Suomen raakapuun maantiekuljetusten perusyksiköksi on kasvanut 76 tonninen ja nosturillinen yhdistemmätyyppi.

Share |
09.05.2018 23:36

Seitenkuutonen kuormaimellinen puutavarayhdistelmä on osoittautunut tehopaketiksi, jonka osuus on kasvanut nopesti ja kasvu jatkuu edelleen voimakkaana. - Kasvua lisää  64 tonnisille myönnetyn määräajan päättyminen nyt 30.5.2018.



Seitenkuutosen erinomaisuus korostuu raakapuun siirroissa, joissa lastauksen lisäksi nosturia hyödynnetään myös kuormien puruissa sahoilla, terminaaleissa ja rautatieasemilla sekä mepa kuljetuksissa. - Lisäksi hyviä tuloksia on saavutettu myöskin purkamalla kuormia siirtoautojen jatkokuljetuksiin.



TimberRoad 2020 - projektissa keskitytään 76 tonnisten nosturiyhdistelmien maantiekuljetusten kannattavuuden tehostamiseen yhdistämällä kuljetukset sopivilta osin 68 tonnisen siirtoauton kanssa. - Tällä 76-68 TimberRoad 2020 paketilla ja sen ominaisuuksien kehityksellä haetaan merkittäviä kuljetussäästöjä , päästövähennyksiä sekä liikenneturvallisuutta. Lisäksi se tuo samalla helpotusta nosturillisten autojen kuljettajapulaan.

Lisäartikkeleita Googlehaulla
TimberRoad 2020 !!! - tästä.

14.11.2018Raakapuun nippusidonnan ohjeistuksessa selviä puutteita.
06.11.2018 22:13"Triplavaimennin" on yksi parhista Terminatorkeksinnöistä.
12.10.2018 20:00Pankkohinnasto 2018.
02.10.2018 16:20Vuonna 1976 kehitimme alumiinipankot ja pankkoteippauksen.
30.09.2018 17:35Keveys myi yllättävän hyvin jo vuodesta 1976 ja samat varusteet myyvät hyvin vieläkin ??? / TR 2020 /1.
29.09.2018 12:10TimberRoad 2020 - Puutavarayhdistelmän kehittämiseni kuudes vuosikymmen.
23.09.2018 17:58Tilaa nyt: myynnissä 100 kpl:n terjouserä markkinoitten kevyimpiä teräksenlujia "tilapankkoja".
26.08.2018 10:37TimberRoad 2020 yhdistelmäparin "syöttöauto".
26.08.2018 8:10TimberRoad 2020 yhdistelmäparin kehityskohteet tuottavuudessa ja ympäristöystävällisyydessä sekä käyttöturvallisuudessa.
16.08.2018 1:23Alumiinipankkojen kokoero selkiytymässä,. - MYÖS teräspankoissa selviä kokoeroja verrattuna Terminatormallistoon.

Siirry arkistoon »