä päästä. |
![]() |
Mersu tukee tehdasvvalmiina kaikki "jalat" maassa. |
![]() |
Itsenäinen itselastaava ja purkava "maantie junamalli" |
![]() |
1414311403479_1_large |
![]() |
... ja sisälaidat risun ja kannon ajoon. |
![]() |
Kevyt nosturi, ja raskas kuorma. |
![]() |
Nusturiulottuvuutta yli 11 metriä ja telineen pitkä siirto. |
![]() |
Zetat tulevat ja kuormansidonta tehostuu. |
![]() |
Pitkien yhdistelmien käyttö on vasta tulossa. |
![]() |
Tämä oli 76 tonninen siirtoautona. Auto "pitkä viitonen" ja vaunu nelikko, mutta paketti oli neljälle tukille/rangalle ja kuudelle kolmoselle. - Hieno laite, mutta ennen aikainen. |
![]() |
Järkevä paketti Zetalla ja 2+2 akselistolla. |
![]() |
Telin nostot ovat nyt jäämässä kannattomina enempi pois. |
![]() |
Ne , jotka ajattelevat kokonaisuutta, karsivat yhdistelmästä turhaksi (tuottamattomiksi) katsomiaan varusteita. |
![]() |
2+2 ei tosiaankaan ole pohjolan keksintö |
![]() |
Tuommosiakin on ajoon tehty. |
![]() |
akselistoratkaisuja on tosi monia |
![]() |
2+1 on testattu, ja olisi melko optimi TR siirtoautoihin, mutta kuka tekee sen nopeasti, ja kevyenä ja matalana. |
![]() |
1618048434654_1_orig |
![]() |
1618048466273_1_orig |
![]() |
1618048496731_1_large |
![]() |
Kun öljy maksoi, niin sen siirtokin sai maksaa. |
![]() |
Maastomallinen salonkivaunu esittelytilaisuuksiin erämaassa. |
![]() |
Ähytärissä oli ensimmäisiä 2+2 Sisuja , ja uittoonajovarustein. |
![]() |
Olisikohan tuon tyyppisille 20 yhdistelmälle tukevaa tilaa Suomessa = ja kolmoställillä??? |
![]() |
Kaks+kakkoset ja huippulaatoinen puolikkaan kytkentä. |
![]() |
Eurooppa on 2+2 yhdistelmissä jälkinunassa, mutta kehittyy edulliseen suuntaan. |
![]() |
Mersu on efelläkävijä nyt 2+2 yhdistelmissä , ja toimiva, sekä järkevä, |
![]() |
Nelikko 2+2 akseleilla kaipaa maksimaalista kuormatilakokoa. |
![]() |
Laadukas kuormaus ja liukuestepinnat on mahtava perusta pitävälle kuorman nippusidonnalle. |
![]() |
Purevat tolppaliukuesteet viisinkertaistavat pitovoimat pelkkiin runkoliukuesteisiin verrattuna. |
![]() |
Pakolliset ajotauot toivat lisäaikaa laadukkaan ja tuottavan kuorman tekoo. |
![]() |
Junakuljetusten kilpailukyky tasaantuu näillä yhdistelmillä. Edullinen yli 150 km ajomatkoilla. |
![]() |
2+1 on turvallinen ja tuottava. |
![]() |
Vetoa ja pitoa. |
![]() |
Erinomainen aikansa esimerkkituote. |
![]() |
Maansiirtopuolella 2+2 on jo lähes vallitseva akselityyppi. |
![]() |
237791365_10161473226134829_3116134225372185430_n |
![]() |
Aikansa uutis studio oli 2+1 akselinen ja turvallinen. |
![]() |
Muovittomuus-korjaukset ulottuu myös tänne. |
![]() |
2+1 |
![]() |
2+2 on toiminut jo pian 100vuotta. |
![]() |
Rajaliikennekalustoa??? |
![]() |
Rajaliikennekalustoa??? |
![]() |
XXBoxx. |
![]() |
XXBoxx. |
![]() |
XXBoxx |
![]() |
XXBoxx |
![]() |
XXBoxx |
![]() |
XXBoxx |
![]() |
Uitto,nippuitto,purouitto. |
![]() |
Uitto,nippuitto,purouitto. |
![]() |
Uitto,nippuitto,purouitto. |
![]() |
Uitto,nippuitto,purouitto. |
![]() |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
![]() |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
![]() |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
![]() |
images_29 |
![]() |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
![]() |
images_31 |
![]() |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
![]() |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
![]() |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
![]() |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
![]() |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |
![]() |
Uitto,nippu-uitto,purouitto. |