3- pankon paino/lujuus suhde - "puolivillaiset"

23.02.2020

Terminator XXL mallisto on kehitetty pitkäaikaisella ammatttitaidolla ja nykytekniikan valmistusmenetelmin. Aika ja osaaminen on karistanut malistostamme kaikki "proteesiliitokset".



Terminator XXL mallistossa on karsittu turhat epäjatkuvuuskohtia tekevät vahvikkeet ja ns. lujikkeet kokonaan tarpeettomiksi. Tämän on mahdollistanut kaksipuolinen kartiokkuus ja tolppien "viides kulma". Viides kulma estää samalla lisäksi tolppien lommahduksen äärirasituksissa ilman niitä rikkovia sisäpuolisia lattavahvikkeita.



Terminator XXL malliston muotoilu on tehty nykytekniikan välinein . Kaksipuolinen kartiokkuus   ja kaarevuusennakko seuraavat tarkasti kuormituskuviota kaikissa pankkojen lujuusluokissa sekä kaikilla  tolppamitoilla. - Käänteentekevä pankkomuotomme on mahdollistanut kaikkien aikojen edullisimman pankon paino/lujuus suhteen. Sen teimme poistamalla kaikki pankkorakenteita rasittavat ja painoa lisäävät  sekä taipumamuotoa heikentävät vahvikelatat.


Heikki Jokela 050 4129 024

01.06.2019 6:28Kehitimme kymmenessä vuodessa koko maailman pankkomarkkinoitten tehokkaimman, turvallisimman ja kattavimman pankkomalliston.
01.04.2020 7:31Ilmanvastuskerroin Cw , ja ilmanvastus.
01.04.2020Puutavaranipun sidonta on kuormasiteitten, kitkavoimien sekä pankkokiinnitysten yhteispeliä.
29.03.2020 9:10Weckmanin supertilava ja kevytrakenteinen viisiakselinen raakapuuvaunu.
22.03.2020 10:48Terminatorimiesten 6 (+ 1) palvelupistettä pitävät osaltaan huolen puutavara-autojen toimivuudesta.
20.03.2020 18:00Terminator miehet palvelevat 24/7 , - ja kesälomat 2020 peruttu.
18.03.2020 8:52TimberRoad 2020 siirtoauto.
17.03.2020 8:48TimberRoad 2020 "syöttöautomallit".
15.03.2020 12:00TimberRoad 2020 vetoautojen kuormatilat ja kantavuudet ovat identtisiä.
15.03.2020 6:32Mikä on TimberRoad 2020 - projekti ???

Siirry arkistoon »