Valittu kuvakansio:

448751_medium_6-img-hires-12468-003-

Muut kuvat:

448751_medium_6-img-hires-12468-003-
Puutavarapankkosuunnittelua, tuotantoa ja markkinointia vuodesta 1976 - 40 vuotta ja 35 mallia.Puutavarapankkosuunnittelua, tuotantoa ja markkinointia vuodesta 1976 - 40 vuotta ja 35 mallia.
Edellinen kuva:Seuraava kuva:
Terminator XXL "Suomimalliston" sallitut kuormitukset / pankko kpl.Puutavarapankkosuunnittelua, tuotantoa ja markkinointia vuodesta 1976 - 40 vuotta ja 35 mallia.


Kuvan tiedot



Kuvakoot:
Esikatselukuva
Pieni kuva
Suuri kuva
Alkuperäinen kuva
Kuvaa on katsottu 1174 kertaa
Arvosana kuvasta ( 0 arvostelua ):

Kommentit

Jos "Herra nimimerkki" xyzhj tarvitsee todisteita, niin kerroppa nimesi ja puhelinnumerosi , niin toimitan ne vaikkapa henkilökohtaisesti perille - 24h / 7 vrk.
heikki.jokela@ ammattilehti.fi
Lähettäjä Heikki Jokela 050 4129 024 / 31.12.2015
Hyvä veto.
Lähettäjä naamaa näkyviin / 31.12.2015
En tarvitse enää mitään satuiluja. Kuten keskustelusta on käynyt ilmi ei mitään testejä ole tehty. Halusin vain, että tunnustat suomalaisille puumiehille, kehumiesi kymmenien testien olevan täyttä peetä
Lähettäjä xyzhj / 5.1.2016


Herra nimimerkki - olet rollari. Kirjoituksesi ovat tarkoitushakuisia ja ammattikuntaa loukkaavia.
Lähettäjä Heikki Jokela / 5.1.2016


Aerotestit:

1986 LM / MB/Weckman
1990 LM / Sisu /Protovaunu
2000 LM / Scania TMT
2001 LM / Scania/ Kultek
2001 LM / TKK H:ki / SKAL /pienoismallit
Lisäksi DI Olavi H koskinen on tehnyt simuloimalla kymmenittäin erityyppisiä vertailuja ja esitellyt tuloksia maailmalla eri kongresseissa. -Kaliforniasta Sardieagoon ja Sidniin sekä Japanin Nagojaan.
Lähettäjä Heikki Jokela / 5.1.2016


Lisäksi olen tehnyt 1986 alukarikkapankkojen A7 ja aero tolppien vertailun farmariauton katolla tietokone anturein ja ohjelmin Yhdessä ilmavastusasiantuntijoitten kanssa.

Samat tolpat vertailtiin myöhemmin 1988 Helsinin TKK:n tuulitunnelissa.

Tulokset ovat painettuna kirjasena.
Lähettäjä Heikki Jokela / 5.1.2016


Puutavarayhdistelmän aerodynamiikkaa arvioitaessa suurin ymmärryksen este on itse yhdistelmän rakenne , joka näyttää aerodymaamisesti hyvältä, mutta on todellisuudessa yksi huonoimpia.
Lähettäjä xxhj / 5.1.2016


Ota nyt ukko hyvä järki käteen. Eihän terinaattoreita ollut vielä -86 tuskimpa vielä 01 etes ajatuksena. Minkä standartin mukaisia ne farkku katto testi olivat.
Lähettäjä xyzhj / 5.1.2016


Mitä sinä ukkohyvä höpötät standardeista, tietääkseni tietosi niistä on varsin vajavainen ja häilyvä,

Voin kertoa sinulle , että testit teki yksi Helsingin TKK:n Di, joka aiemmin oli kutsuttuna Amerikan Yhdysvaltoihin kehittämään lasku./jarruvarjot isompiin latauksiin , joita kylvetään suihkumoottorillisista rahtikoneista.

Sama herra tuotti suomen armeijalle tykistön valoammusten laskuvarjot ja valmistaa nyt Airbussin rahtikoneitten kuormansidontaverkkoja jossain täällä Suomessa ,

Sinun on varmasti tärkeämpää tietää, että se farmariauto oli 80-luvun Peugeot (lausutaan pösööö).
Lähettäjä ......ei, kun hyvää alkanutta vuotta 2016 xxhj - elämäntyönä PANKKO / 5.1.2016


Se rahtikone oli muuten B 52.

Ko. herran työpari oli työkeikalla Ruotsissa Södertäljessä opastamassa Saabin insinöörejä lentokoneitten aerodynamiikan säädöissä. Teki mm. matkustajakoneeseen käyräksi muotoillun pienempi, ja matalampiäänitaasjuuksisen potkurin. Tuo potkutitekniikka tulee tuulivoimaloihin propelliääntä vaimentamaan jo lähivuosina (tiedoksi).
Lähettäjä xxhj / 5.1.2016


Tuo on halpa ja hyväntuntuinen pankko.
Lähettäjä taijanpa ostaa / 5.1.2016


Miksi se on alle tonnin????
Lähettäjä kateko unohtunut / 6.1.2016


Hyvä on Alpon pankkovalinta. Extet ei kestä ja ahtaanlaiset .
Lähettäjä Martti I / 6.1.2016


Mitekähän tuokin höpinä autoi terminan lujuustarkastelua
Lähettäjä laskuvarjojääkäri / 7.1.2016


Suorastaan loistava tulevaisuus satuseppona mieluimmin maahanmuuttajille
Lähettäjä jänkäjääkäri / 7.1.2016


Ennen vanhaan tuollaista höpöäijää kutsuttiin vanhuudenhöperöksi.
Lähettäjä 36 v / 7.1.2016


Totuus on joillekkin raskasta ja katkeraa.
Lähettäjä xxl tekniikkaa / 8.1.2016


Tutkippa pikkuhöpsö Terminatorlaskentoja www.terminator.fi sivustoilta !!!!
Lähettäjä sanattoman laulu / 8.1.2016


Missä ne on Exten, Alucarin, Rekan,ForestKingin,Pankkopörssin, Nurmen, ja Laxon sekä Wilman lujuuslaskennat ?????
Lähettäjä et sillee.... / 8.1.2016


Näethän sinä Heikki nettikoneestasi noitten rollareitten url osoitteet . Laita nimet julkisiksi, niin nähdään , mikä niitä risoo....
Lähettäjä lautamies ja puunajuri / 8.1.2016


Tulee aikanaan.
Lähettäjä Heikki Jokela / 8.1.2016


Kun pikkuhöpsö rollari kantaa huolta testeistä, - mitä julkisia testejä on tehnyt Pankkopörssi, Kankainen; Alucar , Exte, TMT, Nurmi.....
Lähettäjä löytyykö netistä / 8.1.2016


Terminator on pankoista paras.

Tuhansia pankkoja käyttötesteissä 24H / 5-7 vrk ympäri Eurooppaa .

Suosio kasvaa ja tuottavuus tuo tyytyväisiä asiakkaita.
Lähettäjä xxl tekniikkaa / 8.1.2016


Hyvä Hyvä. Ota pojat mukaan ja vie niin painavat tokumentit, että pysyy petin pohjalla vuosituhannen lopuun. Naulaa vielä sängynpäätyyn CE- kyltti ja EU- vaatimuksenmukaisuusvakuutus.
Vaasalaisilta ei kysellä. Perkele!
Me lähetään mukaan ja pimennetään koko pitäjä.
Lähettäjä Pohjaalainen / 1.1.2016
Täällhän oli jo hyvä ohje kaikenmaailman paskoille
Lähettäjä avulias aatu / 8.1.2016


Mulla on pölli pirssi.
Siksi karikat vamistaa:
PANKKO PÖRSSI
Lähettäjä Yksin kertasuus on valttia. / 8.1.2016


Sisu forestin kopio tehty luvatta kvälineen om.kuvilla.

Historic malli. Tehty niittikoppi Sisuun.
Lähettäjä maalaus!!!! / 8.1.2016


Sisu forest on hyvä pankkomalli 90 luvulta.
Lähettäjä melko tilavakin on / 11.1.2016
Lähettäjä .. / 12.9.2016

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*