14.Terminator - tekniikkaa : Yksi ja sama kiinnike , mutta kolme toimintoa.

14.12.2019 11:00

Me Terminatorimiehet olemme kehittäneet todelliset monitoimikiinnikkeet - yksi ja sama peruskiinnike ja kolme toimintoa + yksi.

Pankkokiinnikehistorian aikana kehittyi kolme eri kiinniketyyppiä :

Kuvan mahdollinen sisältö: taivas ja ulkoilma


- 1.Kiinteä kiinnike - oli ensimmäinen kiinniketyyppi.
- 2.Liukukiinnike - tuli pankonsiirtovaunuihin
- 3.Pika-avauskiinnike - mahdollisti pankkovälimuutokset

Näillä kolmella kiinnikkeellä oli/on vanhan tekniikan pankkomalleissa  oma tärkeä tehtävänsä:
FIRM FIXINGS - TITAN - 1QUICK FIXINGS - ALU - 1FRICTION FIXINGS  - ALU - 1

1.Kiinteillä kiinnikkeillä lukittiin ne pankot, joita ei tarvinnut liikuttaa missään olosuhteissa , kiinteästi paikoilleen
2.Liukukiinnike liukuu muovipalan avulla ja se on pääosin jousikiristeinen ja kiinnitykseltään väljä ja tyhjänäajossa äänekäs.
3.Pikakiinnike on käytössä vielä nykykalustossa, ja se lukitsee pankon paikalleen siirron jälkeen, jos lukituus tehdään. Yleisesti pankko seilaa irrallisena kolisten tyhjänäajon aikana

Terminatoreitten monikäyttökiinnikkeet 3+1 :



1.XXL-kiinteäkiinnike kiristetään triplavaimentimien avulla täysin kiinteäksi. Lisäksi ohjeistamme asentamaan kiinteitten pankkojen etupuolille kiinteän stopparin varmistamaan törmäysvoimat ja mahdolliset pulttien iskuvenymät.
2.XXL-liukukiinnike on liukumuovilla liukuva ja se n välykset poistetaan triplavaimentimen kakkoskiristyksellä. Liukukiinnikettä käytetään Terminatoreissa vain siirtopankkovaunujen kuormassa liikutettavissa pankoissa. sekä jatkovaunujen kolmos- ja nelospankoissa.
3.XXL-kitkakiinnike on varustettu alumiinisella liukulevyllä. Kitkakiinnitteisten pankkojen kitkavoimat ovat kuormatta niin pienet, että kourallaliikutus onnistuu mainiosti pankkojaon muuttamisee. Kuormattuna kitkavoima kasvaa moniikymmenkertaiseksi muoviliukuihin verrattuna ja kasvattaa jarrutus-, ja törmäysturvallisuutta sekä tehostaa kuormansidonnan tarpeita. Kitkakiinnikkeemme toimii myös pikakiinnikkeenä ilman ylimääräisiä työvaiheita ja äänekkäitä välyksiä. - Kitkakiinnikkeitten siirtoja suosittelemme rajoitettaviksi kiinteillä ääreisstoppareilla.

Heikki Jokela 050 4129 024



01.06.2019 6:28Kehitimme kymmenessä vuodessa koko maailman pankkomarkkinoitten tehokkaimman, turvallisimman ja kattavimman pankkomalliston.
20.01.2020Terminator pankkohinnasto 1 / 2020.
19.01.2020 16:20Kiinnikesarjojen "triplavaimentimet" ja nostokoukkusarjat ovat Terminatortekniikkaa ja sisältyvät aina vakiotoimituksiimme.
18.01.2020 3:01Puutavarayhdistelmällä on kaksi eri ilmanvastusmuotoa - tyhjä ja kuormattu.
16.01.2020 4:10Mitä perävaunun pitkällä roiskeläpällä haetaan , onko se "turhake".???
14.01.2020 10:11Kuorma-autoroiskeläppien tulevaisuus - todetaanko ne tarpeettomiksi "turhakkeiksi" alle 3.500 kiloisten tapaan ???
14.01.2020 8:30Roiskeläpät
12.01.2020"Pyrypeltihousut" ja "pyrypeltiautot".
09.01.2020 18:25Teräsmiesten Teräsmies.
06.01.2020 12:23"Aerodynamiikkaherätys" tuli puutavara-autojen kehittelyyn Ivalonperän savotalta.

Siirry arkistoon »