![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
Janne jokela ja Vuoden 2014 Mestari Jari Sarajärvi. |
![]() |
Sisunmiehiä molemmat. |
![]() |
Serkukset ja tunnustetut alojensa ammattimiehet. |
![]() |
Puutavarakuskit osaavat hommat. |
![]() |
FinnMetko on ammattimiesten kohtaamispaikka. |
![]() |
AlupankkoScaniassa on Exren tilavimmat alumiinipankot - tyyppi A5. |
![]() |
Testi tehtiin kolmoskuidulla. |
![]() |
Tehokasta ja tarkkaa työskentelyä. |
![]() |
Tämä HERRA lastasi maailman ensimmäisen puutavarayhdistelmien pankkotilavuuksien kuormakokotestin vertailukormat. |
![]() |
Vasemmalla täyskuorma Exten tiavimmissa A5 pankoissa ja takana mahtumattomat puut ja etualalla kuormaajamestari |
![]() |
Ystävyys kymmenien vuosien takaa , - voittoisa parivaljakko. |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
Enempää ei alumioinipankoille mahtunut, vaikka kuormattiin aivan piripintaan. Kuormakokoero on Terminatoreitten eduksi käsittämättömän suuri. |
![]() |
Kuormakokoero oli mittauksessa 14.3 kehyskuutiota Terminatoreitten hyväksi. |
![]() |
Virallinen koe tehtiin, virallinen raportti tulossa. |
![]() |
Olavi H.Koskinen (vas.) on Suomen raskasajoneuvokehityksen laskentapäällikkö. Sauna-ahon Jussi (kesk.oik.) 0n kova sivustatruki. |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.20140 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
FinnMETKO 2014, Jämsä, 28.-30.8.2014 |
![]() |
Alupankot lastattiin piripintaan - kuormakokoeromn nippu vasemmalla. Nipun koko 14.3 kehyskuutiota ja 9 kiintoa sekä 7 ntonnia painossa !!!!!!!! |
![]() |
Kuormakokoero pilkistää tässä ,- vertailukoe tuo selkeyttä markkinointipeliin. |
![]() |
Ilmanvastusta-, liukuesteitä-, ja lujuutta unohtamatta. |
![]() |
Puutavaran ajo on taitolaji. Kuormatilan oikeaoppinen hyödyntäminen on tuottavaa ammattitaitoa. |
![]() |
Ruukkin ultralujat ja optimoidut ainevahvuudet antavat pankoille nyt "lisäpotkua". |
![]() |
Terminator XXL 8.8 tuo uutta muotoilua ja kuljetustehoa pankkomaailmaan. |
![]() |
Alumiinipankkoiseen vertailuyhdistelmään lastattiin XXL 8.8 kuormatilassa olleesta kuormasta ne puut, jotka alupankoille mahtuivat. |
![]() |
Vasemmalla Terminator XXL 8.8 pankoilla on kokeen vertailukuorma. |
![]() |
Kuormakokovertailujen tekninen toteutus : Kuljetus A.Lehti Jämsä. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |
![]() |
FinnMetko 2014. Työnäytösalue, Kuormatilavertailu. |