Jäljitelmäpankot ovat käyttäjän kannalta aina se huonompi ratkaisu.

Share |
23.02.2019 10:10

        

Jäljitelmäpankkoja myydään mainonnalla: -"Markkinoitten tilavin,kevein kestävin", - ja kun totuus jäljitelmäpankkojen osalla on kuitenkin se, että mikään noista käyttäjille tärkeästä kolmesta ominaisuudesta ei pidä paikkansa. Lisäksi jäljitelmäpankkojen tolpissa on liukuestesermien turvallisuutta heikennetty vaarallisesti tolppaan hitsatuilla vahvikelatoilla , sekä näennäistä lujuutta on kasvatettu lukuisin "proteesiliitoksin".

 

Terminatoreitten jäljittelemisen aiheutti pankkojemme suosio ja se, että markkinaosuutemme kasvoi tasaisesti, huolimatta alumiinipankkojen markkinoinnin tehokkaasta mustauskamppanjasta huolimatta. - Kamppanjassa totta oli alumiinipankkojen pintakäsittelyn ylivoimaisuus , mutta asiakaskuntaansa pettävää oli testit ja kirjoittelut alumiinipankkojen kuormatilakoon tasavertaisuudesta ja jopa pahimmillaan ymmärryksen luominen niitten Terminatoreita jopa suuremmasta kuormatilakoosta.



Ensimmäiset Terminatorit kehitimme tasan kymmenen vuotta sitten. Täysin uudessa kiinteätolppaisessa mallistossamme otimme huomioon tulevien vuosikymmenten raakapuuyhdistelmien muutostarpeet pankkorakenteitten osalta.- Kalustomuutos toi tarpeen kuormatilan maksimoinnista, EU-asetukset toivat pakotteet aerodynamiikan kehityksestä ja kuormansidonta-asetusten tarkistukset tuovat tarkennukset ja valvonnan puutavarayhdistelmien nippusidonnalle. 

 

Suomalaiset pankkovalmistajat ovat perässähiihtäjiä Terminator- mallistomme kopioinnissa ja " näköispankkojen " valmistuksessa sekä markkinoinnissa . Ruotsalaiset ovat puolestaan esimerkillisiä rehellisistä ja jäljittelemättömistä mallistoistaan , sekä markkinoinnistaan.
- Parhaana ja meilläkin näkyvänä on pankkomaailman johtava valmistaja Exte , joka otti opikseen kuormatilan kasvattamisen pakollisuudesta ja valmisti Exte S- sarjan, missä ei ole yhden yhtäkään kohtaa , eikä jäljittelevää muotoa Terminatoreista. Lisäksi Exten kymmenet pankkomallit ovat konsernin täysin omasuunnittelemia, ilman minkääntasoista kopiointia kenenkään muitten valmistajien mallistoista.


 Heikki Jokela 
050 4129 024

23.03.2019Raakapuun maantiekuljetuksen pohjoiset perusyhdistelmät.
19.03.2019Pohjoismaissa on meneillään "tukkipankkotällien" kasvunaika .
16.03.2019 18:18TimberRoad 2020 yhdistelmäpari kehittää ja tehostaa yleisintä 20- luvun yhdistelmäluokkaa.
15.03.2019 14:18Kyllä Exteilläkin voi säästää polttoainetta.
09.03.2019 21:33Terminator XXL mallisto varusteineen on osa Suomalaisen terästeollisuuden korroosioneston menestyksekästä kehitystyötä.
02.03.2019 11:39Ilmanvastus on puutavara-auton suurin ajovastusvoima.- TimberRoad 2020
01.03.2019 6:4130% päästövähennykset tuntuvat hurjilta luvuilta / - TR 2020
24.02.2019Raakapuuyhdistelmän nippusidontaan tulossa tarkennuksia 2019.
24.02.2019Nippusidonta ja sidontalaitteitten valvonta tarkentuu 2019 aikana.
23.02.2019 10:10Jäljitelmäpankot ovat käyttäjän kannalta aina se huonompi ratkaisu.

Siirry arkistoon »