Suomen raakapuun maantiekuljetusten perusyksiköksi on kasvanut 76 tonninen ja nosturillinen yhdistemmätyyppi.

Share |
09.05.2018 23:36

Seitenkuutonen kuormaimellinen puutavarayhdistelmä on osoittautunut tehopaketiksi, jonka osuus on kasvanut nopesti ja kasvu jatkuu edelleen voimakkaana. - Kasvua lisää  64 tonnisille myönnetyn määräajan päättyminen nyt 30.5.2018.



Seitenkuutosen erinomaisuus korostuu raakapuun siirroissa, joissa lastauksen lisäksi nosturia hyödynnetään myös kuormien puruissa sahoilla, terminaaleissa ja rautatieasemilla sekä mepa kuljetuksissa. - Lisäksi hyviä tuloksia on saavutettu myöskin purkamalla kuormia siirtoautojen jatkokuljetuksiin.



TimberRoad 2020 - projektissa keskitytään 76 tonnisten nosturiyhdistelmien maantiekuljetusten kannattavuuden tehostamiseen yhdistämällä kuljetukset sopivilta osin 68 tonnisen siirtoauton kanssa. - Tällä 76-68 TimberRoad 2020 paketilla ja sen ominaisuuksien kehityksellä haetaan merkittäviä kuljetussäästöjä , päästövähennyksiä sekä liikenneturvallisuutta. Lisäksi se tuo samalla helpotusta nosturillisten autojen kuljettajapulaan.

Lisäartikkeleita Googlehaulla
TimberRoad 2020 !!! - tästä.

23.03.2019Raakapuun maantiekuljetuksen pohjoiset perusyhdistelmät.
19.03.2019Pohjoismaissa on meneillään "tukkipankkotällien" kasvunaika .
16.03.2019 18:18TimberRoad 2020 yhdistelmäpari kehittää ja tehostaa yleisintä 20- luvun yhdistelmäluokkaa.
15.03.2019 14:18Kyllä Exteilläkin voi säästää polttoainetta.
09.03.2019 21:33Terminator XXL mallisto varusteineen on osa Suomalaisen terästeollisuuden korroosioneston menestyksekästä kehitystyötä.
02.03.2019 11:39Ilmanvastus on puutavara-auton suurin ajovastusvoima.- TimberRoad 2020
01.03.2019 6:4130% päästövähennykset tuntuvat hurjilta luvuilta / - TR 2020
24.02.2019Raakapuuyhdistelmän nippusidontaan tulossa tarkennuksia 2019.
24.02.2019Nippusidonta ja sidontalaitteitten valvonta tarkentuu 2019 aikana.
23.02.2019 10:10Jäljitelmäpankot ovat käyttäjän kannalta aina se huonompi ratkaisu.

Siirry arkistoon »