Terminatoreissa ja Terminatoreissa on eroja, mutta paljon suuremmat erot on Terminatoreissa ja Terminatoreitten jäljitelmäpankoissa.

02.03.2018 21.06

Terminatorit jakaantuvat kahteen eri perustyyppiin sekä hintansa , että laatunsa osalta. -Ominaisuuksissa ja kuormatilojen poikkileikkauspinta-aloissa  ei ole suuria eroja. Noin 300 euron hintaerot nettohinnoissa , esimerkiksi kasitonnisten XXL 8.8 CE:n  ja XXL 8 aeron välillä johtuvat  materiaalien ( 150 € ) ja pintakäsittelyn ( 100 € ) sekä kiinnikkeitten ( 50 € ) hintaeroista. - Tärkeissä kuormaus-ja liikenneturvallisuus ominaisuuksissa ei sensijaaan eroja ole . Pieni ero sensijaan löytyy aerodynamiikkaominaisuuksissa sekä keveydessä XXL 8.8 CE mallin eduksi. 



Terminatormalliston jäljitelmäpankkoja  on Suomen teräksenkovia pankkomarkkinoita jakamassa jo puolisen tusinaa ( Alucar Eagle  , Kuormaväline aero , PankkoPörssi , Laurinaho , Nurmi  sekä Virossa valmistettu Forest Steel kopiopankko ). - Terminator XXL 8 aero on tehty kilpailemaan lähinnä tässä jäljitelmä- ja kopiopankkoluokassa. 



Terminator XXL 8 aeron tuominen markkinataistoon oli onnistunut ratkaisu. Sen ominaisuudet ovat kilpakumppaneihinsa nähden kaikilta osiltaan hyvät ja se onkin ottanut nopeasti voittopuolisen osuuden " jäljitelmä- ja kopiopankkomarkkinoista" Suomessa ja myöskin viennissä. - Suursarjoista saatu hintaetu on yksi tuntuvin XXL 8 aeron kilpailuvalteista.



Terminator XXL 8 aeron 10%:n painonkevennys toi lisäsäpinää markkinointitaistoon. Alkutuotannon pankkojen paino oli lähellä Alucarin Eaglen, Pankkopörssin , ja Laurinahon jäljitelmäpankkojen painoa, mutta 15 kilon painonpudotus teki XXL 8 aerouutuuspankon painosta täysin vertailukelpoisen ForestKing aeron, ja myöskin  Alucarin täysalumiinipankon ALU 75 :en  kanssa.

Ps 1. Terminatormallisto käsittää kymmenkunta eri lujuusluokkaa ja kaksi eri perusmallistoa, joten vertailuja tehtäessä on huomioitava ehdottomasti pankkojen vertailukelpoisuus. - Me otamme aina vertailuissa huomioon tämän. Tässä vertailussa käsittelemme eri valmistajien kahdekasan tonnin pankkomalleja, joihin nyt luemme mukaan myös tolppavahvistetun Alucarin Alu 75 pankkomalliston.

Ps 2. Lisäartikkeleita ominaisuuseroista viikonvaihteen aikana.

13.04.2024KATSO TÄSTÄ MANSEN MÖRINÄT LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
05.04.2024Nopeitten toimitusten varastopankot / huhtikuu 2024.
16.04.2024 11.00Onko seuraava nosturini Zeta???
16.04.2024 9.00"Suorapuomisen" kuljetusasentoloveus syö kuormatilasta 2m3-5m3 !!!
16.04.2024 7.00Teollisuustuotanto väheni helmikuussa 2024 edellisestä kuukaudesta mutta kasvoi edellisestä vuodesta - kasvua metsäteollisuudessa
16.04.2024 3.00Suomalainen raakapuun kuljetusjärjestelmä on esimerkillinen.
16.04.2024 0.07Turvalasin rikkoutuminen metsäkoneessa johtuu usein onnettomuudesta
15.04.2024 17.00Suomalainen raakapuunketju tuottaa mukaansa muovia koko matkaltaan
15.04.2024 15.00Suomen markkinoilla olevien pankkojen painoerot ovat minimaalisen pieniä.
15.04.2024 13.00Maksimaalinen kuormatilakoko : - Tuottavin tavoiteltava kuormatilakoko 120-130 m3!!!

Siirry arkistoon »