Turvallisuutta kuljetuksiin pankkojen liukuestepinnoilla.

Share |
07.01.2018 12:57

Terminator kuumasinkittynä

Liukuestepinnat otettiin käyttöön ensimmäisenä rautatievaunupankoissa 1980 - luvun alkuvuosina. Maantiekalustossa kokeilimme niitä "VikingForest" pankkomalleissa 1990- luvun alussa ja seuraavaksi ne tulivat 2000-luvun alussa irtotolppaiseen kuumasinkittyyn teräspankkomallistoomme ja lopuksi nyt kaikkiin Terminator XXL malleihimme heti suunnittelupöydältä.

Terminatoreihin lisäsimme pankkorungoille "rautahammastuksen" viitisen vuotta sitten . Terminatoreissa liukuestepinta jatkuu rautatievaunupankkojen tapaan katkeamattomana koko kuormatilan mitalta. 

Liukuestepintojen tärkeys on käyttäjäkunnan tietoisuuden kasvaessa muuttunut vaatimukseksi . Tämä tarve on pakottanut jo puolisen tusinaa pankkovalmistajaa jäljittelemään Terminatoreitten ulkomuotoa ja tekniikkaa myös liukuestepintojenkin osalta.

Terminatortekniikka on kuitenkin aivan omassa laatuluokassaan niin kuormatilansa, muotoilunsa , kuin liikenneturvallisuutensa osalta. Pankoissamme ei ole "proteesiliitoksia, eikä puolinaisia näennäisiä ratkaisuja. Me edelleenkehitämme pankkojemme ominaisuuksia tekniikan ja tietouden kehityksen mukaisesti. -  Ensimmäinen tuotekehitysaskeleemme vuodella 2018 on kolmiportainen vaimennin , jolla pankkokiinnikkeet muuttuvat nykyistä toimivimmiksi , turvallisemmiksi, helppokäyttöisemmilsi ja samalla koko yhdistelmä kolisemattomaksi.

19.01.2019 17:27XX Magazinen 16 sivuinen nettiversio 1/ 2019 on nyt luettavissa.
15.01.2019 12:54Puutavarapankoissa irtotolppa on keskimäärin vain haitta.
12.01.2019 10:14"Triplavaimennin" on yksi parhista Terminatorkeksinnöistä.
06.01.2019 14:35Kuorma-autoyhdistelmien "ilmavaivoihin" vetoapua Unionilta.
06.01.2019 9:40Helppo vertaileva aerotesti kuormatulle nyky-yhdistelmälle.
06.01.2019 7:07Mistä saisi puutavarayhdistelmälle 100.000 euroa / vuosi lisätulopotin ???
05.01.2019 22:10Puutavarayhdistelmän ilmanvastuskertoimen puolitus on täysin mahdollista - hyödyt uskomattoman suuria . - CC
05.01.2019 20:00Terminatoreissa ei ole " proteesiliitoksia".
03.01.2019 8:56Terminatormallisto on kasvanut kymmenvuotiaaksi ja kymmenmalliseksi tehoryhmäksi.
02.01.2019 11:00Ilmanvastuksen minimointi tuo suuret haasteet ja mahdollisuudet. - CC

Siirry arkistoon »