Raakapuuyhdistelmien omapainoissa paljon "ilmaa". Paluu tulevaisuuteen - kevennykset ratkaisevat tulosta ja kuormatilakoko sen hyödyntämisen perusta.
![]() |
Satatonnisen puolikas ja ohjaava taka-akseli. |
![]() |
Puolikkaassa on vetokita täysperävaunulle. |
![]() |
Erikoislupa 100 tonniselle- kokeilusta tulevaisuuden tietoa. |
![]() |
Satatonnisen puolikas. |
![]() |
Superkuormatilaa siirtoautolla. |
![]() |
Weckman on raakapuuyhdistelmien kevennystyön ykkösnimi. |
![]() |
Vannekoko ja akselit sekä vanteet iso tekijä painokevennyksessä. |
![]() |
Jatkoperävaunujenkin painoissa on eroja. |
![]() |
Kevennys ja kuormatilan kasvatus kulkevat käsi kädessä. |
![]() |
72416087_2819026878134593_3444105992302755840_o |
![]() |
Ruotsin Weckman |
![]() |
Riikosen malli on myös matala. |
![]() |
Neliakselisten vaunujen osuus pienenee Suomessa. |
![]() |
"Pitkä viitonen" sen osoitti toteen - koko alupankkoyhdistelmäkuorma pelkkään perävaunuun !!! |
![]() |
Matala perävaunu , keveä rakenne ja tilavat pankot tuovat kaivattua tulosta perävaunun osalta. |
![]() |
Perävaunujen kehitystyö tuo tulosta. |
![]() |
Keveys kaipaa tilavuutta - tilavuus kaipaa keveyttä. |
![]() |
82406640_10157912963018887_3556226448572284928_ohj |
![]() |
24899774_1563630090398725_5552978014346135064_n |
![]() |
Weckmanin perinteinenkin on kevyt ja tilava. |
![]() |
Ruotsalaista runkomuotoilua Mjölbystä. |
![]() |
kilafors-karlavagnen-puukuljetus-peravaunu-trailer-riikonen6 |
![]() |
kilafors-karlavagnen-puukuljetus-peravaunu-trailer-riikonen3 |
![]() |
Akselit, vanteet, renkaat,jarrut , jouset ovat keventäviä valinnaisvarusteita. |
![]() |
Telin nostot tuovat kääntyvyyslisän. |
![]() |
aeroooooohhhh |
![]() |
Etuvaunuistakin löytyy eroja ominaisuuksiin ja painoihin. |
![]() |
Perävaunun omapainossa pankkomalli ei ole ratkaiseva, pankkojen määrä on. |
![]() |
Kääntyvä taka-akseli on lisäapu kuormattujen yhdistelmien kääntyvyyteen . |
![]() |
viking-slider-1 |
![]() |
viking-slider-3 |
![]() |
viking-slider-4 |
![]() |
viking-slider-5Magnum "reikäpankko" irtotolppamallina ja nimellä Viking Forest on voimakkaasti Kanadan suurilla pankkomarkkinoilla. |
![]() |
Syysliukkaat tulevat, nopeat XX-Express toimitukset palvelee. |
![]() |
Pikatoimitukset asiakasväreissä ja mitoilla 24/7 kaikkialle Suomeen. |
![]() |
"Kadonneen kantavuuden metsästys" |
![]() |
"Kadonneen kantavuuden metsästys" |
![]() |
"Kadonneen kantavuuden metsästys" |
![]() |
"Kadonneen kantavuuden metsästys" |
![]() |
"Kadonneen kantavuuden metsästys" |
![]() |
1"Kadonneen kantavuuden metsästys" |
![]() |
"Kadonneen kantavuuden metsästys" |
![]() |
"Kadonneen kantavuuden metsästys" |
![]() |
"Kadonneen kantavuuden metsästys" |
![]() |
"Kadonneen kantavuuden metsästys" |
![]() |
"Kadonneen kantavuuden metsästys" |
![]() |
"Kadonneen kantavuuden metsästys" |
![]() |
Vetoaisa. |
![]() |
Automaattiaisa. |
![]() |
Automaattiaisa., |
![]() |
Automaattiaisa. |
![]() |
turve_autot |
![]() |
TimberRoad yhdistelmien tolppapituudet maksimoidaan 3.30m korkuisiksi. |
![]() |
Tolppapituus on asiakkaan omaehtoinen valinta. |
![]() |
Värivalinta on vapaa - niin on tolppapituuskin. |
![]() |
3.30 m tolppapituuteen päästään oikeilla varustevalinnoilla. samaten ne mahdollistavat 2.60m leveyden käytön. |
![]() |
60343864_10213594408350688_2722856042705715200_o |
![]() |
90667799_1071433266547645_8376125369043910656_n |
![]() |
162649061_1346444015713234_6592418433251206300_n |
![]() |
1311446699801_3_large |
![]() |
1312224454185_4_large |
![]() |
1365145907000_8_large |
![]() |
1375368866983_1_large |
![]() |
1375368943605_1_large |
![]() |
1375368998126_1_large |
![]() |
1405104454625_1_large |
![]() |
1428318703197_1_large |
![]() |
1429687514332_1_large |
![]() |
1432997351705_1_small |
![]() |
1435391704545_1_large |
![]() |
1435391710016_1_large |
![]() |
1437021988794_1_orig_1 |
![]() |
1472969349544_1_large |
![]() |
1489612731666_1_small |
![]() |
1498424060402_1_large |
![]() |
1509266187882_1_orig |
![]() |
1509266189685_1_large |
![]() |
1525526865954_1_orig |
![]() |
1525526868600_1_orig |