Terminatoreissa ja Terminatoreissa on eroja, mutta paljon suuremmat erot on Terminatoreissa ja Terminatoreitten jäljitelmäpankoissa.

Share |
02.03.2018 21:06

Terminatorit jakaantuvat kahteen eri perustyyppiin sekä hintansa , että laatunsa osalta. -Ominaisuuksissa ja kuormatilojen poikkileikkauspinta-aloissa  ei ole suuria eroja. Noin 300 euron hintaerot nettohinnoissa , esimerkiksi kasitonnisten XXL 8.8 CE:n  ja XXL 8 aeron välillä johtuvat  materiaalien ( 150 € ) ja pintakäsittelyn ( 100 € ) sekä kiinnikkeitten ( 50 € ) hintaeroista. - Tärkeissä kuormaus-ja liikenneturvallisuus ominaisuuksissa ei sensijaaan eroja ole . Pieni ero sensijaan löytyy aerodynamiikkaominaisuuksissa sekä keveydessä XXL 8.8 CE mallin eduksi. 



Terminatormalliston jäljitelmäpankkoja  on Suomen teräksenkovia pankkomarkkinoita jakamassa jo puolisen tusinaa ( Alucar Eagle  , Kuormaväline aero , PankkoPörssi , Laurinaho , Nurmi  sekä Virossa valmistettu Forest Steel kopiopankko ). - Terminator XXL 8 aero on tehty kilpailemaan lähinnä tässä jäljitelmä- ja kopiopankkoluokassa. 



Terminator XXL 8 aeron tuominen markkinataistoon oli onnistunut ratkaisu. Sen ominaisuudet ovat kilpakumppaneihinsa nähden kaikilta osiltaan hyvät ja se onkin ottanut nopeasti voittopuolisen osuuden " jäljitelmä- ja kopiopankkomarkkinoista" Suomessa ja myöskin viennissä. - Suursarjoista saatu hintaetu on yksi tuntuvin XXL 8 aeron kilpailuvalteista.



Terminator XXL 8 aeron 10%:n painonkevennys toi lisäsäpinää markkinointitaistoon. Alkutuotannon pankkojen paino oli lähellä Alucarin Eaglen, Pankkopörssin , ja Laurinahon jäljitelmäpankkojen painoa, mutta 15 kilon painonpudotus teki XXL 8 aerouutuuspankon painosta täysin vertailukelpoisen ForestKing aeron, ja myöskin  Alucarin täysalumiinipankon ALU 75 :en  kanssa.

Ps 1. Terminatormallisto käsittää kymmenkunta eri lujuusluokkaa ja kaksi eri perusmallistoa, joten vertailuja tehtäessä on huomioitava ehdottomasti pankkojen vertailukelpoisuus. - Me otamme aina vertailuissa huomioon tämän. Tässä vertailussa käsittelemme eri valmistajien kahdekasan tonnin pankkomalleja, joihin nyt luemme mukaan myös tolppavahvistetun Alucarin Alu 75 pankkomalliston.

Ps 2. Lisäartikkeleita ominaisuuseroista viikonvaihteen aikana.

19.01.2019 17:27XX Magazinen 16 sivuinen nettiversio 1/ 2019 on nyt luettavissa.
15.01.2019 12:54Puutavarapankoissa irtotolppa on keskimäärin vain haitta.
12.01.2019 10:14"Triplavaimennin" on yksi parhista Terminatorkeksinnöistä.
06.01.2019 14:35Kuorma-autoyhdistelmien "ilmavaivoihin" vetoapua Unionilta.
06.01.2019 9:40Helppo vertaileva aerotesti kuormatulle nyky-yhdistelmälle.
06.01.2019 7:07Mistä saisi puutavarayhdistelmälle 100.000 euroa / vuosi lisätulopotin ???
05.01.2019 22:10Puutavarayhdistelmän ilmanvastuskertoimen puolitus on täysin mahdollista - hyödyt uskomattoman suuria . - CC
05.01.2019 20:00Terminatoreissa ei ole " proteesiliitoksia".
03.01.2019 8:56Terminatormallisto on kasvanut kymmenvuotiaaksi ja kymmenmalliseksi tehoryhmäksi.
02.01.2019 11:00Ilmanvastuksen minimointi tuo suuret haasteet ja mahdollisuudet. - CC

Siirry arkistoon »