TimberRoad- yhdistemät hakevat siis tuottavuutta , päästövähennyksiä ja tietenkin myös liikenneturvallisuutta.
29.09.2024 7.00
TimberRoad yhdistelmäparilla haetaan lisätuottoa 76-tonnisen syöttöauton ja 68-tonnisen siirtoauton kevennyksistä ja aerodynamiikasta sekä kuljetusten ohjaustekniikoista.- Lisäksi yhdistelmäparin kuormatilakoot rakennetaan maksimaalisen suuriksi ja kooltaan identtisiksi.
TimberRoad yhdistelmäparien kevennys on helpoin ja selkein sekä ymmärrättävin osuus. Kuljetusten ohjaustekniikat tuovat sensijaan täysin uusia haasteita ja laajuutta koko kuljetusketjun maksimaalisen tuottovaateenkin osalle.
TimberRoad yhdisteläparin aerodynamiikan ja virtaustekniikan kehittämisestä löytyy kuitenkin nyt yhä suurin haaste . Haaste kohdistuu yhdistelmäparin vetoautoihin, nosturiin, perävaunuun, ja niitten kaikkiin varusteisiin , - sekä nyt myös siirtokuormien kuormaustekniikkaan . ====================================
Seuraavaksi:TR-yhdistelmien kevennys ja muovittomuus.
Lisätietoja TR - projektista:
Heikki Jokela 050 4129 024 heikki.jokela@ammattilehti.fi Siirry www.terminator.fi sivulle + hakusanalla timberroad ja/tai Face/Heikki Jokela
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
|