Vetoautojen akselistot ovat muutosprosessissa, - - - Tridem, trippeli ja 2+2 - siinäpä sitä miettimistä nelikot-ja kolmiakseliset vetoautot,8x4,8x2,8x8,8x6,6x4,6x2
Alkupään 2+2 autoja. |
Puutavarayhdistelmä on kokonaisuutenakin "kaksineuvoinen" - eri ilmanvastusarvot tyhjänä ja kuormattuna. |
Otsaointaerot 40% |
Siirtoauton 68 ton perävaunu on ciisiakselinen ja se kuljettaa kolmea/neljää kolmosnippua tai kahta kuitua/tukkia. |
Ruotsin mallin suurtehoyhdidtelmät , kaksi ylintä , ovat tehokkaita myös polttoainekulutuksessa |
Siirtoautoja Tr 2020 paketissa vaunuineen on yksi, kaksi, tai kolme. |
Tyhjät yhdistelmät ovat tosi tuulihatavia. |
Terminator XXL 8.8 CE poikkileikkaus tolpan alapään tarkistuspisteestä. |
6x2 on uutta tulevaisuutta. |
Maastoajon veteraani. |
Turvallinen rengasrikoissa. |
Onko 6x2 tulossa takaisin kehiin ??? |
8x4 on jo liki satavuotias vetoautomalli. |
dMaastoesittelyitten markkinointipaketti. |
Maidot isoon pönttöön ja kermat pieneen. |
8x4 - jo ennen Sisua ja Scaniaa. |
KARIKKA X1 ja Sisu 8x2, |
Sisu 50 vuotta ja Sarajärvev kampe - pankkoina ALUKARIKKA original. |
Onko Daffi ???? |
Vahvasti Volsun sukuinen , - ja Scanian. |
Mikä maa, ja mikäpä merkki ??? |
Onko nuo etummaiset hyrrät tehty ojanylitystä varmistamaan ??? |
Kaksi erikoisuutta - lavalla 200 mailin ylittäjäauto. |
Pankkorunko+ vaijerisidonra. |
Yhden sidoksen turvaama tukkikuorma. |
Kolme tukkia ja kaksi sidettä- takana kaksi sidettä ja yksi tukki. |
Isompi paalu kahdella siteellä |
early_kenworth_logger_350x223 |
Telaketjuilla ja rautapyörillä. |
lAkuankka Desing hytti ja umpikumirenkaat. |
mustang-arbeiten - Hevonen vailla vertaa. |
Hävittäjäkemsu - ei hävittäjähoppa. |
IVECO |
IVECO |
IVECO |
IVECO |
IVECO |
IVECO |
Myös tela-autoilla. |
Myös tela-autoilla. |