Uuden tekniikan ja vuosikymmenten ammattitaidon aikaansaannos.

12.03.2021 16:57

Terminator XXL mallisto on kehitetty pitkäaikaisella ammatttitaidolla ja nykytekniikan valmistusmenetelmin. Aika ja osaaminen on karistanut malistostamme kaikki "proteesiliitokset".



Terminator XXL mallistossa on karsittu turhat epäjatkuvuuskohtia tekevät vahvikkeet ja ns. lujikkeet kokonaan tarpeettomiksi. Tämän on mahdollistanut kaksipuolinen kartiokkuus ja tolppien "viides kulma". Viides kulma estää samalla lisäksi tolppien lommahduksen äärirasituksissa ilman niitä rikkovia sisäpuolisia lattavahvikkeita.



Terminator XXL malliston muotoilu on tehty nykytekniikan välinein . Kaksipuolinen kartiokkuus   ja kaarevuusennakko seuraavat tarkasti kuormituskuviota kaikissa pankkojen lujuusluokissa sekä kaikilla  tolppamitoilla. - Käänteentekevä pankkomuotomme on mahdollistanut kaikkien aikojen edullisimman pankon paino/lujuus suhteen. Sen teimme poistamalla kaikki pankkorakenteita rasittavat ja painoa lisäävät  sekä taipumamuotoa heikentävät vahvikelatat.


Heikki Jokela 050 4129 024

18.04.2021 8:35Alumiinipankko on edelleenkin Skandinavian markkinaykkönen.
17.04.2021 20:37Terminator XXL pankkomallien kehityskaari alkoi keväällä 1976, 45 vuotta , ja 35 pankkomallia sitten.
17.04.2021 18:25Alumiinipankkojen aiheuttamat ilmanvastusvoimat on mahdollista puolittaa !!!
17.04.2021 18:00Terminator aerodynamiikka on muutakin kuin nimi.
17.04.2021 9:19Terminator- tekniikkaa : - Kokonaisvaltainen aerodynamiikka.
17.04.2021 4:44KATSO TÄSTÄ 16.4. LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa alan tämän viikon kuulumiset
16.04.2021 13:57Ilmanvastus on puutavara-auton suurin ajovastusvoima
16.04.2021 13:46Di Olavi H. Koskinen: PUUTAVARA-AJONEUVOYHDISTELMÄN AERODYNAMIIKKA JA POLTTOAINEENKULUTUS
16.04.2021Aerodynamiikan alkusoitot soitettiin Magneettimäessä Saariselällä !!!
15.04.2021 11:31Onko puutavarayhdistelmien pankkopaikkojen siirtely hankalaa ja turhaa työtä ???

Siirry arkistoon »