TimberRoad 2020 yhdistelmäparin "syöttöauto".

Share |
26.08.2018 10:37

TimberRoad 2020 yhdistelmäpain syöttöautolta vaaditaan kuljetustehoa ja hyviä maasto-ominaisuuksia. Yhdistelmien kuormatilakoko on saatava 125 kehyskuutioon ja jos on tarve neljän kolmosnipun 12.2 metrisestä vaunusta on tilavuutta löydyttävä 150m3.



Syöttöauto noutaa siirtoautolle raakapuut metsäteitten varsilta ja / tai metsäterminaaleista.Siirtoauto tuo tyhjän vaunun lastauspaikalle ja ottaa siitä syöttöauton tuoman lastatun vaunun sekä syöttöauton lastaaman autokuorman raakapuun kaukokuljetukseen.



Syöttöauton ajomatkat ovat kymmenissä kilometreissä, kun taas siirtoauton on sadoissa kilometreissä. Toimiakseen joustavasti ja kannattavasti on yhdistelmäpari varustettava älykkäillä kulunohjausjärjestelmillä, sekä riittävillä raakapuun saatavuuksilla sekä lähikuljetusmahdollisuuksilla.

Lisäartikkeleita TimberRoad 2020 projektista:

Google / TimberRoad 2020
www.terminator.fi
Face / Heikki Jokela

26.08.2018 10:37TimberRoad 2020 yhdistelmäparin "syöttöauto".
26.08.2018 8:10TimberRoad 2020 yhdistelmäparin kehityskohteet tuottavuudessa ja ympäristöystävällisyydessä sekä käyttöturvallisuudessa.
16.08.2018 1:23Alumiinipankkojen kokoero selkiytymässä,. - MYÖS teräspankoissa selviä kokoeroja verrattuna Terminatormallistoon.
01.08.2018Puutavarayhdistelmän kuormatilan merkitys on selkeytymässä - nyt 10 vuoden verisen ja kovan markkinointitaiston jälkeen.
25.07.2018 9:45SuperElokuu 2018 - 200 pankon toimituserä.
23.07.2018 8:44Terminator pankkomallisto on saanut "kunnian" kasvaa jäljitellyimmäksin pankkotyypiksi Suomessa .
20.07.2018 9:04TimberRoad 2020 : Puutavarayhdistelmän loiskuorma kasvaa ajon aikana jopa 5000 kiloon. puu76
17.07.2018Aerodynamiikan parannus tuo päästövähennysten ja polttoainesäästöjen lisäksi myös paljon muuta, mutta mitä ??? / TimberRoad 2020
12.07.2018 8:30Aerodynamiikkaominaisuuksien parantaminen on myös liikenneturvallisuutta. / - TimberRoad 2020
06.07.2018 16:1630% päästövähennykset tuntuvat hurjilta luvuilta / - TR 2020

Siirry arkistoon »