Raakapuun nippusidonnan ohjeistuksessa selviä puutteita.

Share |
14.11.2018

Puutavaranippujen kuormansidonta ontuu, johtuen kasvaneista nippujen painoista ja korkeuksista, sekä yhdistelmien jarrutusvoimien kehittymisestä lähes 50% hyväksynnän  minimihidastuvuutta tehokkaammiksi. - Lisäksi sidosten valvonta on ilman selkeää ohjeistusta ja sidonnan tarkastusvastuun määrittelyä. 

Puutavaranippujen sidontaminimit ovat määritellyt asetuksessa 940/1982. Asetus on vanha, mutta sellaisenaan edelleenkin täysin pätevä, kunhan kohtaa sidoksien kiinnityksestä selvennetään kuormakorin osalta.
17.02.2019 11:00Onko XXBoxx puutavara-auton lavapohja turhake vai oliko se ennenaikainen..?
16.02.2019 11:08Kiinnikesarjojen "triplavaimentimet" ja nostokoukkusarjat ovat Terminatortekniikkaa ja sisältyvät aina vakiotoimituksiimme.
03.02.2019 15:15Mikä on yhden puutavarapankon vaatima teho ja kulutus eri ajonopeuksilla.
02.02.2019 15:538. Pankkokiinnikkeitten yleissopivuus
01.02.2019 10:10"NIPPU LISÄÄ" nyky-yhdistelmään - ja pelkällä pankkovaihdolla.
27.01.2019 16:00Kirves on kirves , puukko on puukko ja saha on saha - momelle myös pankko on pankko.
27.01.20197. "Rautahammastus" pankkorungoilla.
27.01.20196. Tilaakasvattava tolppamuotoilu
26.01.2019 10:42Kehitimme kymmenessä vuodessa markkinoitten tehokkaimman, turvallisimman ja kattavimman pankkomalliston.
26.01.20195. Tolpissa ei "proteesiliitoksia"

Siirry arkistoon »