5. Kitkalevyt ja liukukiinnikkeet.

25.08.2019 15.31



Terminator XXL pankkokiinnikkeissä on kahdenlaisia levyjä pankkorungon ja ajoneuvorungon välissä:



1. Kitkalevyjä käytetään maksimoimaan kuormatun yhdistelmän nipuista saatavat kitkavoimat jarrutuksissa ja tärmäyksissä. Kitkalevyt ovat alumiinilevyä. Alumiinilevyn ja teräsrungon välinen kitka on moninkertainen, vettattuna esim.teräs/teräs , ja monikymmenkertainen liukumuovikitkaan verrattuna. - Alumiinisia kitkalevyjä käytetään kaikissa niissä pankoissa, joita ei liikutella kuormattuna ja niitä ei voidella missään olosuhteissa.



2. Liukumuoveja käytetään kaikissa niissä pankoissa, joita liikutetaan kuormattuna hydraulisesti pankonsiirtolaitteella. Liukumuovilliset pankot lukitaan  kiinteällä esteellä paikoilleen jarrutus-, ja törmäysvoimia kompensoimaan.

26.03.2024Terminatoreitten nopeat ja rahtivapaat perilletoimitukset 2024.
23.03.2024KATSO 22.3. LÄHETYS VILLISTÄ LÄNNESTÄ TURUSTA! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.03.2024 10.00Onko puutavarayhdistelmien kulurakenteissa edelleenkin hyödynnettäviä Europotteja, - ja onko niitä kaikille osapuolille???.
15.03.2024KATSO 15.3. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.02.2024LUE TÄSTÄ! Talven jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
29.03.2024 13.00Bensiinin keskihintojen nousu kiihtyi maaliskuussa 2024
29.03.2024 11.00Pankkokorkeudet vaihtelevat pääosin välillä 3.10- 3.30.
29.03.2024 9.00Pankkorunkokorkeus on sekin oma ongelmansa.
29.03.2024 7.00KH-Koneet Group vahvistaa jälleenmyyjäverkostoaan Ruotsin markkinoilla
29.03.2024 3.00Pankkokiinnikkeitten korkeuksissa on niissäkin suuria eroja.

Siirry arkistoon »