3- pankon paino/lujuus suhde - "puolivillaiset"

23.02.2020

Terminator XXL mallisto on kehitetty pitkäaikaisella ammatttitaidolla ja nykytekniikan valmistusmenetelmin. Aika ja osaaminen on karistanut malistostamme kaikki "proteesiliitokset".



Terminator XXL mallistossa on karsittu turhat epäjatkuvuuskohtia tekevät vahvikkeet ja ns. lujikkeet kokonaan tarpeettomiksi. Tämän on mahdollistanut kaksipuolinen kartiokkuus ja tolppien "viides kulma". Viides kulma estää samalla lisäksi tolppien lommahduksen äärirasituksissa ilman niitä rikkovia sisäpuolisia lattavahvikkeita.



Terminator XXL malliston muotoilu on tehty nykytekniikan välinein . Kaksipuolinen kartiokkuus   ja kaarevuusennakko seuraavat tarkasti kuormituskuviota kaikissa pankkojen lujuusluokissa sekä kaikilla  tolppamitoilla. - Käänteentekevä pankkomuotomme on mahdollistanut kaikkien aikojen edullisimman pankon paino/lujuus suhteen. Sen teimme poistamalla kaikki pankkorakenteita rasittavat ja painoa lisäävät  sekä taipumamuotoa heikentävät vahvikelatat.


Heikki Jokela 050 4129 024

17.10.2020 6:18Tiesitkö,että ......???
13.07.2020 14:00Terminator pankkojen huoltopakettien tarjoukset..
08.07.2020 11:59Terminator pankkohinnasto 1/2020
25.11.2020 15:12Tiesitkö että???: -Terminatorien pintakäsittelyssä on myös täysin ruostumaton kuumasinkitysvaihtoehto, - olisiko siinä mitään järkeä ???
25.11.2020 13:48"Simply the Best": MAN TGX - Vuoden kuorma-auto 2021
24.11.2020 9:17STRENX 960 QC/W rakenneteräkset
23.11.2020 11:43Naaran Kuljetushuolto Oy: Puutavaranosturihuoltojen ammattilainen
22.11.2020 19:46Onko alumiini menettänyt kilpailukykynsä ajoneuvotuotannossa ja eritoten pankkovalmistuksessa.
22.11.2020 18:46Alumiinista teräksiin sekä ultralujiin ja rosteriin.
22.11.2020 14:04Suomalaiset ahkeria netin käyttäjiä - medioiden seuranta vahvassa kasvussa

Siirry arkistoon »