![]() |
Ketjukiristys on toimivin ja käytössä helpoin. |
![]() |
Ilmakiristin toimii automaattisesti ja on kiinnitetty ajoneuvon runkoon. |
![]() |
Ketjusidonta on kehittymässä helpoimmaksi ja turvallisimmaksi nippusidemuodoksi. |
![]() |
Pomminvarma perävaunun etupankon kiinnitys. |
![]() |
Rautahammastus pankkorungolla on sidonnan turvallisuuslisä. |
![]() |
Terminatoreitten "hanska pitää".- 100% liukuestepinta pitää puut paikoillaan, on ne jäässä, tai rasvaliukkaat muuten. |
![]() |
Terminatoreissa ei ole osaratkaisuja, eikä puolitotuuksia. |
![]() |
Triplavaimennin ja ketjusiteen nostokoukut ovat nykytekniikkaa ja turvalisä. |
![]() |
Kiinnikkeissä jousto tuo kestävyyttä ja lisäturvaa. |
![]() |
Triplavaimennin poisti pankoista monta puutetta. |
![]() |
Liikenneturvallisuustarpeet korostuvat myös satatonnisissa. |
![]() |
Ketjupuikkarit ja nostokoukut ovat pankkosarjoissamme vakiona = kuuluvat pakettihintoihin. |
![]() |
Tehokkaat liukuestepinnat vaativat tehokkaat pankkokiinnitykset - se on meillä vakiotoimituksissa. |
![]() |
Liinasidokset siirtyy pääosin historiaan. Se on turvallisuutta käyttäjille ja liikenteelle. |
![]() |
Molemminpuolinen etupankon lukinta tarpeellinen turvalisä. |
![]() |
Ääreis stopparit on osa Terminator- turvatekniikkaa. |
![]() |
Ilmakiristin autossa ja vaunussa on edullisin ja toimivin vaihtoehto uuden lain 2021 vaatimuksille. |
![]() |
Neljä läpimenevää tukikolmiota ja lisäpultit sekä triplavaimentimet suurine pulttiväleineen tekevät kiinnityksemme pomminvarmaksi. |
![]() |
Etupankon tuplakiinnitys on asetusten vaatimukset moninkertaisesti ylittävä,- ja se myös kestää tarvittaessa. |
![]() |
Etupankolle moninkertaiset rasitukset törmäyksissä ja sokkijarrutuksissa. Terminatoreissa olemme huomioineet sen. |
![]() |
Alumiinilitkalevyt tehostavat nippusidontaa, muovilevyt vain kiinteään takakelkkaan. |
![]() |
Purkupankkojen käyttö yleistyy myös suomessa. |
![]() |
Nippusidonta siirtyy enenevässä määrin ketjusidontaan. Kiinteissä pankoissa sidonta voidaan tehdä osittain pankosta. |
![]() |
Liikkuvien pankkojen kuorman nippusidontaominaisuudet ovat nykymuodossaan heikot. |
![]() |
Purkukonepihdit vaativat tilansa, sen nolemme huomioineet, ja myös lujuusvaatimukset ja joustotarpeet. |
![]() |
Tukkinippu : - Kolme automaattikiristintä edessä ja kaksi takana. + Hidastuvuusmääräykset täytettäva 2021 = kaikki yhdistelmät. |
![]() |
Junavaunujen niput kulkevat likimain sitomatta, kun on 100%:set liukuestetolpat. |
![]() |
Perävaunun etummaisella kolmosnipulla on oltava kaksi kiristintä ja automaattikiristys rungosta , tai kiinteäksi kiinnitetystä pankosta. |
![]() |
Perävaunun tukki/rankanipulle edessä kolme automaattikiristintä 2021. |
![]() |
Verkkoseinän käytölle esitetään Trafin versiossa rajoituksia !!??!! , mutta miksi ??? |
![]() |
IIlmanohjaimilla minimoidaan vastusvoimia ja pyörteilyä. Etuseinässä kokeilla ilmanohjainuutuus !!?!!. |
![]() |
Etuseinäkorkeus on oltava kuorman korkuinen ja eneinttään 4.30m naasta mitattuna. Hyrin yläpuolinen osuus voi olla verkkoa, tai reijitettyä peltiä. |
![]() |
2+2 suosii alipainevälin minimointia . Mallipaketti, ja etuseinäkorkeus 2021 asetuksen mukainen. |
![]() |
131042512_1280897312267905_3387442175691262438_o |