Suomen raakapuun maantiekuljetusten perusyksiköksi on kasvanut 76 tonninen ja nosturillinen yhdistemmätyyppi.

Share |
09.05.2018 23:36

Seitenkuutonen kuormaimellinen puutavarayhdistelmä on osoittautunut tehopaketiksi, jonka osuus on kasvanut nopesti ja kasvu jatkuu edelleen voimakkaana. - Kasvua lisää  64 tonnisille myönnetyn määräajan päättyminen nyt 30.5.2018.



Seitenkuutosen erinomaisuus korostuu raakapuun siirroissa, joissa lastauksen lisäksi nosturia hyödynnetään myös kuormien puruissa sahoilla, terminaaleissa ja rautatieasemilla sekä mepa kuljetuksissa. - Lisäksi hyviä tuloksia on saavutettu myöskin purkamalla kuormia siirtoautojen jatkokuljetuksiin.



TimberRoad 2020 - projektissa keskitytään 76 tonnisten nosturiyhdistelmien maantiekuljetusten kannattavuuden tehostamiseen yhdistämällä kuljetukset sopivilta osin 68 tonnisen siirtoauton kanssa. - Tällä 76-68 TimberRoad 2020 paketilla ja sen ominaisuuksien kehityksellä haetaan merkittäviä kuljetussäästöjä , päästövähennyksiä sekä liikenneturvallisuutta. Lisäksi se tuo samalla helpotusta nosturillisten autojen kuljettajapulaan.

Lisäartikkeleita Googlehaulla
TimberRoad 2020 !!! - tästä.

24.05.2018 23:55Lappiin haetaan alueellista 5+5 -akselisten 84 tonnisten kokeilulupaa
19.05.2018 22:00Terminatormallisto 2018 - markkinoitten kattavin valikoima ja "tilapankkojen" selkeä ykkönen !!!!
19.05.2018 0:13Isojokinen Juuso Rönnholm nimettiin presidentin erityisavustajaksi.
18.05.2018 9:06Kesän 2018 XX-Magazine on nyt valmisteilla - jakelussa kesäkuun alussa.
16.05.2018Pankkorungoissa korkeuserot edelleen suuria !!!
14.05.2018 11:57Haemme 30% polttoainesäästöjä raakapuunkuljetuksiin TR 2020 projektin yhdistelmäparin osalle.
13.05.2018 11:42TR 2020 siirtoautomallin vaihtoehdot.
12.05.2018 21:14Oletusarvio : Millä litroilla 51 tonnia raakapuuta kulkee tienvarsipinosta tehtaalle ???
10.05.2018 12:56TimberRoad 2020 yhdistelmien polttoainesäästöt.
09.05.2018 23:36Suomen raakapuun maantiekuljetusten perusyksiköksi on kasvanut 76 tonninen ja nosturillinen yhdistemmätyyppi.

Siirry arkistoon »