TR 2020 siirtoautomallin vaihtoehdot.

Share |
13.05.2018 11:42

TimberRoad 2020 yhdistelmäparin 28 tonnin siirtoautolle asetetut minimi kuormakoko,ja kuormatilavuusvaatimukset ovat auton osalla 21 tonnia kuormaa ja 45 kehyskuutiota kuormatilaa kahdelle kolmosnipulle. Yhdelle 5,5m kuitu/tukkinipulle kuormatilaa on käytössä 42m3.



TimberRoad 2020 siirtoauto on saatava varusteineen omapainoltaan 9.000 kiloiseksi ja sen runkokorkeus apurunkopalkkien päälle on oltava alle 1.10 m. Kuormatilan pituus on oltava ilman ylityksiä 6.6m. 

TimberRoad 2020 siirtoautotyyppi on valittava kolmiakselisista kevyimmistä alustatyypeistä moottoriteholtaan riittäväksi 68 tonnin yhdistelmäpainon vetoon. Akselistovaihtoehtoja 28 tonnin painoille on kolme: Läpivetävä-, nostotelinen paripyörä-, ja nouseva sekä ohjaava ykköspyörämalli.

Varustellun vetoauton omapainovaatimus 9.000kg asettaa kovat rajat alustanpainolle sekä sen varusteluille. 

Lisätietoja TimberRoad 2020 projektista:
Heikki Jokela 050 4129 024
heikki.jokela@ammattilehti.fi

Google/ timberRoad 2020

Face/Heikki Jokela



Ps. Haluamme TimberRoad 2020 tuovan mahdollisimman paljon uutta ideaa ja kehitystä sekä toimintamalleja raakapuun maantiekuljetuksiin ja sen tärkeimpiin kokonaispainoluokkiin. Käsittelemme TR 2020 projektia ja sen tuotteille asetettuja vaatimuksia sekä kehitystyötä pääosin julkisina. Tämä julkinen käsittely tuo uusia ja kattavia sekä tärkeitä  näkökantoja  laitteita sekä niitten palveluja käyttäviltä ammattilaisilta.

23.03.2019Raakapuun maantiekuljetuksen pohjoiset perusyhdistelmät.
19.03.2019Pohjoismaissa on meneillään "tukkipankkotällien" kasvunaika .
16.03.2019 18:18TimberRoad 2020 yhdistelmäpari kehittää ja tehostaa yleisintä 20- luvun yhdistelmäluokkaa.
15.03.2019 14:18Kyllä Exteilläkin voi säästää polttoainetta.
09.03.2019 21:33Terminator XXL mallisto varusteineen on osa Suomalaisen terästeollisuuden korroosioneston menestyksekästä kehitystyötä.
02.03.2019 11:39Ilmanvastus on puutavara-auton suurin ajovastusvoima.- TimberRoad 2020
01.03.2019 6:4130% päästövähennykset tuntuvat hurjilta luvuilta / - TR 2020
24.02.2019Raakapuuyhdistelmän nippusidontaan tulossa tarkennuksia 2019.
24.02.2019Nippusidonta ja sidontalaitteitten valvonta tarkentuu 2019 aikana.
23.02.2019 10:10Jäljitelmäpankot ovat käyttäjän kannalta aina se huonompi ratkaisu.

Siirry arkistoon »