10% kuormakokoetu on tärkein, mutta Terminatormiehillä on muitakin tuottoisia etuja takataskuissaan.

04.01.2020 11:11

Kymmenen prosentin kuormatilaetu tuo minimissään viiden prosentin tuottavuuslisän, mutta muitakin Terminatoretuja on valmiina XXL pankkorakenteessa.



Polttoainekulujen minimoiminen / kuljetettu raakapuutonni on tärkeää sekä kuljetustalouden, että ympäristönkin kannalta. Kuormatilaetu tuo osansa, mutta lisäpaukkuja tulee aerodynaamiikasta ja loiskuorman minimoinnista.



Terminator XXL malliston antama polttoainesäästö on yksin pankkorakenteen osalta 2.5-4 l/100 km yhdistelmän kokonaissuoritteessa. Terminator lisäetuna on myös pienempi loiskuorman koko sekä liikenneturvallisuutta parantavat XXL ominaisuudet.



Heikki Jokela 050 4129 024

01.06.2019 6:28Kehitimme kymmenessä vuodessa koko maailman pankkomarkkinoitten tehokkaimman, turvallisimman ja kattavimman pankkomalliston.
01.04.2020 7:31Ilmanvastuskerroin Cw , ja ilmanvastus.
01.04.2020Puutavaranipun sidonta on kuormasiteitten, kitkavoimien sekä pankkokiinnitysten yhteispeliä.
29.03.2020 9:10Weckmanin supertilava ja kevytrakenteinen viisiakselinen raakapuuvaunu.
22.03.2020 10:48Terminatorimiesten 6 (+ 1) palvelupistettä pitävät osaltaan huolen puutavara-autojen toimivuudesta.
20.03.2020 18:00Terminator miehet palvelevat 24/7 , - ja kesälomat 2020 peruttu.
18.03.2020 8:52TimberRoad 2020 siirtoauto.
17.03.2020 8:48TimberRoad 2020 "syöttöautomallit".
15.03.2020 12:00TimberRoad 2020 vetoautojen kuormatilat ja kantavuudet ovat identtisiä.
15.03.2020 6:32Mikä on TimberRoad 2020 - projekti ???

Siirry arkistoon »