Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa.
Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!! |
Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!! |
Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!! |
Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!! |
Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!! |
Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!! |
Paino 166+kiinnikkeet = 185 kg.!!! |
Tolpan sisäU - turha lisäpaino, kesto(särmäys ja hitsi), |
Hitsikeskittymät syövät käyttöikää. |
Harkitsematon hitsiliitos - kesto, ruostuminen , |
Savua- vaikko höyryä.... |
Aeromuoto tuottaa rahaa ja liikennepuhtautta. |
Kuorman nippusidonta. |
Aerodynamiikka - Muoto ja otsapinnan koko. |
Nämä lehtimiehet ovat media-alan veljeksiä. |
Muovi on myrkkyä!!! |
100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta. |
100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta. |
100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta. |
100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta. |
100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta. |
100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta. |
100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta. |
100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta. |
100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta. |
Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista. |
Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista. |
Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista. |
Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista. |
Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista. |
Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista. |
Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista. |
Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista. |
Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista. |
Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista. |
Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista. |
Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista. |
Terminatoreitten pankkomuotoilussa on huomioitu tuottavuus ja turvallisuus. Aeromuotoilu ja liukuestepinnat ovat aivan omassa Terminator-luokassaan. |
Kiinnike on tehty Terminator- vaatimusten mukaisesti = kevyt, kestävä, monitoiminen ja turvallinen. |
100%:set liukuestepinnat toimivat, eivätkä ole harhaa. |
ural foto |
Aerodynamiikka on myös virtauksien suuntausta. ja loiskuorman minimointia. |
Ylileveys otetaan käyttöön, kun kuormatila käy muuten ahtaaksi. |
Kuormaus on lopulta avainasemassa nippusidonnassa ja kuorman painossa.. |
Vaikka on 100% liukuesteet ja kaikki varusteet kympissä, silti lasti voi olla kuin ohjuslavetti. |
Lastauksen tiiviyteen ja muotoon on alettava kiinnittämään huomiota. |
Lastauksessa ei hosuminen kannata- harkittu kuormaus tuo tulosta ja turvallisuutta. |
Ylileveys on sitä yleisempää, mitä ahtaammat pankot. |
TimberMaxx apurunkopaketti 100%:sesti kuumasinkitty, ja vain yksi laiton teippi, mutta se oli liki 100% suojassa purulta ja ei aina asennettu sekään. |
Bolidenin Tapio Harjun testivaunut, joilla tutkittiin sooligeelin vaikuruksia. |
Terminatoreitten sisälaitasarjat ovat kuumasinkissä - ja ilman muoviteippejä. |
Tukkipankkosarjan on tämän näköinen. |
Purkupankot ovat meillä aina vain kuumasinkitut , ja ilman teipin teippiä. |
Laserleikatut pankkomerkinnät ovat kaikissa pankkomalleissamme. |
70946868_912353555788951_3728275867718123520_n |
Sivuteipit olivat virhe. |
Kannonlahden 60/70 lukuinen. |
Teipit olivat suorassa ja teippiurissa lujaliimaisina. |
Roine Larssonin Scania kartanon tiluksilla. |
Itse Roine Larsson - puutavarakuski, ja pankot vailla vertaa. |
Antti Räisänen ja 090 pankot rosteritolpilla, Testipankkosarjamme Ruotsissa. |
Sellunkeittolaillinen varustepaketti ajoi Schaumannille/= UPM: |
100% sinkkipinnoitetut varusteet. |
Vielä 80 luvun alussa kaikki teipit olivat suojassa , ja apurunko ja etuseinä teipitön. |
Tietämättään melko teippiturvallinen sellunkeittoon ajomalli. |
Teipit ovat olleet pankoissamme vain päädyissä viidennen kulman suojassa. |
Patemmalla puolen nykyautoista on tämäkin Sisu - mutta pankkojen pinnoite on muovimaalia = pulverimaalia, mutta pitovoimaa/pysyvyyttä haettu laadulla!!!! |
Teippejä ei ole Terminatoreissa pankkojen vauriosivuilla. Panlkoissamme vain pakolliset sivuheijastusteipit. |
patapata |
Terästaepuhallus , sinkkipohjamaali, ja vastuullinen viimeistely moninkertaistavat pinnoitteittemme pysyvyyden. |
Purkuväli on tärkeä, ja Terminatoreissa sen tukena matala ja leveä purkupankko. |
"Puolilaiton" teippaus. |
Nanopinnoite toi kuumasinkkaukseen lisälaatua. |
Lasermerkitty tuotemerkintä. |
Pankkoteippaus on tulevaisuuden historiaa. |
Pankkoihimme riittää laserleikkauksilla tehdyt merkinnät - teipit ovat turhia ja vaarallisiakiin. |
Nanopinnoite hylkii tehokkaasti vettä ja likaakin. |
Tämän näköinen on Termiator paketti teipittömänä = tulevaisuusen tuotetekniikkaa, |
Erinomainen "työkalu" ja kuljetusalustanakin turvallinen= pankkokiskot nipun alla. |
Tässä pankkosinkitys "kääntökastona". |
Nanopinnoite on tuotetutkimuksessa myös pankkotarjontaan. |
Viides kulma suojaa myös kuumasinkittyjä tolppia. |
Paketti on tälläisenä åankkokokoonpanosta pankkoasennukseen - vain teipit ovat tarpeetonta tuotteistusta. |
Pinta on aluksi "hullunkiiltävä" mutta patinoituu kauniiksi muutamassa viikossa. |
Paketti on erinomainen myös kuumasinkityksessä. |
Tasainen luja pinta kestää kymmeniä vuosia käytössä. |
Sinkkipulvetointi on teräsraepinnalla pitävä, pohja pintamaalille. |
Testivaunut vertailussa - oikealla nanosuojattu. |
Pankkoerät allaskaston jälkeen. |
Terminatormiesten valttikortit - XXBoxx energialaitasarjat ja yleislavat. |
Roine Larsson on osa testiryhmää Ruotsissa. |
XXBoxx on Terminatormiesten lisävaruste. |
Pankoissa testettiin myös rosterivaihtoehto. |
Energialaita on malliesimerkki kuumasinkityksen osaamisesta. |
Myös Jyki on mukana sinkityksen tarjonnassa, |
Vertailutestit tehtiin auton päällä. |
Kuunasinkitys tulee laajalti tuotteisiimme. |
Lappeenrannassa hallitaan pankkojen rasitustestit parhaiten maailmassa. |
Tolppamuoto suojaa muovituhoilta tehokkaasti, |
Malliesimerkki tietämättömyydestä Balttian pinnoituksissa. |
Irronneet muovimaalit eivät tue sellunkeittoa. |
Pintakäsittelyn laatu on tärkeä apu- |
Teipit ovat muovia - muovi on myrkkyä. |
Alunpitäen nelitonniset Alukarikat. |
Liinakiristys ja liukkaat tapit. |
1478030328848_1_large |
Austraalialaiset puutavaravarusteet eivät ole miltään osinoita". "Eurokopi |
Austraalialaiset puutavaravarusteet eivät ole miltään osinoita". "Eurokopi |
Austraalialaiset puutavaravarusteet eivät ole miltään osinoita". "Eurokopioita". |
Austraalialaiset puutavaravarusteet eivät ole miltään osinoita". "Eurokopioita". |
Austraalialaiset puutavaravarusteet eivät ole miltään osinoita". "Eurokopi |
Austraalialaiset puutavaravarusteet eivät ole miltään osinoita". "Eurokopi |
Ylileveys ja ylikorkeus ei ole toivottavaa. |
Kuormansidontalaki vaatii kuormamuodolta vastuullisuutta. |
Teipit lähti - laatu tuli. |
297138304_1702677400089892_1382351117514787743_n |
Toimitamme kaikki pankot teipittä - tyylillä. |
Tuotantomme pyörii täysillä. |
Jalkalava Terminatoreilla- ja teipeittä. |
Kuormatilakoko ratkaisee kuormakoon. |
Muoviteipit ei kuulu Terminatortoimituksiin- eikä myöskään sellunkeittoon. |
Muoviteipit ei kuulu Terminatortoimituksiin- eikä myöskään sellunkeittoon. |
Ei muovia, eikä muoviteippejä. |
Muoviteipit ei kuulu Terminatortoimituksiin- eikä myöskään sellunkeittoon. |
Muoviteipit ei kuulu Terminatortoimituksiin- eikä myöskään sellunkeittoon. |
Muoviteipit ei kuulu Terminatortoimituksiin- eikä myöskään sellunkeittoon. |
Kolme metallia pinnoite-, ja kestotestissä 2004. |
Tuotantoamme 2000-luvun alusta. |
Alkutuotannon Terminatorit sinkittiin- ultralujien terästen sinkityksen sisäänajo tapahtui Suomessa. |
Metallinen sinkkipinnote. |
Ajalta, kun Ruukki oli Ruukki. |
Sinkitykselle annetaan 20 vuoden ruostumattomuustakuu. |
Markku se on Terminatorimies. |
Toimitukset 24/7 |
Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoite |
Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoite |
Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoite |
Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoite |
Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoite |
Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoite |
Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoite |
Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoite |
Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoite |
Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoite |
Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoite |
Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoite |
Amerikan mantereeilla sinkitään - ja isosti. |
Etuseinä kun on vaatimus, on sen oltava ilmava, ja kuumasinkitty ruostumattomaksi. |
Etuseinien tuenta yleistyy pankoista tehtynä. |
Kokonaan sinkitty vaunu ei tarjoa muovituhojen materiaalia , kun ei oo maalattu!!! |
Reikäpankosta tunnistaa vaunun Kanadan kamppeeksi. - Eiserbekin Riston jäämiä. |
Kuumasinkki on 100% muoviton pinnoite |
Tällaisiakin on. |
Ruoste ei raiskaa näitä vaunurunkoja. |
Euroopan suurimmat sinkkaa vaunujen teräs rakenteet. |
kuormatilavertailu_alu__xxl |
AERODYNAMIIKKA TULEE MYÖS MAANTEITTEN TAVARALIIKENTEESEEN (2028). |
42t+52t / 25.25 m |
Kevyet pankot ja sidonnalle edullinen pitävä muoto. |
Kääntökasto mahdollistaa pankkosinkkauksen Ylistarossa. |
Sinkkauksen jälkeinen sooligeelipinnoitus on myös valikoimassamme. |
Kertakasto pankkopaketille Aurajoen altaassa. |
Sooligeeli pinnoitusta myös pankkoasennuksen jälkeen. |
Suomen länsirannikolla sijaitseva Boliden Kokkola on Euroopan toiseksi suurin sinkkitehdas ja Kokkolan suurin teollinen työnantaja. |
images_-_2023-02-04t175313.226 |
images_-_2023-02-04t175405.935 |
Boliden Kokkola on iso toimija. |
Pankkokiinnikkeissä sinkitys on Suomessa vallitseva pinnoite. |
Ketjukoukut kuumasinkitään = kaikki Suomimallit. |
¨Kuumasinkki on liki vakiopinnoite kuormankiristimissä = ilma- ja käsimalleissa- |
tapio_haavisto |
alu |
alu zinc rosteri ultraluja |
alu |
kumikoukku |
muoviteipit |
alurunko matala |
kanadan mallistoa |
ffffffff |
fffffffff |