10% kuormakokoetu on tärkein, mutta Terminatormiehillä on muitakin tuottoisia etuja takataskuissaan.

04.01.2020 11:11

Kymmenen prosentin kuormatilaetu tuo minimissään viiden prosentin tuottavuuslisän, mutta muitakin Terminatoretuja on valmiina XXL pankkorakenteessa.



Polttoainekulujen minimoiminen / kuljetettu raakapuutonni on tärkeää sekä kuljetustalouden, että ympäristönkin kannalta. Kuormatilaetu tuo osansa, mutta lisäpaukkuja tulee aerodynaamiikasta ja loiskuorman minimoinnista.



Terminator XXL malliston antama polttoainesäästö on yksin pankkorakenteen osalta 2.5-4 l/100 km yhdistelmän kokonaissuoritteessa. Terminator lisäetuna on myös pienempi loiskuorman koko sekä liikenneturvallisuutta parantavat XXL ominaisuudet.



Heikki Jokela 050 4129 024

01.06.2019 6:28Kehitimme kymmenessä vuodessa koko maailman pankkomarkkinoitten tehokkaimman, turvallisimman ja kattavimman pankkomalliston.
20.01.2020Terminator pankkohinnasto 1 / 2020.
19.01.2020 16:20Kiinnikesarjojen "triplavaimentimet" ja nostokoukkusarjat ovat Terminatortekniikkaa ja sisältyvät aina vakiotoimituksiimme.
18.01.2020 3:01Puutavarayhdistelmällä on kaksi eri ilmanvastusmuotoa - tyhjä ja kuormattu.
16.01.2020 4:10Mitä perävaunun pitkällä roiskeläpällä haetaan , onko se "turhake".???
14.01.2020 10:11Kuorma-autoroiskeläppien tulevaisuus - todetaanko ne tarpeettomiksi "turhakkeiksi" alle 3.500 kiloisten tapaan ???
14.01.2020 8:30Roiskeläpät
12.01.2020"Pyrypeltihousut" ja "pyrypeltiautot".
09.01.2020 18:25Teräsmiesten Teräsmies.
06.01.2020 12:23"Aerodynamiikkaherätys" tuli puutavara-autojen kehittelyyn Ivalonperän savotalta.

Siirry arkistoon »