Terminatormalliston valmistusosien määrä on minimoitu,- keston maksimoimiseksi.

05.11.2022 0.07

Terminator - pankkomallisto on yksi maailman teknisesti kehittyneimmistä raakapuun maantiekuljetuksiin suunnitelluista pankkomalleista. Pankkomallin suunnittelun lähtökohtana oli täysin, kaililta osiltaan, uusi tuoteperhe . -Tuoteperhe , joka vastaa tulevaisuuden haasteisiin kaikilta osiltaan kilpailukykyisinä.

Terminator XXL mallisto suunniteltiin kuormatilaltaan ja ilmanvastusominaisuuksiltaan sekä liikenneturvallisuudeltaan esimerkilliseksi. Lisäetuna ekolokisuus, ja  osana sitä on tuotteen maksimaalisen pitkä käyttöikä. Tämän kivijalkana on XXL pankkomalliston säänkestävät teräsvaihtoehdot, sekä niitten korkealaatuisin mahdollinen pintakäsittely. Lisäksi pankkomallisto muotoiltiin kaikilta osiltaan uudelleen nykyisten, ja tulevien käyttö-, turvallisuus- , sekä ympäristövaatimysten pohjalta. - Yksi tärkeistä Terminator-ominaisuuksista on valmistusosien määrän minimointi.

Terminaroreitten valmistusosien määrä onnistuttiin vähentämään perinteisten pankkojen osamääristä alle puoleen. Alkuperäisessä Terminatorissa oli pankossa 13 osaa ja nyt valmistustekniikan kehittyessä määrä on pystyyty vähentämään yhdeksään ja XXL aerossa kymmeneen. XXL aeron runkorakenne toi lisäosia , mutta se toimii samalla pankon yläkiinnikkeinä, vähentäen osaltaan kiinnikkeosien määrää.

Toimivuutta haemme nyt myös kiinnikkeitten iskun-/värinänvaimenninkumeista, jotka muutamme kolmiportaisesti toimiviksi ja kaikissa olosuhteissa kolinattomiksi.

Pankkokiinnikkeitten vaimenninkumit ovat tuoneet XXL pankoille ikälisän, mitä pyrimme nyt parantamaan muuttamalla kumiseoksen polyuretaaniseokseksi , joka on laadultaan kestävämpi kaikissa käyttöolosuhteissa. Vaimennintoimintojen  täydellisellä uudelleenkehittelyllä  monipuolistamme ja optimoimme sen kiristysvoimia ja tärinänvaimennysominaisuuksia. - Lisäksi pankon kiinnikkeitten osamäärä pienenee kahdeksalla osalla /pankko.

26.03.2024Terminatoreitten nopeat ja rahtivapaat perilletoimitukset 2024.
23.03.2024KATSO 22.3. LÄHETYS VILLISTÄ LÄNNESTÄ TURUSTA! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.03.2024 10.00Onko puutavarayhdistelmien kulurakenteissa edelleenkin hyödynnettäviä Europotteja, - ja onko niitä kaikille osapuolille???.
15.03.2024KATSO 15.3. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.02.2024LUE TÄSTÄ! Talven jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
28.03.2024 18.00Puutavara-autojen apurunkoprofiileissa suuria eroja.
28.03.2024 17.00Miksi alumiini on edelleen pankkojen raaka-aine???
28.03.2024 15.00Suomeen Naton yrityskiihdyttämö ja kaksi testikeskusta
28.03.2024 13.00Puutavara-auton apurunkopaketit vaativat ammattitaitoa ja vastuullisuutta.
28.03.2024 7.00Malminetsinnän ja kaivostoiminnan investoinnit kasvoivat 2023

Siirry arkistoon »