Neliakselisten autojen käyttö-olosuhteet ovat raakapuunajossa likimain yhtäläiset, mutta mielipiteet eivät- viisaimmasta mallista ei ole päästy ratkaisuun Suomessa liki 50 vuodessa ??? Uutuutena markkinoillamme nyt myös 6x6 maasturit.
skal 1991 -: Palkinto puutavarayhdistelmän kehitystyöstäni. |
Neliakselisten vetureitten akseliratkaisut on vielä pitkään "hakusessa". |
Mersu on innokkaasti ja järkevästi tarjonnut nelikoksi 2+2 malliaan. |
Iveco on kaks+kakkosista kevyimmästä päästä. |
Mersu tukee tehdasvvalmiina kaikki "jalat" maassa. |
1414311403479_1_large |
Zetat tulevat ja kuormansidonta tehostuu. |
Telin nostot ovat nyt jäämässä kannattomina enempi pois. |
Ne , jotka ajattelevat kokonaisuutta, karsivat yhdistelmästä turhaksi (tuottamattomiksi) katsomiaan varusteita. |
2+2 ei tosiaankaan ole pohjolan keksintö |
Tuommosiakin on ajoon tehty. |
akselistoratkaisuja on tosi monia |
2+1 on testattu, ja olisi melko optimi TR siirtoautoihin, mutta kuka tekee sen nopeasti, ja kevyenä ja matalana. |
1618048434654_1_orig |
1618048466273_1_orig |
1618048496731_1_large |
Kun öljy maksoi, niin sen siirtokin sai maksaa. |
Maastomallinen salonkivaunu esittelytilaisuuksiin erämaassa. |
Ähytärissä oli ensimmäisiä 2+2 Sisuja , ja uittoonajovarustein. |
Olisikohan tuon tyyppisille 20 yhdistelmälle tukevaa tilaa Suomessa = ja kolmoställillä??? |
Kaks+kakkoset ja huippulaatoinen puolikkaan kytkentä. |
Eurooppa on 2+2 yhdistelmissä jälkinunassa, mutta kehittyy edulliseen suuntaan. |
Mersu on efelläkävijä nyt 2+2 yhdistelmissä , ja toimiva, sekä järkevä, |
Nelikko 2+2 akseleilla kaipaa maksimaalista kuormatilakokoa. |
Laadukas kuormaus ja liukuestepinnat on mahtava perusta pitävälle kuorman nippusidonnalle. |
Purevat tolppaliukuesteet viisinkertaistavat pitovoimat pelkkiin runkoliukuesteisiin verrattuna. |
Pakolliset ajotauot toivat lisäaikaa laadukkaan ja tuottavan kuorman tekoo. |
Junakuljetusten kilpailukyky tasaantuu näillä yhdistelmillä. Edullinen yli 150 km ajomatkoilla. |
2+1 on turvallinen ja tuottava. |
Vetoa ja pitoa. |
Erinomainen aikansa esimerkkituote. |
Maansiirtopuolella 2+2 on jo lähes vallitseva akselityyppi. |
237791365_10161473226134829_3116134225372185430_n |
Aikansa uutis studio oli 2+1 akselinen ja turvallinen. |
Muovittomuus-korjaukset ulottuu myös tänne. |
2+1 |
2+2 on toiminut jo pian 100vuotta. |
Rajaliikennekalustoa??? |
Rajaliikennekalustoa??? |
XXBoxx. |
XXBoxx. |
XXBoxx |
XXBoxx |
XXBoxx |
XXBoxx |
Lapinmaan ykköskuski... |
Ammattina "pankkoa"... |
Suomen pohjoisin!!!!! |
Siirtoautojen määrät tulevat kasvamaan rajusti.... |
Lumi pöllyää, ja opettaa... |
Nousiainen ajaa tehokkaasti.... |
Keskieurooppa pärjää pienemmillä... |
Uutta tekniikkaa,,,,, |
Uutta tekniikkaa,,,,, |
Uutta tekniikkaa,,,,, |
Matilta löytyy kattava kuvaerä kaikkien aikojen ensimmäisistä Alukarikoista vuodelta 1976. |
Testikuorma nro 1 lastauksessa, ja jännitys ketosta häipyi kuormauksen aikana. |
Viiden vuoden kuluttua osa siirtoautoista on tämmösiäkin. |
lumenveisto_2024 |
Zetasta löytyy Euroja??!!?? |
Zetasta löytyy Euroja - Miksiköhän ??!!?? |
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!! |
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!! |
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!! |
E Nousiainen Oy 70- vuotta !!! |
2+2 on ykköstä !!! |
2+2 on ykköstä !!!,Road Train, Lång last,long vehicle,timber truck,maant,Super Truck,maantiejuna,tukkiauto,pitkä yhdistelmä,puutavara-auto |
2+2 on ykköstä !!! |
2+2 on ykköstä !!! |
2+2 on ykköstä !!! |
2+2 on ykköstä !!! |
2+2 on ykköstä !!! |
2+2 on ykköstä !!! |
Purkupankot on kovassa pyykissä, jotenka kuumasinkitys on ehdottomasti toimivin. |
Alumiini teipittömänä on 100%:sesti muovitonta. |
Nousiaisen autovarusteita kuumasinkittiin ykkösporukassa jo 2000-luvun alkuvuosina. |
Aloitimme ultralujien terästen kuumasinkityksen Suomessa ensimmäisenä maana maailmassa. |
Metsäkoneissa ei ole koristeteippejä kaatopäissä, kourissa, eikä kuormatiloissakaan. |
Teräsmies. |
Puhtaus lähtee kannolta.... |
1693489575713_3_orig |
Korkea Terminator-laatu. |
Autovarustelut kehittyvät... me sen teemme... |
Kuumasinkki suojaa kaikilta osin pankon ruostumiselta. |
Nopear rahtivapaat perille toimitukset. |
22_historic |
2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
23_historic__kopio2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
2+2 on tuottoa, ja turvallisuutta |
2+2 on tuottavuutta.... |
2+2 on turvallisuutta. |
2+2 on tulevaa... |
Liukuestepinnat tuovat pitoa sidontaan. |
Liukuestepinnat tuovat pitoa sidontaan. |
Liukuestepinnat tuovat pitoa sidontaan. |
Liukuestepinnat tuovat pitoa sidontaan. |
Liukuestepinnat tuovat pitoa sidontaan. |
Liukuestepinnat tuovat pitoa sidontaan. |
2+2 0n tulevaa... |
2+2 |
2+2 on tulevaa ??!!?? |
2+2 on tulevaa ??!!?? |
1+2 ja vastamäki..... |
2+2 on tulevaa ??!!?? |
Hieno kääntyvyys... |
Mikähän on kantavuus+++ |
Soon 3x3 tämä !!!! |
3x3 on tääkin... |
...ja tämä.... |
3x2x2x3 ja kolmekerrospussi niveleellä... |
..katso mitkä akselit ja lokasuojat ??? |
-onko hieman outo???? |
--2+1 ??? |
- 2+1 se oli tämäkin, ja Mersulta??? |
-- 2+2 ja puuautossa ??? |
- aikansa ykkönen ??? |
..oikeen maastorenkailla+++ |
..Suomen viides 2+2 tuli Ähtäriin !!!! |
5+6 on satatonninen vailla vertaa..... |
2+2 0n nousussa |
Zeta tuo kaivattua lisätilaa, ja sidonnalle laillisen turvallisuuden. |
76 tonninen energiakuormassa. |
/6 tonniset kuormaimella. |
6x6 hieman isompana...f5 |
hennessey-velociraptor_6x6-2024-ig |
six-of-the-best-6x6s-main |
Missä piilee meidän 6x6 pakukalustot - isossa maailmassa niitä löytyi usein mallei, ja -versioin |
Missä piilee meidän 6x6 pakukalustot - isossa maailmassa niitä löytyi usein mallei, ja -versioin |
Missä piilee meidän 6x6 pakukalustot - isossa maailmassa niitä löytyi usein mallei, ja -versioin |
Missä piilee meidän 6x6 pakukalustot - isossa maailmassa niitä löytyi usein mallei, ja -versioin |
Missä piilee meidän 6x6 pakukalustot - isossa maailmassa niitä löytyi usein mallei, ja -versioin |
Missä piilee meidän 6x6 pakukalustot - isossa maailmassa niitä löytyi usein mallei, ja -versioin |
Missä piilee meidän 6x6 pakukalustot - isossa maailmassa niitä löytyi usein mallei, ja -versioin. |
lavamaasturi suojakannella, mutta 6x6 tehopelinä. |
Pintoja piisaa.... |
Vanha kunnon 6x6 "Manne" |
Hieman kalliimpana versiona , mutta 6x6 kuitenkin. |
Military Trucks |
Military Trucks |
Military Trucks |
Military Trucks |
Military Trucks |
Military Trucks |
Nämäkin muovinsyöttölaitteet mahtuvat sinkkipataan puhtaasti, jopa käytön jälkeen. |
Karkeasti tämän verran on XXL-pankkomallien tilavuusetu.... |
Paljon muovia kulkeutuu sellukattilaan lastaus-, ja purkukourienkin tuomana. |
Alumiinipankot eloksoidaan muovittomasti, mutta täysin turhat mainosteipit ovat muovituhoja tuottavia. |
Aikansa ykköset tilapankkoina vuonna 2001. |
050-imsa. Mainosautomme Amerikan raitilta = Suomen ykkänen supereissa. |
Akseleita vähän vaille riittävästi 0 11 kpl |
Akseleita riittävästi - tulevaisuuden pitkävetolaite. |
Viisas testiauto, mutta alle puolikuntoinen toteutus. |
Nykytilapankko - runkokorkeus kiinnikkein 125mm ja sisätilat esimerkilliset. |
Aikansa tilapankko - runkokorkeus 175mm.. |
Hyvä sidonnan ylämuoto. |
Kymmenen akselia. ja pitkäulotteinen nosturi. |
Suomen suurimmat ja tuo "pyrypelti" , mikä on hinaajalle kallis mainos. |
hyvä kuormansidonta.... |
Poikkipuolista kuljetusta. |
Yläkuormassa sitomaton muoto... |