Terminatoreissa ja Terminatoreissa on eroja, mutta paljon suuremmat erot on Terminatoreissa ja Terminatoreitten jäljitelmäpankoissa.

Share |
02.03.2018 21:06

Terminatorit jakaantuvat kahteen eri perustyyppiin sekä hintansa , että laatunsa osalta. -Ominaisuuksissa ja kuormatilojen poikkileikkauspinta-aloissa  ei ole suuria eroja. Noin 300 euron hintaerot nettohinnoissa , esimerkiksi kasitonnisten XXL 8.8 CE:n  ja XXL 8 aeron välillä johtuvat  materiaalien ( 150 € ) ja pintakäsittelyn ( 100 € ) sekä kiinnikkeitten ( 50 € ) hintaeroista. - Tärkeissä kuormaus-ja liikenneturvallisuus ominaisuuksissa ei sensijaaan eroja ole . Pieni ero sensijaan löytyy aerodynamiikkaominaisuuksissa sekä keveydessä XXL 8.8 CE mallin eduksi. 



Terminatormalliston jäljitelmäpankkoja  on Suomen teräksenkovia pankkomarkkinoita jakamassa jo puolisen tusinaa ( Alucar Eagle  , Kuormaväline aero , PankkoPörssi , Laurinaho , Nurmi  sekä Virossa valmistettu Forest Steel kopiopankko ). - Terminator XXL 8 aero on tehty kilpailemaan lähinnä tässä jäljitelmä- ja kopiopankkoluokassa. 



Terminator XXL 8 aeron tuominen markkinataistoon oli onnistunut ratkaisu. Sen ominaisuudet ovat kilpakumppaneihinsa nähden kaikilta osiltaan hyvät ja se onkin ottanut nopeasti voittopuolisen osuuden " jäljitelmä- ja kopiopankkomarkkinoista" Suomessa ja myöskin viennissä. - Suursarjoista saatu hintaetu on yksi tuntuvin XXL 8 aeron kilpailuvalteista.



Terminator XXL 8 aeron 10%:n painonkevennys toi lisäsäpinää markkinointitaistoon. Alkutuotannon pankkojen paino oli lähellä Alucarin Eaglen, Pankkopörssin , ja Laurinahon jäljitelmäpankkojen painoa, mutta 15 kilon painonpudotus teki XXL 8 aerouutuuspankon painosta täysin vertailukelpoisen ForestKing aeron, ja myöskin  Alucarin täysalumiinipankon ALU 75 :en  kanssa.

Ps 1. Terminatormallisto käsittää kymmenkunta eri lujuusluokkaa ja kaksi eri perusmallistoa, joten vertailuja tehtäessä on huomioitava ehdottomasti pankkojen vertailukelpoisuus. - Me otamme aina vertailuissa huomioon tämän. Tässä vertailussa käsittelemme eri valmistajien kahdekasan tonnin pankkomalleja, joihin nyt luemme mukaan myös tolppavahvistetun Alucarin Alu 75 pankkomalliston.

Ps 2. Lisäartikkeleita ominaisuuseroista viikonvaihteen aikana.

23.03.2019Raakapuun maantiekuljetuksen pohjoiset perusyhdistelmät.
19.03.2019Pohjoismaissa on meneillään "tukkipankkotällien" kasvunaika .
16.03.2019 18:18TimberRoad 2020 yhdistelmäpari kehittää ja tehostaa yleisintä 20- luvun yhdistelmäluokkaa.
15.03.2019 14:18Kyllä Exteilläkin voi säästää polttoainetta.
09.03.2019 21:33Terminator XXL mallisto varusteineen on osa Suomalaisen terästeollisuuden korroosioneston menestyksekästä kehitystyötä.
02.03.2019 11:39Ilmanvastus on puutavara-auton suurin ajovastusvoima.- TimberRoad 2020
01.03.2019 6:4130% päästövähennykset tuntuvat hurjilta luvuilta / - TR 2020
24.02.2019Raakapuuyhdistelmän nippusidontaan tulossa tarkennuksia 2019.
24.02.2019Nippusidonta ja sidontalaitteitten valvonta tarkentuu 2019 aikana.
23.02.2019 10:10Jäljitelmäpankot ovat käyttäjän kannalta aina se huonompi ratkaisu.

Siirry arkistoon »