Jyki,Närko,Weckman,Kome,Briab,Matec,MST,Laurinaho;Wilma;Slp ja muut.
Lokasuojat on valittu yhdistelmän värin mukaisiksi. |
Kevut ja toimiva. |
Tukeva, kuin mikä. |
Alumiininen sähkörasiakotelo kestää ja liitokset toimii. |
Näkyvä ja näyttävä - kolmannen polven juniorNikuselta. |
Loppuunasti viety säilitystila. |
Doll |
KOME - hiilikuituspecialisti. |
Toimivin ketjukoukku. |
Rasvaus on näin nopeaaja helppoa. |
Suojauksia ja kulkuturvallisuutta. |
Välipalkki on kevyt,ilmava ja likaa keräämätön - EUROJA !!!!! |
Nostoteli vailla vertaa. |
Schwartmullerin varustepaketti |
Arimatic on kehitettu 80-luvulla KOMELLA Ari Ollilan ideoista. |
Kääntyy melkein paikallaan ja toimii vaunu irroitettuna - miksi, kysy KOMElaisilta tai Nikusen Jarilta. |
Älykäs ja edullinen ratkaisu. |
Alumiinivanteet peventää ja säätää rengaskuluissa. |
Pankkojen tuenta tukeva ja varma koko vaunussa. |
Järkevä lisä telinnostoon ja joustava sekä kestävä välipalkkikiinnitys -BRIAB -kokemuksien tuomana- |
Alumiinirunko perävaunussa |
VIISAUTTA!!! |
Befa -kevytperävaunu |
Arimatic kiristimet ovat komen kehittämät. |
Nurmi 7 |
Alumiinipuoliperävaunu |
Terminator ARCTIC nostokoukkusarja toimii ja kestää käytön. |
Laadun leima- ja tuottavuuden. |
Kuormatila on riittävä Terminatoreilla . |
spain 1 753 |
76 tonnia |
AGAMA |
Weckmanin kevyt ykköspyöräperävaunu |
kuva xx 1 307 |
Yhdeksän akselia ja 76 tonnia kokonaispainoa ja paljon puuta kuormassa. |
volvo yhdistelmiä Ruotsi |
KOMEn siirtorautasarjat on galvanoituja, |
Nikusen yhdistelmän vuoden käytössä olleet 12 kpl Terminatoreita uusittiin yhdessä perävaunun kanssa. |
Teipityskin on CE asetusten mukainen. Pinnoitus on kolmikerrospinnoitus, joka on viimeistelty tiiviillä lakkapinnoituksella, |
p1013831 |
p1014097 |
Ei kun tukkikuorman tekoon..... |
Ilmavastus |
Purkutila |
Lujat joustavat tolpat |
Ykköspyörillä ja Terminatoreilla polttoainesäästöä. |
Kuljetus Logistiikka 2015 -näyttely, Helsingin Messukeskus, 11.-13.6.2015 |
TimberMaxx maaliviimeistelyllä ja hydtauliikkasylinterijarruisilla nosturitupeilla. |
XX nostokoukkupaketti on siisti ja toimiva. |
CE hyväksytty pankkomallisto. |
benalu-timmertrailer-3800-kg-t,d582b1dd |
benalu-timmertrailer-3800-kg-t,cdaf88ec |
TimberMaxx ultramatalan rungon kiinnikekisko. |
Uuutta tekniikkaa. |
Alumiinirunko |
Terminator XXL 07 pankot 2.55 leveinä ja signaalin keltaisina. |
Puolikas ja kolmiakselinen varsinainen perävaunu saivat uutta väriä ja lisää kuormatilaa Lappeenrannassa. |
Keltaista ja vihreää. |
Suuri pieni keksintö. Selkeä merkintä auttaa monessa. |
TimberMaxx QC etuseinä säästää polttoainetta myös puolikaskäytössä. |
Logistiikka-Kuljetus 2015 -messut, perjantai 12.6.2015 Messukeskus, Helsinki |
Logistiikka-Kuljetus 2015 -messut, perjantai 12.6.2015 Messukeskus, Helsinki |
Osmo asentaa pankot huoltohallissaan. |
Pankon asennus tehdään pulttiliitoksin. Ei hitsauksia ja jälkimaalauksia. Valmis paketti. |
XXL 100 paketissa on runko,kävelytaso ja välipalkit yhtä yhtenäistä Ruukkin ultralujaa. |
Lappeentrannan asennuskalli on kolme perävaunua korkea. |
Värivalikoima on kattava. |
Terminator XLR 06 on Terminatorsarjan vientimalli kolmansiin maihin.Valmistuksessa on yksi lujuusluokka ja korkeusmitta rajoittuu lujuutensa vuoksi 2750 tolppapituuteen. |
Kovan sodan jäljiltä. |
Kuitu syö kuormatilaa. |
Pankkosarjaa on vahvistettu kahdella XXL 11 pankolla. Neljä on seitsemäntonnista. |
Tämän kuidun keskipituus on melko hyvää mittaa. |
Kuorma nyt 60 tonnin painojen mukainen. Mahtuuko 4.000 kg lisäpotti kesäkuormiin? |
kome__xxl_11_12_pa160819 |
Pankkotoimitukset nopeasti ympäri Suomen. |
p1013417 |
Pika-avaus ketjulle - mallia Jukka. |
p1013418 |
Terminator XXL välipankko on matala,leveä ja tukeva. Päissä huomioteipit, - malli Jukka Heikkilä . |
Runkokorkeutta alle 115 cm ja tolpat 325. Pankkoja 4 kpl + XXL välipankot. |
Alumiinipankot vaihtuvat kuormatilaltaan riittäviin Terminatoreihin Kuopiossa. |
Närko Special- Toteutus : Jarkko Konga , Kongan Konepaja Oy Mäntyharju Suomi. |
Jykin korkealaatuista tuotetta on Jukan tallissa neliakselisina ja viisiakselisina. |
Terminator XXL 11 3.20x2.55 pankkovarustus on tilaihme. |
Jukka nappaa täydet niput. |
Terminator XXL 11 (2kpl vas.) ja Terminator XXL07 (3kpl. oik) ulkomuodot ovat identtiset. |
Punainen on pitkään ollut teräspankkojen perusväri. |
Terminatorit ovat markkinoitten korkealaatuisimmat teräspankot : Ultralujaa Ruukki terästä. |
Mallisuojatut rautahampaat pankkorungolla ja kulmaliitoksessa. |
Kuusi nippua kolmosta (18m nippupituutta)yhdistelmässä ja 125 kehäkuutiota kuormatilaa kolmoselle ja 115 m3 tilavuutta kolmelle 5.5 m kuidulle. |
Pankkoväritys exakt MAN punainen. |
XX BusineSService toi Terminator XXL 11 pankkosarjan uiutuusperävaunuun. |
Exte S6 on kevytrakenteinen pinotavarapankko ( max , 6 tonnia / pankko). |
Aeromuotoilusta polttoainesäästöja, ilmavirtauksen suuntauksesta lantavuuslisä. |
Terminatoreissa on aeromuotoilu. |
Tolpan kiristys suojaa kulumiselta. |
Alumiinitolpan kiilakiinnike . Kiila ja vasepinnat alumiinia. |
Vertailuyhdistelmästä lastataan kolmosta superkuormatilaiseen perävaunuun. |
Tässä on vertailuyhdistelmästä lastatut viisi nippua. |
MST laatua ja tekniikkaa: -matala,kevyt,myös siirtotelit. |
MST laatua ja tekniikkaa: -matala,kevyt,myös siirtotelit. |
MST laatua ja tekniikkaa: -matala,kevyt,myös siirtotelit. |
Puistometsäpalvelu Oldenburg Oy:n Sisu Polar sai peräänsä uuden MST Karlavagnen 5-akselisen vaunun Terminator XXL 8.8 tilapankoilla |
90 kehyskuution yhdistelmäkuorma mahtuu kokonaan perävaunun neljään XXL nippuun. |
Energiapuun ajomäärät ovat voimakkaassa kasvussa. |
Terminator XXL pankoissa on pysyvät lujuus- ja mittamerkinnät. Aerodynamiikan vaatimuksiakaan ei ole unohdettu. |
Terminatorit ovat tehokkaat myös energiapuusavotoilla. |
Tuottoisa viisiakselinen on kevyt , matala ja aerodynaamisilla tolpilla varustettu suurtilavuusvaunu. |
Terminatoreissa on edullinen AEROMUOTO !!! |
Matala runkorakenne ja putkipalkit välipalkkeina sopivat hyvin yhteen. |
ZLP perävaunu on todettu hyväksi ja sen markkinaosuus on Pohjoisessa voimakkaassa kasvussa. |
Muista hyöduntää Terminator XXL ARCTIC nostokoukkutarjous. |
Terminatoreitten liukuesteet pitävät niput kyydiddä jarrutustilanteissakin. |
konga_varustelu2 |
mercedes_terminator_vihrea_wuorio |
Sekamittaista kuitua. |
Ykköspyörävaunu Itävalta. |
Robinson ykköspyörävaunu pokkarungolla ja Terminator XXL07 pankkosarjalla. |
Terminator XXL 11 vuoden käytön jälkeen Epsilonin osastolla. |
Terminator XXL 11 CE pankkojen hohtoa Komen osastolla. |
Logistiikka-Kuljetusmessut lauantai13.6.2015 Messukeskus, Helsinki |
Mikko Sampan Scania yhdistelmän viisiakselinen 42 tonninen sai Terminointipäivityksen - kuormatila kasvoi aivan uuteen kokoluokkaan - XXL kokoluokkaan. |
Raimo Poutiainen, oikealla. |
Lisätuottoa 19.5" aluvanteilla ja Terminatoreilla. |
95 tukkia ja 52 tonnia puuta. |
Kultaa. |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
19.5" |
050 m2 koura ja Z |
Scania V8 ja Kome sekä Kesla / Juha Lemettinen Seinäjoki. |
Tolppaholkki ja irtotolppa syö kuormatilan - jollakin se on korvattava. |
Siirtoauto on tehokas pitkien matkojen siirtojuhta kolmiakselisena 28 tonnisena. |
Puu on kuivaa . |
Jatkeelliset irtotolppaiset pankot autosa ja kiinteät 2 tilapankot" vaunussa. |
Terminator XXL pankoilla kuormatila kasvaa aina. |
Alucar ALU ja JYKI. |
MST ja Terminator XXL 11 CE - ja tilaa on sekä tukevuutta. |
Exte S7 korjattu kiilakiinnitysversio. |
Exte S7 teräspankkouutuus on korvannut S6 mallin Suomessa. |
Volvoluovutus Rovaniemellä. |
Volvo tridem. |
JYKI - perävaunumyynti Länkipohja |
Kuvan sileätolppaiset Exte 144 kopiopankot ovat kuormattuna vaarallisenkin liukkaat jyrkissä laskuissa vuorilta. |
XX Express 24h / 7vrk. Pankkotoimitukset rahtivapaasti kaikkialle Suomeen. |
Kolmiotuettu kiinnikeuutuus Terminatoreihin. |
m1368243001862_1_large |
m1368243000443_1_large |
Energiapuunajon tärkeys kasvaa, ja tarve lisääntyy, mutta kehittyvätkö korjuu-ja kuljetuslaitteet 90-luvun tasolta??? |
Energiapuunajon tärkeys kasvaa, ja tarve lisääntyy, mutta kehittyvätkö korjuu-ja kuljetuslaitteet 90-luvun tasolta??? |
Energiapuunajon tärkeys kasvaa, ja tarve lisääntyy, mutta kehittyvätkö korjuu-ja kuljetuslaitteet 90-luvun tasolta??? |
Energiapuunajon tärkeys kasvaa, ja tarve lisääntyy, mutta kehittyvätkö korjuu-ja kuljetuslaitteet 90-luvun tasolta??? |
Eurooppamallistoa. |