TR 2020 siirtoautomallin vaihtoehdot.

Share |
13.05.2018 11:42

TimberRoad 2020 yhdistelmäparin 28 tonnin siirtoautolle asetetut minimi kuormakoko,ja kuormatilavuusvaatimukset ovat auton osalla 21 tonnia kuormaa ja 45 kehyskuutiota kuormatilaa kahdelle kolmosnipulle. Yhdelle 5,5m kuitu/tukkinipulle kuormatilaa on käytössä 42m3.



TimberRoad 2020 siirtoauto on saatava varusteineen omapainoltaan 9.000 kiloiseksi ja sen runkokorkeus apurunkopalkkien päälle on oltava alle 1.10 m. Kuormatilan pituus on oltava ilman ylityksiä 6.6m. 

TimberRoad 2020 siirtoautotyyppi on valittava kolmiakselisista kevyimmistä alustatyypeistä moottoriteholtaan riittäväksi 68 tonnin yhdistelmäpainon vetoon. Akselistovaihtoehtoja 28 tonnin painoille on kolme: Läpivetävä-, nostotelinen paripyörä-, ja nouseva sekä ohjaava ykköspyörämalli.

Varustellun vetoauton omapainovaatimus 9.000kg asettaa kovat rajat alustanpainolle sekä sen varusteluille. 

Lisätietoja TimberRoad 2020 projektista:
Heikki Jokela 050 4129 024
heikki.jokela@ammattilehti.fi

Google/ timberRoad 2020

Face/Heikki Jokela



Ps. Haluamme TimberRoad 2020 tuovan mahdollisimman paljon uutta ideaa ja kehitystä sekä toimintamalleja raakapuun maantiekuljetuksiin ja sen tärkeimpiin kokonaispainoluokkiin. Käsittelemme TR 2020 projektia ja sen tuotteille asetettuja vaatimuksia sekä kehitystyötä pääosin julkisina. Tämä julkinen käsittely tuo uusia ja kattavia sekä tärkeitä  näkökantoja  laitteita sekä niitten palveluja käyttäviltä ammattilaisilta.

19.01.2019 17:27XX Magazinen 16 sivuinen nettiversio 1/ 2019 on nyt luettavissa.
15.01.2019 12:54Puutavarapankoissa irtotolppa on keskimäärin vain haitta.
12.01.2019 10:14"Triplavaimennin" on yksi parhista Terminatorkeksinnöistä.
06.01.2019 14:35Kuorma-autoyhdistelmien "ilmavaivoihin" vetoapua Unionilta.
06.01.2019 9:40Helppo vertaileva aerotesti kuormatulle nyky-yhdistelmälle.
06.01.2019 7:07Mistä saisi puutavarayhdistelmälle 100.000 euroa / vuosi lisätulopotin ???
05.01.2019 22:10Puutavarayhdistelmän ilmanvastuskertoimen puolitus on täysin mahdollista - hyödyt uskomattoman suuria . - CC
05.01.2019 20:00Terminatoreissa ei ole " proteesiliitoksia".
03.01.2019 8:56Terminatormallisto on kasvanut kymmenvuotiaaksi ja kymmenmalliseksi tehoryhmäksi.
02.01.2019 11:00Ilmanvastuksen minimointi tuo suuret haasteet ja mahdollisuudet. - CC

Siirry arkistoon »