![]() |
Alukarikka stsinles 10 tn tukkipankko. |
![]() |
Scania ja jonssi |
![]() |
Scania - ajettu yli miljoona km |
![]() |
Scania ja Keslan Z nosturi. |
![]() |
76 tonninen tukkikuormassa |
![]() |
TimberMaxx kuormatila on aivan omassa luokassaan. Autoon lisätilaa neljä (4 m3) mottia ja perävaunuun kuusi. Vain XXL toimituksissa. |
![]() |
timbermaxx 100 esittely upm pietarsaari 019 |
![]() |
timbermaxx 100 ja terminator xxl 08 041 |
![]() |
timbermaxx 100 esittely upm pietarsaari 012 |
![]() |
090 Stainless |
![]() |
090 Stainless |
![]() |
timbermaxx 100 esittely upm pietarsaari 013 |
![]() |
Scania V8 ja XXL kuormatila. Tuottava valinta ja - mukava. |
![]() |
Jari Nikusen Scania-yhdistelmä on tehokas,tuottava ja tyylikäs. |
![]() |
Scania ja Terminator XXL pankot + Timbermaxx varustepaketti. |
![]() |
p1014095 |
![]() |
Mahtava yhteensopivuus yhdistelmän varivalinnoissa on toteutunut tämän koko yhdistelmän osalta. |
![]() |
Lastauspaikaksi on valittu Junnikkalan tukkilaani Kalajoelta. |
![]() |
Jari Nikunen aloittaa mallikuorman teon. |
![]() |
Terminaalipurkua/Finnterpuu |
![]() |
Yhdistelmän lastaus Junnikkalan Sahalla. |
![]() |
"Neitsytkuorman" ykköstukki. |
![]() |
Yhdistelmän lastaus Junnikkalan Sahalla. |
![]() |
Purkukone |
![]() |
Lastaus stabiliteetti on parempi , kun autossa on pohjavarvit painona. |
![]() |
Kolmen metrin nipunsiirtokin riittää. |
![]() |
Pureva tolppa |
![]() |
Pankkomaailman nykypäivä. |
![]() |
XXL to Ricardo |
![]() |
Tolppapituus 315 ja pankkoleveys 2.55. CE merkintä osoittaa pankkojen asetustenmukaisuuden koko pankon käyttöiän ajan. |
![]() |
Tyvipöllien lastaus vaatii silmää. |
![]() |
Jatkopuomin käyttötarve on vähäistä. |
![]() |
Yhdistelmän lastaus Junnikkalan Sahalla. |
![]() |
Yhdistelmän lastaus Junnikkalan Sahalla. |
![]() |
Lisävalopaketti helpottaa ajoa pitkillä taipaleilla. |
![]() |
Tyyli ja laatu harmoonisessa muodossa. - Scaniamallisena. |
![]() |
Huuhkaja seuraa liikennettä. |
![]() |
Viisas pöllö seuraa kuormaustakin. |
![]() |
Siisti nippu on ammattitaitoa parhaimmillaan. |
![]() |
TimberMaxx ALU etuseinäpaketti on siisti ja Scanian korkealaatuista muotoilua hipova etuseinämalli, joka on kaikilta osin nykytekniikan tuote. |
![]() |
Etupankot siistissä nipussa vaunun edessä. |
![]() |
Terminatorit pitää nipun ryhdissä. |
![]() |
Nipun viimeistely. |
![]() |
Yhdistelmän lastaus Junnikkalan Sahalla. |
![]() |
Perävaunun nipunsiirtolaite tuo kuormatilan lähemmäksi nosturia. |
![]() |
Yhdistelmän lastaus Junnikkalan Sahalla. |
![]() |
Komen peräpää on oman suunnittelun tulosta. |
![]() |
Yhdistelmän lastaus Junnikkalan Sahalla. |
![]() |
Yhdistelmän lastaus Junnikkalan Sahalla. |
![]() |
Takanippu täydessä korkeudessa. |
![]() |
Kuorma on pakattu ja maantie kutsuu. |
![]() |
Yhdistelmän lastaus Junnikkalan Sahalla. |
![]() |
Neliakseliset lisääntyvät vauhdilla. |
![]() |
Tyylillä taottu. Yhteensopivuus Scaniaan on hiottu uuden tekniikan laitteilla. - Kaunista!!!! |
![]() |
Markku pulttailee aluseinän osia kasaan. |
![]() |
Keslan Z nosturi on asennettu TimberMaxx rungolle sisäpuolisella telineellä. |
![]() |
timbermaxx 100 ja terminator xxl 08 006 |
![]() |
KAUNISTA ! !!! |
![]() |
Täysin nykytekniikkaa koko paketti.Onhan se kelpo tuote ja esimerkki pohjoisen laadusta. |
![]() |
Matka pyökki-ja tammimetsiin alkaa. Puu painaa 1500 kg / m3. |
![]() |
Se on kaukis paketti , kun 2011 malliseen autoon asennetaan 2010 luvun varusteet! |
![]() |
Tekijät ryhmäkuvassa: Käyttäja, myyjä ja itse pankka. |
![]() |
Z nosturi on kiinnitetty autoon sisäpuoliselle hydraulitelineelle. |
![]() |
Terminator XXL tilapankot ovat järkihankinta. |
![]() |
Tridemillä kääntyvyys on parasta puunajoluokkaa. |
![]() |
Kalajoen hiekkasärkät. |
![]() |
Konsta ja Jari Nikunen . |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
![]() |
svemppa |