TimberRoad - projektin kalusto.

21.01.2021 22.27

TimberRoad projektissa toteutetaan 76 tonnisen kuormaimellisen "syöttöauton" ja "siirtoauton" optimointi Suomen 2020 luvun olosuhteisiin ja tarpeisiin.

Syöttöauto 35/76 tn :
-Vetoautoalusta
-Päällirakenteet
-Kuormain
-Perävaunu


Siirtoauto 26/68 tn:
-Vetoautoalusta
-Päällirakenteet
-Perävaunu

Molempien yhdistelmien varustelussa kiinnitetään erityistä huomiota maksimoidun kantavuuden, kuormatilavuuden ja kuorman lisäksi ilmanvastukseen ja ilmanvirtauksien ohjailuun, sekä kaikkiin liikenneturvallisuustekijöihin.

Lisätietoja:

Heikki Jokela
050 4129 024

Ensimmäiset TR - yhdistelmät
starttaavat tositoimiin  kevään 
2021 aikana.
21.04.2024KATSO TÄSTÄ MAAMESS 2024 -LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
05.04.2024Nopeitten toimitusten varastopankot / huhtikuu 2024.
24.04.2024 0.07Viisiakselisten perävaunumallien välillä on yli 15% eroja painoissa ja kuormatilojen tilavuuksissa jopa 25% .
23.04.2024 17.00Terminator - tekniikkaa : Tuotekehittely.
23.04.2024 15.00Kaksi kovaa tuovat lisätuloja, ja toinen ja kolmas turvallisuutta.
23.04.2024 13.00Kuumasinkitys - ruostumaton ja muoviton vaihtoehto Terminatorien ja TimberMaxxien viimeistelyyn.
23.04.2024 11.00Totuus puutavarapankkojen kuormatilojen pinta-alaeroista ja syistä suuriin eroihin......puu76 -- (Artikkeli vuodelta 2014)
23.04.2024 10.00Illuusio alumiinipankkojen keveydestä , turvallisuudesta, ja tuottavuudesta on tekniikan historiaa.
23.04.2024 9.00Terminator ja TimberMaxx- tekniikkaa : Tuotekehittely.

Siirry arkistoon »