TimberRoad yhdistelmäpaketin siirtoautomallien vaihtoehdot.

12.06.2024 18.00

TimberRoad  yhdistelmäparin 28/26 tonnin siirtoautolle asetetut minimi kuormakoko,ja kuormatilavuusvaatimukset ovat auton osalla 21 tonnia kuormaa ja 45 kehyskuutiota kuormatilaa kahdelle kolmosnipulle. Yhdelle 5,5m kuitu/tukkinipulle kuormatilaa on käytössä 42m3.



TimberRoad siirtoauto on saatava varusteineen omapainoltaan 9.000 kiloiseksi ja sen runkokorkeus apurunkopalkkien päälle on oltava alle 1.10 m. Kuormatilan pituus on oltava ilman ylityksiä 6.6m. 

TimberRoad  siirtoautotyyppi on valittava kolmiakselisista kevyimmistä alustatyypeistä moottoriteholtaan riittäväksi 68 tonnin yhdistelmäpainon vetoon. Akselistovaihtoehtoja 28/26 tonnin painoille on kolme: Läpivetävä-, nostotelinen paripyörä-, ja nouseva sekä ohjaava ykköspyörämalli.- Tutkimme myös 2+1 akselityyppisten siirtoautovaihtoehtojen toimivuutta ja saatavuutta.

Varustellun vetoauton kova omapainovaatimus 9.000kg asettaa tiukat  rajat alustanpainolle, sen tyypille, sekä auton varusteluille. 

Lisätietoja TimberRoad  projektista:
Heikki Jokela 050 4129 024
heikki.jokela@ammattilehti.fi

Face/Heikki Jokela



Ps. Haluamme TimberRoad  tuovan mahdollisimman paljon uutta ideaa ja kehitystä sekä toimintamalleja raakapuun maantiekuljetuksiin ja sen tärkeimpiin kokonaispainoluokkiin. Käsittelemme TR:n  ja sen tuotteille asetettuja vaatimuksia sekä kehitystyötä pääosin julkisina. Tämän julkisen käsittelyn tooivomme tuovan uusia ja kattavia, rakentavia, sekä tärkeitä  näkökantoja  laitteita sekä niitten palveluja käyttäviltä ammattilaisilta.

22.07.2024 17.30Metsäalalla investoidaan - lähde mukaan mainoksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
22.07.2024KATSO TÄSTÄ 19.7. LÄHETYS! - Ammattilehti on tuottanut viikoittaisen uutislähetyksen jo 220. perjantaina peräkkäin tarjoten kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreimmat kuulumiset tiiviinä reilun puolen tunnin pakettina.
28.06.2024 13.00LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
25.07.2024 3.00Stora Enso on nimittänyt uuden talousjohtajan sekä uuden johtajan Packaging Solutions -divisioonalle
25.07.2024 0.07Kilpailu EU-rahoituksesta koveni - Suomen liikennehankkeille 39,11 miljoonaa euroa
24.07.2024 17.00Pankkoleveyden 2.60 käyttö tuo 2.5 m3 lisätilan.
24.07.2024 16.00Miksi teimme pankkoihimme triplavaimentimen".- jokainenhan ymmärtää nyt sen, että miksi teemme siitä nyt 100%:sesti muovittoman.
24.07.2024 15.00Kertausta:- "NIPPU LISÄÄ" nyky-yhdistelmään - ja pelkällä pankkovaihdolla.
24.07.2024 13.00Puutavara-autovalmistajat asettavat apurunkorakenteitten lujuus- ja jäykkyysvaatimukset.cc.
24.07.2024 11.00engcon tuo markkinoille risukouran

Siirry arkistoon »