aerodynamiikalla on puutavarayhdistelmissä tuottavuuden-, ja turvallisuudenkin kannalta ratkaisevan suuri merkitys.
![]() |
1278739895524_5_large |
![]() |
2424_1_dsc0404_kalustokuvasto_1 |
![]() |
1230299488974_10_thumb_1 |
![]() |
1230211276332_2_large |
![]() |
1230211276332_1_large |
![]() |
vrtranspoint_raakapuukuljetukset_pohjoinen_kuvaaja_juho_kuva12_1024x576 |
![]() |
vrtranspoint_raakapuuvaunu_kalustokuvasto_ |
![]() |
vrtranspoint_raakapuu_riihimki_kuvaaja_juho_kuva2 |
![]() |
snps_768 |
![]() |
rauma_mantsinen95 |
![]() |
Vuosimallin 1985 alumiininen aerotolppa oli Cw = 0.4 |
![]() |
Liukuestepinnat puree puuhun, mutta myös ilmavirtaulseen, ohjaten ilmaa kuormatilan "akanvirtaan". |
![]() |
Tolppien tehokkuutta täydensi aeroseinä. |
![]() |
oikea ilmavastuksen otsapinta on yli kaksikertaa profiilin leveyttä kapeampi. |
![]() |
oikeaoppinen muoto on tolpassa alhaalta ylös- ja niin myös liukuestepinnatkin. |
![]() |
Ilmavastusvoimiin vaimuttaa myös tolpan ja pankon pinta-alat. |
![]() |
Joulutervehdys. |
![]() |
KLIKKAA TÄSTÄ JA LUE UUSIN METSÄALAN AMMATTILEHTI! |
![]() |
111111111111111111111111111 |
![]() |
eeeee |
![]() |
igo |