Terminatoreissa ja Terminatoreissa on eroja, mutta paljon suuremmat erot on Terminatoreissa ja Terminatoreitten jäljitelmäpankoissa.

Share |
02.03.2018 21:06

Terminatorit jakaantuvat kahteen eri perustyyppiin sekä hintansa , että laatunsa osalta. -Ominaisuuksissa ja kuormatilojen poikkileikkauspinta-aloissa  ei ole suuria eroja. Noin 300 euron hintaerot nettohinnoissa , esimerkiksi kasitonnisten XXL 8.8 CE:n  ja XXL 8 aeron välillä johtuvat  materiaalien ( 150 € ) ja pintakäsittelyn ( 100 € ) sekä kiinnikkeitten ( 50 € ) hintaeroista. - Tärkeissä kuormaus-ja liikenneturvallisuus ominaisuuksissa ei sensijaaan eroja ole . Pieni ero sensijaan löytyy aerodynamiikkaominaisuuksissa sekä keveydessä XXL 8.8 CE mallin eduksi. 



Terminatormalliston jäljitelmäpankkoja  on Suomen teräksenkovia pankkomarkkinoita jakamassa jo puolisen tusinaa ( Alucar Eagle  , Kuormaväline aero , PankkoPörssi , Laurinaho , Nurmi  sekä Virossa valmistettu Forest Steel kopiopankko ). - Terminator XXL 8 aero on tehty kilpailemaan lähinnä tässä jäljitelmä- ja kopiopankkoluokassa. 



Terminator XXL 8 aeron tuominen markkinataistoon oli onnistunut ratkaisu. Sen ominaisuudet ovat kilpakumppaneihinsa nähden kaikilta osiltaan hyvät ja se onkin ottanut nopeasti voittopuolisen osuuden " jäljitelmä- ja kopiopankkomarkkinoista" Suomessa ja myöskin viennissä. - Suursarjoista saatu hintaetu on yksi tuntuvin XXL 8 aeron kilpailuvalteista.



Terminator XXL 8 aeron 10%:n painonkevennys toi lisäsäpinää markkinointitaistoon. Alkutuotannon pankkojen paino oli lähellä Alucarin Eaglen, Pankkopörssin , ja Laurinahon jäljitelmäpankkojen painoa, mutta 15 kilon painonpudotus teki XXL 8 aerouutuuspankon painosta täysin vertailukelpoisen ForestKing aeron, ja myöskin  Alucarin täysalumiinipankon ALU 75 :en  kanssa.

Ps 1. Terminatormallisto käsittää kymmenkunta eri lujuusluokkaa ja kaksi eri perusmallistoa, joten vertailuja tehtäessä on huomioitava ehdottomasti pankkojen vertailukelpoisuus. - Me otamme aina vertailuissa huomioon tämän. Tässä vertailussa käsittelemme eri valmistajien kahdekasan tonnin pankkomalleja, joihin nyt luemme mukaan myös tolppavahvistetun Alucarin Alu 75 pankkomalliston.

Ps 2. Lisäartikkeleita ominaisuuseroista viikonvaihteen aikana.

27.05.2018 10:50Raakapuun maantiekuljetusten kehitystyön erikoisnumero jakeluun kesäkuussa.
26.05.2018 4:32Suomen suurin kuormatila - lue koko artikkeli kesäkuun XX- Magazinesta
24.05.2018 23:55Lappiin haetaan alueellista 5+5 -akselisten 84 tonnisten kokeilulupaa
19.05.2018 22:00Terminatormallisto 2018 - markkinoitten kattavin valikoima ja "tilapankkojen" selkeä ykkönen !!!!
19.05.2018 0:13Isojokinen Juuso Rönnholm nimettiin presidentin erityisavustajaksi.
18.05.2018 9:06Kesän 2018 XX-Magazine on nyt valmisteilla - jakelussa kesäkuun alussa.
16.05.2018Pankkorungoissa korkeuserot edelleen suuria !!!
14.05.2018 11:57Haemme 30% polttoainesäästöjä raakapuunkuljetuksiin TR 2020 projektin yhdistelmäparin osalle.
13.05.2018 11:42TR 2020 siirtoautomallin vaihtoehdot.
12.05.2018 21:14Oletusarvio : Millä litroilla 51 tonnia raakapuuta kulkee tienvarsipinosta tehtaalle ???

Siirry arkistoon »