TimberRoad 2020 hakee tuottavuutta , päästövähennyksiä ja liikenneturvallisuutta : - TR 2020

Share |
30.06.2018 9:09

TimberRoad 2020 yhdistelmäparilla haetaan lisätuottoa 76-tonnisen syöttöauton ja 68-tonnisen siirtoauton kevennyksistä ja aerodynamiikasta sekä kuljetusten ohjaustekniikoista.- Lisäksi yhdistelmäparin kuormatilakoot rakennetaan maksimaalisen suuriksi ja kooltaan identtisiksi.



TimberRoad 2020 yhdistelmäparien kevennys on helpoin ja selkein sekä ymmärrättävin  osuus. Kuljetusten ohjaustekniikat tuovat haasteita ja laajuutta koko kuljetusketjun osalle. 



TimberRoad 2020 yhdisteläparin aerodynamiikan ja virtaustekniikan kehittämisestä löytyy kuitenkin nyt yhä suurin haaste . Haaste  kohdistuu yhdistelmäparin vetoautoihin, nosturiin, perävaunuun, ja niitten kaikkiin varusteisiin , - sekä nyt myös siirtokuormien kuormaustekniikkaan .

Seuraavaksi:
Yhdistelmäparin kevennys. 

Lisätietoja TR 2020- projektista:

Heikki Jokela 050 4129 024
heikki.jokela@ammattilehti.fi

www.terminator.fi
- hakusanalla timberroad 2020

Google/ timberRoad 2020

Face/Heikki Jokela  



19.01.2019 17:27XX Magazinen 16 sivuinen nettiversio 1/ 2019 on nyt luettavissa.
15.01.2019 12:54Puutavarapankoissa irtotolppa on keskimäärin vain haitta.
12.01.2019 10:14"Triplavaimennin" on yksi parhista Terminatorkeksinnöistä.
06.01.2019 14:35Kuorma-autoyhdistelmien "ilmavaivoihin" vetoapua Unionilta.
06.01.2019 9:40Helppo vertaileva aerotesti kuormatulle nyky-yhdistelmälle.
06.01.2019 7:07Mistä saisi puutavarayhdistelmälle 100.000 euroa / vuosi lisätulopotin ???
05.01.2019 22:10Puutavarayhdistelmän ilmanvastuskertoimen puolitus on täysin mahdollista - hyödyt uskomattoman suuria . - CC
05.01.2019 20:00Terminatoreissa ei ole " proteesiliitoksia".
03.01.2019 8:56Terminatormallisto on kasvanut kymmenvuotiaaksi ja kymmenmalliseksi tehoryhmäksi.
02.01.2019 11:00Ilmanvastuksen minimointi tuo suuret haasteet ja mahdollisuudet. - CC

Siirry arkistoon »