Siirtoautojen 64-,68- ja 76 tonniset "vakioyhdistelmät" - saavutetut kantavuusluokat ovat parhaissa tapauksissa 48 -, 54- ja 58 tonnia.

Share |
20.11.2017 13:14

  Siirtoautojen rekisteröinnit ovat kääntyneet kasvuun terminaalitoimintojen lisääntymisen myötä. Siirtoautot ovat perinteisten puutavarayhdistelmien tyyppisiä puutavarayhdistelmiä, ilman kuormaimia ja kuormainhydrauliikkaa ja niitten kantavuutta ja kuormatilakokoa on pyritty maksimoimaan.

sennebogen_726px.jpg

  Kantavuutta siirtoautoihin on kasvatettu alustavalinnoilla ja hydrauliikan ja nosturivarusteitten poistolla, sekä kevyemmillä apurunkorakenteilla. Alustan kevennyksissä merkittävimmät painosäästöt on saatu runkorakenteista, vetotavasta ja rengastuksesta. 
  Perävaunun kantavuutta lisätään minimoimalla omapainoa runkoa, akselistoja ja rengastuksia keventämällä ja joissakin tapauksissa poistamalla pankonsiirtohydrauliikka kokonaan.



  Kuormatilakoko on kasvatettavissa madaltamalla runkorakenteita, sekä autossa ja perävaunussa , sekä valitsemalla sisätiloiltaan kasvatetut pankkomallit. Lisäksi kuormatilan kasvatus on mahdollista maksimoimalla kuormatilapituudet asetuksen sallimaan 21.42 metrin kuormatilapituuteen ja käyttämällä sallittuja ajoneunon etu- ja takaylityksiä.

Kuorma-autot-Omavalmiste Kuorma-autot-Omavalmiste

Ps. -  64 tonnisten kokonaispaino laskee huhtikuun lopussa 2018 60 tonniin Kahdeksannen akselin lisäyksellä yleisimmin perävaunuun , saadaan yhdistelmän kokonaispainoluokka kasvatettua 60 tonnista 68 tonniin.


Siirtoautojen 76 tonnin kokonaispainoluokkiin on kehittymässä suurikuormatilaisimmat 21.42 kuormatilapituuden yhdeksänakseliset yhdistelmätyypit joko 2+3 (auto) ja 2+3 (pv.) tai neliakselisen auton vetämillä erikoispitkillä perävaunuilla variustettuina.

05.12.2017 11:11Metsäautotiet tarvitsevat kunnossapitoa
03.12.2017 11:11Kuormatilapäivitys ja perävaunun lisäakselointi ovat yhdessä järkevä paketti.
02.12.2017 18:00Seitsemän tonnia lisälastia ja täysin uusi ilme , jopa alle 30.000 euron investoinnilla .
02.12.2017 13:00Alkuvuosi 2018 tulee olemaan 64/60 tonnisten lisätelitysten aikaa.
28.11.2017XXL CE pankkojen keskikiinnike on uusittu.
25.11.2017 9:42Terminatoreitten jäljittelijöitä ennätysmäärä - laatuerot suuria.
20.11.2017 13:14Siirtoautojen 64-,68- ja 76 tonniset "vakioyhdistelmät" - saavutetut kantavuusluokat ovat parhaissa tapauksissa 48 -, 54- ja 58 tonnia.
18.11.2017 20:54Terminatorimiesten JOKERIKORTTI on nyt tässä: - 100 kpl XXL aero 6 pankkoa joulu- tammikuun toimituksiin ja käsittämättömän edullisesti !!!
15.11.2017 16:25Terminatorista tuli maailmanlaajuinen käsite uuden tekniikan tuottavasta ja turvallisesta kuormatilasta .
09.11.2017 22:00NYT yllätämme Teidät Terminatorimiesten JOKERIKORTILLA !!!

Siirry arkistoon »