3- pankon paino/lujuus suhde - "puolivillaiset"

23.02.2020

Terminator XXL mallisto on kehitetty pitkäaikaisella ammatttitaidolla ja nykytekniikan valmistusmenetelmin. Aika ja osaaminen on karistanut malistostamme kaikki "proteesiliitokset".



Terminator XXL mallistossa on karsittu turhat epäjatkuvuuskohtia tekevät vahvikkeet ja ns. lujikkeet kokonaan tarpeettomiksi. Tämän on mahdollistanut kaksipuolinen kartiokkuus ja tolppien "viides kulma". Viides kulma estää samalla lisäksi tolppien lommahduksen äärirasituksissa ilman niitä rikkovia sisäpuolisia lattavahvikkeita.



Terminator XXL malliston muotoilu on tehty nykytekniikan välinein . Kaksipuolinen kartiokkuus   ja kaarevuusennakko seuraavat tarkasti kuormituskuviota kaikissa pankkojen lujuusluokissa sekä kaikilla  tolppamitoilla. - Käänteentekevä pankkomuotomme on mahdollistanut kaikkien aikojen edullisimman pankon paino/lujuus suhteen. Sen teimme poistamalla kaikki pankkorakenteita rasittavat ja painoa lisäävät  sekä taipumamuotoa heikentävät vahvikelatat.


Heikki Jokela 050 4129 024

15.05.2020 10:10"Kadonneen kuormatilan metsästys" : - Nyt mennään kuormatilakokoon vaikuttavat tekijät läpi osa osalta , - ja rehellisesti.
01.06.2020TimberRoad 2020 yhdistelmäparin perävaunut.
31.05.2020 14:38Kolmiakselinen raakapuun "siirtoauto".
31.05.2020 10:57Raakapuun siirtoautot yleistyvät kiihtyvässä määrin. - Mutta mistä kasvu johtuu?
29.05.2020 23:46KATSO 29.5. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisia
29.05.2020 12:48"Paukku ja pupu" - SP- vaunut täyttyy Terminatoreilla kertalaakista.
26.05.2020 15:57Ilmanvirtauksen suuntaus ja loiskuorma sekä polttoaineenkulutus
26.05.2020 14:14Terminator pankkohinnasto 1 / 2020.
25.05.2020 10:10TimberRoad 2020 kehittää ja testaa puutavarayhdistelmiä
24.05.2020 11:11Mikä on TimberRoad 2020 - projekti ???

Siirry arkistoon »