Valittu kuvakansio:

2+2 historia ja tulevaisuus

Neliakselisten autojen käyttö-olosuhteet ovat raakapuunajossa likimain yhtäläiset, mutta mielipiteet eivät- viisaimmasta mallista ei ole päästy ratkaisuun Suomessa liki 50 vuodessa ???

skal 1991 -: Palkinto puutavarayhdistelmän kehitystyöstäni.
skal 1991 -: Palkinto puutavarayhdistelmän kehitystyöstäni.
Neliakselisten vetureitten akseliratkaisut on vielä pitkään "hakusessa".
Neliakselisten vetureitten akseliratkaisut on vielä pitkään "hakusessa".
Mersu on innokkaasti ja järkevästi tarjonnut nelikoksi 2+2 malliaan.
Mersu on innokkaasti ja järkevästi tarjonnut nelikoksi 2+2 malliaan.
Iveco on kaks+kakkosista kevyimmästä päästä.
Iveco on kaks+kakkosista kevyimmästä päästä.
Mersu tukee tehdasvvalmiina kaikki "jalat" maassa.
Mersu tukee tehdasvvalmiina kaikki "jalat" maassa.
1414311403479_1_large
1414311403479_1_large
Zetat tulevat ja kuormansidonta tehostuu.
Zetat tulevat ja kuormansidonta tehostuu.
Telin nostot ovat nyt jäämässä kannattomina enempi pois.
Telin nostot ovat nyt jäämässä kannattomina enempi pois.
Ne , jotka ajattelevat kokonaisuutta, karsivat yhdistelmästä turhaksi (tuottamattomiksi) katsomiaan varusteita.
Ne , jotka ajattelevat kokonaisuutta, karsivat yhdistelmästä turhaksi (tuottamattomiksi) katsomiaan varusteita.
2+2 ei tosiaankaan ole pohjolan keksintö
2+2 ei tosiaankaan ole pohjolan keksintö
Tuommosiakin on ajoon tehty.
Tuommosiakin on ajoon tehty.
akselistoratkaisuja on tosi monia
akselistoratkaisuja on tosi monia
2+1 on testattu, ja olisi melko optimi TR siirtoautoihin, mutta kuka tekee sen nopeasti, ja kevyenä ja matalana.
2+1 on testattu, ja olisi melko optimi TR siirtoautoihin, mutta kuka tekee sen nopeasti, ja kevyenä ja matalana.
1618048434654_1_orig
1618048434654_1_orig
1618048466273_1_orig
1618048466273_1_orig
1618048496731_1_large
1618048496731_1_large
Kun öljy maksoi, niin sen siirtokin sai maksaa.
Kun öljy maksoi, niin sen siirtokin sai maksaa.
Maastomallinen salonkivaunu esittelytilaisuuksiin erämaassa.
Maastomallinen salonkivaunu esittelytilaisuuksiin erämaassa.
Ähytärissä oli ensimmäisiä 2+2 Sisuja , ja uittoonajovarustein.
Ähytärissä oli ensimmäisiä 2+2 Sisuja , ja uittoonajovarustein.
Olisikohan tuon tyyppisille 20 yhdistelmälle tukevaa tilaa Suomessa = ja kolmoställillä???
Olisikohan tuon tyyppisille 20 yhdistelmälle tukevaa tilaa Suomessa = ja kolmoställillä???
Kaks+kakkoset ja huippulaatoinen puolikkaan kytkentä.
Kaks+kakkoset ja huippulaatoinen puolikkaan kytkentä.
Eurooppa on 2+2 yhdistelmissä jälkinunassa, mutta kehittyy edulliseen suuntaan.
Eurooppa on 2+2 yhdistelmissä jälkinunassa, mutta kehittyy edulliseen suuntaan.
Mersu on efelläkävijä nyt 2+2 yhdistelmissä , ja toimiva, sekä järkevä,
Mersu on efelläkävijä nyt 2+2 yhdistelmissä , ja toimiva, sekä järkevä,
Nelikko 2+2 akseleilla kaipaa maksimaalista kuormatilakokoa.
Nelikko 2+2 akseleilla kaipaa maksimaalista kuormatilakokoa.
Laadukas kuormaus ja liukuestepinnat on mahtava perusta pitävälle kuorman nippusidonnalle.
Laadukas kuormaus ja liukuestepinnat on mahtava perusta pitävälle kuorman nippusidonnalle.
Purevat tolppaliukuesteet viisinkertaistavat pitovoimat pelkkiin runkoliukuesteisiin verrattuna.
Purevat tolppaliukuesteet viisinkertaistavat pitovoimat pelkkiin runkoliukuesteisiin verrattuna.
Pakolliset ajotauot toivat lisäaikaa laadukkaan ja tuottavan kuorman tekoo.
Pakolliset ajotauot toivat lisäaikaa laadukkaan ja tuottavan kuorman tekoo.
Junakuljetusten kilpailukyky tasaantuu näillä yhdistelmillä. Edullinen yli 150 km ajomatkoilla.
Junakuljetusten kilpailukyky tasaantuu näillä yhdistelmillä. Edullinen yli 150 km ajomatkoilla.
2+1 on turvallinen ja tuottava.
2+1 on turvallinen ja tuottava.
Vetoa ja pitoa.
Vetoa ja pitoa.
Erinomainen aikansa esimerkkituote.
Erinomainen aikansa esimerkkituote.
Maansiirtopuolella 2+2 on jo lähes vallitseva akselityyppi.
Maansiirtopuolella 2+2 on jo lähes vallitseva akselityyppi.
237791365_10161473226134829_3116134225372185430_n
237791365_10161473226134829_3116134225372185430_n
Aikansa uutis studio oli 2+1 akselinen ja turvallinen.
Aikansa uutis studio oli 2+1 akselinen ja turvallinen.
Muovittomuus-korjaukset ulottuu myös tänne.
Muovittomuus-korjaukset ulottuu myös tänne.
2+1
2+1
2+2 on toiminut jo pian 100vuotta.
2+2 on toiminut jo pian 100vuotta.
Rajaliikennekalustoa???
Rajaliikennekalustoa???
Rajaliikennekalustoa???
Rajaliikennekalustoa???
XXBoxx.
XXBoxx.
XXBoxx.
XXBoxx.
XXBoxx
XXBoxx
XXBoxx
XXBoxx
XXBoxx
XXBoxx
XXBoxx
XXBoxx
Uitto,nippuitto,purouitto.
Uitto,nippuitto,purouitto.
Uitto,nippuitto,purouitto.
Uitto,nippuitto,purouitto.
Uitto,nippuitto,purouitto.
Uitto,nippuitto,purouitto.
Uitto,nippuitto,purouitto.
Uitto,nippuitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
images_29
images_29
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
images_31
images_31
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Uitto,nippu-uitto,purouitto.
Lapinmaan ykköskuski...
Lapinmaan ykköskuski...
Ammattina "pankkoa"...
Ammattina "pankkoa"...
Suomen pohjoisin!!!!!
Suomen pohjoisin!!!!!
Siirtoautojen määrät tulevat kasvamaan rajusti....
Siirtoautojen määrät tulevat kasvamaan rajusti....
Lumi pöllyää, ja opettaa...
Lumi pöllyää, ja opettaa...
Nousiainen ajaa tehokkaasti....
Nousiainen ajaa tehokkaasti....
Keskieurooppa pärjää pienemmillä...
Keskieurooppa pärjää pienemmillä...
Uutta tekniikkaa,,,,,
Uutta tekniikkaa,,,,,
Uutta tekniikkaa,,,,,
Uutta tekniikkaa,,,,,
Uutta tekniikkaa,,,,,
Uutta tekniikkaa,,,,,
Matilta löytyy kattava kuvaerä kaikkien aikojen ensimmäisistä Alukarikoista vuodelta 1976.
Matilta löytyy kattava kuvaerä kaikkien aikojen ensimmäisistä Alukarikoista vuodelta 1976.
Testikuorma nro 1 lastauksessa, ja jännitys ketosta häipyi kuormauksen aikana.
Testikuorma nro 1 lastauksessa, ja jännitys ketosta häipyi kuormauksen aikana.
Viiden vuoden kuluttua osa siirtoautoista on tämmösiäkin.
Viiden vuoden kuluttua osa siirtoautoista on tämmösiäkin.
lumenveisto_2024
lumenveisto_2024
Zetasta löytyy Euroja??!!??
Zetasta löytyy Euroja??!!??
Zetasta löytyy Euroja -  Miksiköhän ??!!??
Zetasta löytyy Euroja - Miksiköhän ??!!??
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!!
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!!
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!!
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!!
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!!
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!!
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!!
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
2+2 on ykköstä !!!
Purkupankot on kovassa pyykissä, jotenka kuumasinkitys on ehdottomasti toimivin.
Purkupankot on kovassa pyykissä, jotenka kuumasinkitys on ehdottomasti toimivin.
Alumiini teipittömänä on 100%:sesti muovitonta.
Alumiini teipittömänä on 100%:sesti muovitonta.
Nousiaisen autovarusteita kuumasinkittiin ykkösporukassa jo 2000-luvun alkuvuosina.
Nousiaisen autovarusteita kuumasinkittiin ykkösporukassa jo 2000-luvun alkuvuosina.
Aloitimme ultralujien terästen kuumasinkityksen Suomessa ensimmäisenä maana maailmassa.
Aloitimme ultralujien terästen kuumasinkityksen Suomessa ensimmäisenä maana maailmassa.
Metsäkoneissa ei ole koristeteippejä kaatopäissä, kourissa, eikä kuormatiloissakaan.
Metsäkoneissa ei ole koristeteippejä kaatopäissä, kourissa, eikä kuormatiloissakaan.