Markkinoitten tehokkain ja turvallisin pankkomallisto on myös valikoimiltaan selvästi pankkomarkkinoitten kattavin.

Share |
29.11.2018 15:56

Terminator XXL pankkomallien kehitystyö aloitettiin jo 2000-luvun alkuvuosina. Nyt viisitoista vuotta myöhemmin mallisto on yhä peruspiirteiltään sama,ja sen mallivalikoimakin on kasvanut aivan omaan XXL- luokkaansa. 



Terminator XXL malliston kilpailukykyisiä ominaisuuksia kuvaa myös se, että mallistomme ulkonäköä ja sen ominaisuuksia on kopioitu ja jäljitelty nyt parina viime vuonna ennätyksellisen runsaasti,innokkainta jäljittely on ollut suomessa.- Ruotsalaiset pankkovalmistajet eivät sensijaan ole tapansa mukaan alentuneet jäljitelmätuotteitten valmistukseen.



Terminator XXL mallisto on pysynyt kaikilta ominaisuuksiltaan selvässä etulyöntiasemassa ja pankoillamme on vankka järkkymätön ja tyytyväinen asiakaskunta. Terminatorkäyttäjien määrä on edelleen voimakkaassa kasvussa Suomessa , ja nyt myös Ruotsissa sekä muissa ympärysvaltioissamme.



Terminator XXL mallisto jakaantuu kahteen perusmalliin : - XXL aeroon ja XXL CE - mallistoon. XXL CE on kattavin seitsemällä lujuusluokalla , jotka kattavat pankkotarpeet 4 tonnisesta alle 90 kiloisesta "eucapankosta" 14 tonniseen ja yli 250 kiloiseen terminaalipankkoon. Mallistoamme täydensimme pari vuotta sitten XXL aero-rinnakkaismallistolla joka sai nyt uusimman ja vahvimman jäsenensä XXL 10.9 aeron.



Terminator XXL mallistot omaavat kaikki viime vuosien aikana kehittämämme pienetkin yksittäiset parannukset, kuten esimerkiksi perävaunun etupankon "pomminvarmat tuplakiinnikkeet" ja pankkokiinnitysten toimivuutta kaikissa käyttöolosuhteissa parantavat "triplavaimentimet". Triplavaimentimet tekevät pankkokiinnityksistä myöskin täysin äänettömät , sekä vähentävät huoltotarvetta.



Tuotteitten kilpailukyvyn säilyttäminen vaatii jatkuvaa aktiivista kehitystyötä , sekä asiakaskunnan tarkkaa ja herkkää kuulemista. Lisäksi tuotekehitystyö vaatii riittävää ennakointia maantiekuljetusten muutosprosessien mukanaan tuomista vaateista kaluston tehokkuuden ja turvallisuuden maksimoimiseksi.


 Heikki Jokela
 050 4129 024

Ps. Hakusanalla TimberRoad 2020 saat Googlesta perustietoa 
vuodelle 2020 ajoittuvasta laajasta 76/68 - yhdistelmien
kehitysprojektista.

17.02.2019 11:00Onko XXBoxx puutavara-auton lavapohja turhake vai oliko se ennenaikainen..?
16.02.2019 11:08Kiinnikesarjojen "triplavaimentimet" ja nostokoukkusarjat ovat Terminatortekniikkaa ja sisältyvät aina vakiotoimituksiimme.
03.02.2019 15:15Mikä on yhden puutavarapankon vaatima teho ja kulutus eri ajonopeuksilla.
02.02.2019 15:538. Pankkokiinnikkeitten yleissopivuus
01.02.2019 10:10"NIPPU LISÄÄ" nyky-yhdistelmään - ja pelkällä pankkovaihdolla.
27.01.2019 16:00Kirves on kirves , puukko on puukko ja saha on saha - momelle myös pankko on pankko.
27.01.20197. "Rautahammastus" pankkorungoilla.
27.01.20196. Tilaakasvattava tolppamuotoilu
26.01.2019 10:42Kehitimme kymmenessä vuodessa markkinoitten tehokkaimman, turvallisimman ja kattavimman pankkomalliston.
26.01.20195. Tolpissa ei "proteesiliitoksia"

Siirry arkistoon »