5. Kitkalevyt ja liukukiinnikkeet.

25.08.2019 15:31



Terminator XXL pankkokiinnikkeissä on kahdenlaisia levyjä pankkorungon ja ajoneuvorungon välissä:



1. Kitkalevyjä käytetään maksimoimaan kuormatun yhdistelmän nipuista saatavat kitkavoimat jarrutuksissa ja tärmäyksissä. Kitkalevyt ovat alumiinilevyä. Alumiinilevyn ja teräsrungon välinen kitka on moninkertainen, vettattuna esim.teräs/teräs , ja monikymmenkertainen liukumuovikitkaan verrattuna. - Alumiinisia kitkalevyjä käytetään kaikissa niissä pankoissa, joita ei liikutella kuormattuna ja niitä ei voidella missään olosuhteissa.



2. Liukumuoveja käytetään kaikissa niissä pankoissa, joita liikutetaan kuormattuna hydraulisesti pankonsiirtolaitteella. Liukumuovilliset pankot lukitaan  kiinteällä esteellä paikoilleen jarrutus-, ja törmäysvoimia kompensoimaan.

01.06.2019 6:28Kehitimme kymmenessä vuodessa koko maailman pankkomarkkinoitten tehokkaimman, turvallisimman ja kattavimman pankkomalliston.
23.02.20204. Käyttöikä XXL / "puolivillaiset"
23.02.20203- pankon paino/lujuus suhde - "puolivillaiset"
22.02.2020 8:50"Puolivillaisuuden" syyt ja syy-yhteydet. .
22.02.20202- aerodynamiikka ja ilmavirtauksien suuntaus / "puolivillaiset"
22.02.20201- kuormatilakoon kasvattaminen / "puolivillaiset".
21.02.2020 5:43Terminator ei ole miltään osin " puolivillainen " jäljitelmäpankko !!!
20.02.2020 14:47Terminatoreitten jälkihuolto tehostuu huoltopaketeilla.
15.02.2020 19:19Nippu lisää , - ja sillä muutoksella alumiinipankkoyhdistelmä Terminator tilavuuksiin.
09.02.2020 10:00Kitkavoimien maksimaalinen hyväksikäyttö raakapuun nippusidonnassa on välttämätöntä.

Siirry arkistoon »