Neliakselisten autojen käyttö-olosuhteet ovat raakapuunajossa likimain yhtäläiset, mutta mielipiteet eivät- viisaimmasta mallista ei ole päästy ratkaisuun Suomessa liki 50 vuodessa ??? Uutuutena markkinoillamme nyt myös 6x6 maasturit.
![]() |
skal 1991 -: Palkinto puutavarayhdistelmän kehitystyöstäni. |
![]() |
Neliakselisten vetureitten akseliratkaisut on vielä pitkään "hakusessa". |
![]() |
Mersu on innokkaasti ja järkevästi tarjonnut nelikoksi 2+2 malliaan. |
![]() |
Iveco on kaks+kakkosista kevyimmästä päästä. |
![]() |
Mersu tukee tehdasvvalmiina kaikki "jalat" maassa. |
![]() |
1414311403479_1_large |
![]() |
Zetat tulevat ja kuormansidonta tehostuu. |
![]() |
Telin nostot ovat nyt jäämässä kannattomina enempi pois. |
![]() |
Ne , jotka ajattelevat kokonaisuutta, karsivat yhdistelmästä turhaksi (tuottamattomiksi) katsomiaan varusteita. |
![]() |
2+2 ei tosiaankaan ole pohjolan keksintö |
![]() |
Tuommosiakin on ajoon tehty. |
![]() |
akselistoratkaisuja on tosi monia |
![]() |
2+1 on testattu, ja olisi melko optimi TR siirtoautoihin, mutta kuka tekee sen nopeasti, ja kevyenä ja matalana. |
![]() |
1618048434654_1_orig |
![]() |
1618048466273_1_orig |
![]() |
1618048496731_1_large |
![]() |
Kun öljy maksoi, niin sen siirtokin sai maksaa. |
![]() |
Maastomallinen salonkivaunu esittelytilaisuuksiin erämaassa. |
![]() |
Ähytärissä oli ensimmäisiä 2+2 Sisuja , ja uittoonajovarustein. |
![]() |
Olisikohan tuon tyyppisille 20 yhdistelmälle tukevaa tilaa Suomessa = ja kolmoställillä??? |
![]() |
Kaks+kakkoset ja huippulaatoinen puolikkaan kytkentä. |
![]() |
Eurooppa on 2+2 yhdistelmissä jälkinunassa, mutta kehittyy edulliseen suuntaan. |
![]() |
Mersu on efelläkävijä nyt 2+2 yhdistelmissä , ja toimiva, sekä järkevä, |
![]() |
Nelikko 2+2 akseleilla kaipaa maksimaalista kuormatilakokoa. |
![]() |
Laadukas kuormaus ja liukuestepinnat on mahtava perusta pitävälle kuorman nippusidonnalle. |
![]() |
Purevat tolppaliukuesteet viisinkertaistavat pitovoimat pelkkiin runkoliukuesteisiin verrattuna. |
![]() |
Pakolliset ajotauot toivat lisäaikaa laadukkaan ja tuottavan kuorman tekoo. |
![]() |
Junakuljetusten kilpailukyky tasaantuu näillä yhdistelmillä. Edullinen yli 150 km ajomatkoilla. |
![]() |
2+1 on turvallinen ja tuottava. |
![]() |
Vetoa ja pitoa. |
![]() |
Erinomainen aikansa esimerkkituote. |
![]() |
Maansiirtopuolella 2+2 on jo lähes vallitseva akselityyppi. |
![]() |
237791365_10161473226134829_3116134225372185430_n |
![]() |
Aikansa uutis studio oli 2+1 akselinen ja turvallinen. |
![]() |
Muovittomuus-korjaukset ulottuu myös tänne. |
![]() |
2+1 |
![]() |
2+2 on toiminut jo pian 100vuotta. |
![]() |
Rajaliikennekalustoa??? |
![]() |
Rajaliikennekalustoa??? |
![]() |
XXBoxx. |
![]() |
XXBoxx. |
![]() |
XXBoxx |
![]() |
XXBoxx |
![]() |
XXBoxx |
![]() |
XXBoxx |
![]() |
Lapinmaan ykköskuski... |
![]() |
Ammattina "pankkoa"... |
![]() |
Suomen pohjoisin!!!!! |
![]() |
Siirtoautojen määrät tulevat kasvamaan rajusti.... |
![]() |
Lumi pöllyää, ja opettaa... |
![]() |
Nousiainen ajaa tehokkaasti.... |
![]() |
Keskieurooppa pärjää pienemmillä... |
![]() |
Uutta tekniikkaa,,,,, |
![]() |
Uutta tekniikkaa,,,,, |
![]() |
Uutta tekniikkaa,,,,, |
![]() |
Matilta löytyy kattava kuvaerä kaikkien aikojen ensimmäisistä Alukarikoista vuodelta 1976. |
![]() |
Testikuorma nro 1 lastauksessa, ja jännitys ketosta häipyi kuormauksen aikana. |
![]() |
Viiden vuoden kuluttua osa siirtoautoista on tämmösiäkin. |
![]() |
lumenveisto_2024 |
![]() |
Zetasta löytyy Euroja??!!?? |
![]() |
Zetasta löytyy Euroja - Miksiköhän ??!!?? |
![]() |
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!! |
![]() |
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!! |
![]() |
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!! |
![]() |
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!! |
![]() |
![]() |
2+2 on ykköstä !!! |
![]() |
2+2 on ykköstä !!!,Road Train, Lång last,long vehicle,timber truck,maant,Super Truck,maantiejuna,tukkiauto,pitkä yhdistelmä,puutavara-auto |
![]() |
2+2 on ykköstä !!! |
![]() |
2+2 on ykköstä !!! |
![]() |
2+2 on ykköstä !!! |
![]() |
2+2 on ykköstä !!! |
![]() |
2+2 on ykköstä !!! |
![]() |
2+2 on ykköstä !!! |
![]() |
Purkupankot on kovassa pyykissä, jotenka kuumasinkitys on ehdottomasti toimivin. |
![]() |
Alumiini teipittömänä on 100%:sesti muovitonta. |
![]() |
Nousiaisen autovarusteita kuumasinkittiin ykkösporukassa jo 2000-luvun alkuvuosina. |
![]() |
Aloitimme ultralujien terästen kuumasinkityksen Suomessa ensimmäisenä maana maailmassa. |
![]() |
Metsäkoneissa ei ole koristeteippejä kaatopäissä, kourissa, eikä kuormatiloissakaan. |
![]() |
Teräsmies. |
![]() |
Puhtaus lähtee kannolta.... |
![]() |
1693489575713_3_orig |
![]() |
Korkea Terminator-laatu. |
![]() |
Autovarustelut kehittyvät... me sen teemme... |
![]() |
Kuumasinkki suojaa kaikilta osin pankon ruostumiselta. |
![]() |
Nopear rahtivapaat perille toimitukset. |
![]() |
22_historic |
![]() |
2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
![]() |
2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
![]() |
23_historic__kopio2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
![]() |
2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
![]() |
2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
![]() |
2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
![]() |
2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
![]() |
2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
![]() |
2+2 on tuottavuutta.... |
![]() |
2+2 on turvallisuutta. |
![]() |
2+2 on tulevaa... |
![]() |
Liukuestepinnat tuovat pitoa sidontaan. |
![]() |
Liukuestepinnat tuovat pitoa sidontaan. |
![]() |
Liukuestepinnat tuovat pitoa sidontaan. |
![]() |
Liukuestepinnat tuovat pitoa sidontaan. |
![]() |
Liukuestepinnat tuovat pitoa sidontaan. |
![]() |
Liukuestepinnat tuovat pitoa sidontaan. |
![]() |
2+2 0n tulevaa... |
![]() |
2+2 |
![]() |
2+2 on tulevaa ??!!?? |
![]() |
2+2 on tulevaa ??!!?? |
![]() |
1+2 ja vastamäki..... |
![]() |
2+2 on tulevaa ??!!?? |
![]() |
Hieno kääntyvyys... |
![]() |
Mikähän on kantavuus+++ |
![]() |
Soon 3x3 tämä !!!! |
![]() |
3x3 on tääkin... |
![]() |
...ja tämä.... |
![]() |
3x2x2x3 ja kolmekerrospussi niveleellä... |
![]() |
..katso mitkä akselit ja lokasuojat ??? |
![]() |
-onko hieman outo???? |
![]() |
--2+1 ??? |
![]() |
- 2+1 se oli tämäkin, ja Mersulta??? |
![]() |
-- 2+2 ja puuautossa ??? |
![]() |
- aikansa ykkönen ??? |
![]() |
..oikeen maastorenkailla+++ |
![]() |
..Suomen viides 2+2 tuli Ähtäriin !!!! |
![]() |
5+6 on satatonninen vailla vertaa..... |
![]() |
2+2 0n nousussa |
![]() |
Zeta tuo kaivattua lisätilaa, ja sidonnalle laillisen turvallisuuden. |
![]() |
76 tonninen energiakuormassa. |
![]() |
/6 tonniset kuormaimella. |
![]() |
6x6 hieman isompana...f5 |
![]() |
hennessey-velociraptor_6x6-2024-ig |
![]() |
six-of-the-best-6x6s-main |
![]() |
Missä piilee meidän 6x6 pakukalustot - isossa maailmassa niitä löytyi usein mallei, ja -versioin |
![]() |
Missä piilee meidän 6x6 pakukalustot - isossa maailmassa niitä löytyi usein mallei, ja -versioin |
![]() |
Missä piilee meidän 6x6 pakukalustot - isossa maailmassa niitä löytyi usein mallei, ja -versioin |
![]() |
Missä piilee meidän 6x6 pakukalustot - isossa maailmassa niitä löytyi usein mallei, ja -versioin |
![]() |
Missä piilee meidän 6x6 pakukalustot - isossa maailmassa niitä löytyi usein mallei, ja -versioin |
![]() |
Missä piilee meidän 6x6 pakukalustot - isossa maailmassa niitä löytyi usein mallei, ja -versioin |
![]() |
Missä piilee meidän 6x6 pakukalustot - isossa maailmassa niitä löytyi usein mallei, ja -versioin. |
![]() |
lavamaasturi suojakannella, mutta 6x6 tehopelinä. |
![]() |
Pintoja piisaa.... |
![]() |
Vanha kunnon 6x6 "Manne" |
![]() |
Hieman kalliimpana versiona , mutta 6x6 kuitenkin. |
![]() |
Military Trucks |
![]() |
Military Trucks |
![]() |
Military Trucks |
![]() |
Military Trucks |
![]() |
Military Trucks |
![]() |
Military Trucks |
![]() |
Nämäkin muovinsyöttölaitteet mahtuvat sinkkipataan puhtaasti, jopa käytön jälkeen. |
![]() |
Karkeasti tämän verran on XXL-pankkomallien tilavuusetu.... |
![]() |
Paljon muovia kulkeutuu sellukattilaan lastaus-, ja purkukourienkin tuomana. |
![]() |
Alumiinipankot eloksoidaan muovittomasti, mutta täysin turhat mainosteipit ovat muovituhoja tuottavia. |
![]() |
Aikansa ykköset tilapankkoina vuonna 2001. |
![]() |
050-imsa. Mainosautomme Amerikan raitilta = Suomen ykkänen supereissa. |
![]() |
Akseleita vähän vaille riittävästi 0 11 kpl |
![]() |
Akseleita riittävästi - tulevaisuuden pitkävetolaite. |
![]() |
Viisas testiauto, mutta alle puolikuntoinen toteutus. |
![]() |
Nykytilapankko - runkokorkeus kiinnikkein 125mm ja sisätilat esimerkilliset. |
![]() |
Aikansa tilapankko - runkokorkeus 175mm.. |
![]() |
Hyvä sidonnan ylämuoto. |
![]() |
Kymmenen akselia. ja pitkäulotteinen nosturi. |
![]() |
Suomen suurimmat ja tuo "pyrypelti" , mikä on hinaajalle kallis mainos. |
![]() |
hyvä kuormansidonta.... |
![]() |
Poikkipuolista kuljetusta. |
![]() |
Yläkuormassa sitomaton muoto... |
![]() |
mbrace1 |
![]() |
mbrace2 |
![]() |
mbrace3 |
![]() |
mbrace4 |
![]() |
mbrace6 |
![]() |
mbrace7 |
![]() |
iveco6 |
![]() |
jeeeep1 |