TimberRoad 2020 hakee tuottavuutta , päästövähennyksiä ja liikenneturvallisuutta : - TR 2020

Share |
30.06.2018 9:09

TimberRoad 2020 yhdistelmäparilla haetaan lisätuottoa 76-tonnisen syöttöauton ja 68-tonnisen siirtoauton kevennyksistä ja aerodynamiikasta sekä kuljetusten ohjaustekniikoista.- Lisäksi yhdistelmäparin kuormatilakoot rakennetaan maksimaalisen suuriksi ja kooltaan identtisiksi.



TimberRoad 2020 yhdistelmäparien kevennys on helpoin ja selkein sekä ymmärrättävin  osuus. Kuljetusten ohjaustekniikat tuovat haasteita ja laajuutta koko kuljetusketjun osalle. 



TimberRoad 2020 yhdisteläparin aerodynamiikan ja virtaustekniikan kehittämisestä löytyy kuitenkin nyt yhä suurin haaste . Haaste  kohdistuu yhdistelmäparin vetoautoihin, nosturiin, perävaunuun, ja niitten kaikkiin varusteisiin , - sekä nyt myös siirtokuormien kuormaustekniikkaan .

Seuraavaksi:
Yhdistelmäparin kevennys. 

Lisätietoja TR 2020- projektista:

Heikki Jokela 050 4129 024
heikki.jokela@ammattilehti.fi

www.terminator.fi
- hakusanalla timberroad 2020

Google/ timberRoad 2020

Face/Heikki Jokela  



23.03.2019Raakapuun maantiekuljetuksen pohjoiset perusyhdistelmät.
19.03.2019Pohjoismaissa on meneillään "tukkipankkotällien" kasvunaika .
16.03.2019 18:18TimberRoad 2020 yhdistelmäpari kehittää ja tehostaa yleisintä 20- luvun yhdistelmäluokkaa.
15.03.2019 14:18Kyllä Exteilläkin voi säästää polttoainetta.
09.03.2019 21:33Terminator XXL mallisto varusteineen on osa Suomalaisen terästeollisuuden korroosioneston menestyksekästä kehitystyötä.
02.03.2019 11:39Ilmanvastus on puutavara-auton suurin ajovastusvoima.- TimberRoad 2020
01.03.2019 6:4130% päästövähennykset tuntuvat hurjilta luvuilta / - TR 2020
24.02.2019Raakapuuyhdistelmän nippusidontaan tulossa tarkennuksia 2019.
24.02.2019Nippusidonta ja sidontalaitteitten valvonta tarkentuu 2019 aikana.
23.02.2019 10:10Jäljitelmäpankot ovat käyttäjän kannalta aina se huonompi ratkaisu.

Siirry arkistoon »