Kuorma-autoroiskeläppien tulevaisuus - todetaanko ne tarpeettomiksi "turhakkeiksi" alle 3.500 kiloisten tapaan ???

14.01.2020 10:11

Roiskeläppien tarpeellisuudesta ja pakollisuudesta voidaan olla montaa eri mieltä. - Jokaisessa asiassa on hyötypuolensa ja haittansa, niin myös roiskeläpissäkin.

Henkilö-, ja pakettiautojen roiskeläpät on todettu enempi haitallisiksi, ja niitten käyttö on vapaaehtoista. Kuorma-auoissa yli 3.500 kilosta alkaen ne ovat kuitenkin pakolliset, mutta miksi?

Roiskeläpät ovat aikoinaan tulleet ajoneuvoihin parantamaan liikenneturvallisuutta , mutta onko niistä nykyliikenteessä enemmän haittaa, kuin hyötyä ???

Heikki Jokela 050 4129 024

Ps. Henkilösutoista ja pakettiautoista poistettiin roiskeläpät . Yksi tärkein poiston syy oli aerodynaamisten ominaisuuksien ja lianmuodostuksen korjaantuminen sekä polttoainesäästöt.

01.06.2019 6:28Kehitimme kymmenessä vuodessa koko maailman pankkomarkkinoitten tehokkaimman, turvallisimman ja kattavimman pankkomalliston.
26.01.2020 10:00Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" .
25.01.2020 18:39Pohjolan pankkomallisto.
20.01.2020Terminator pankkohinnasto 1 / 2020.
19.01.2020 16:20Kiinnikesarjojen "triplavaimentimet" ja nostokoukkusarjat ovat Terminatortekniikkaa ja sisältyvät aina vakiotoimituksiimme.
18.01.2020 3:01Puutavarayhdistelmällä on kaksi eri ilmanvastusmuotoa - tyhjä ja kuormattu.
16.01.2020 4:10Mitä perävaunun pitkällä roiskeläpällä haetaan , onko se "turhake".???
14.01.2020 10:11Kuorma-autoroiskeläppien tulevaisuus - todetaanko ne tarpeettomiksi "turhakkeiksi" alle 3.500 kiloisten tapaan ???
14.01.2020 8:30Roiskeläpät
12.01.2020"Pyrypeltihousut" ja "pyrypeltiautot".

Siirry arkistoon »