Suomen raakapuun maantiekuljetusten perusyksiköksi on kasvanut 76 tonninen ja nosturillinen yhdistemmätyyppi.

Share |
09.05.2018 23:36

Seitenkuutonen kuormaimellinen puutavarayhdistelmä on osoittautunut tehopaketiksi, jonka osuus on kasvanut nopesti ja kasvu jatkuu edelleen voimakkaana. - Kasvua lisää  64 tonnisille myönnetyn määräajan päättyminen nyt 30.5.2018.



Seitenkuutosen erinomaisuus korostuu raakapuun siirroissa, joissa lastauksen lisäksi nosturia hyödynnetään myös kuormien puruissa sahoilla, terminaaleissa ja rautatieasemilla sekä mepa kuljetuksissa. - Lisäksi hyviä tuloksia on saavutettu myöskin purkamalla kuormia siirtoautojen jatkokuljetuksiin.



TimberRoad 2020 - projektissa keskitytään 76 tonnisten nosturiyhdistelmien maantiekuljetusten kannattavuuden tehostamiseen yhdistämällä kuljetukset sopivilta osin 68 tonnisen siirtoauton kanssa. - Tällä 76-68 TimberRoad 2020 paketilla ja sen ominaisuuksien kehityksellä haetaan merkittäviä kuljetussäästöjä , päästövähennyksiä sekä liikenneturvallisuutta. Lisäksi se tuo samalla helpotusta nosturillisten autojen kuljettajapulaan.

Lisäartikkeleita Googlehaulla
TimberRoad 2020 !!! - tästä.

19.01.2019 17:27XX Magazinen 16 sivuinen nettiversio 1/ 2019 on nyt luettavissa.
15.01.2019 12:54Puutavarapankoissa irtotolppa on keskimäärin vain haitta.
12.01.2019 10:14"Triplavaimennin" on yksi parhista Terminatorkeksinnöistä.
06.01.2019 14:35Kuorma-autoyhdistelmien "ilmavaivoihin" vetoapua Unionilta.
06.01.2019 9:40Helppo vertaileva aerotesti kuormatulle nyky-yhdistelmälle.
06.01.2019 7:07Mistä saisi puutavarayhdistelmälle 100.000 euroa / vuosi lisätulopotin ???
05.01.2019 22:10Puutavarayhdistelmän ilmanvastuskertoimen puolitus on täysin mahdollista - hyödyt uskomattoman suuria . - CC
05.01.2019 20:00Terminatoreissa ei ole " proteesiliitoksia".
03.01.2019 8:56Terminatormallisto on kasvanut kymmenvuotiaaksi ja kymmenmalliseksi tehoryhmäksi.
02.01.2019 11:00Ilmanvastuksen minimointi tuo suuret haasteet ja mahdollisuudet. - CC

Siirry arkistoon »