TimberRoad siirtoauto.

29.09.2024 3.00



TimberRoad  siirtoauto on kevyt, tilava ja aerodynamiikaltaan esimerkillinen. Siirtoautomalli on räärälöity pitkille maantiesiirroille ja siinä ei ole kuormainhydrauliikkaa.

 Lisäakseli 10 metriseen nelikkoon.

 Timberroad  siirtoauto mitoitetaan kuormatilaltaan täysin yhteensopivaksi kuorman metsästä noutavan ja sen vaihtopaikassa lastavan syöttöauton kanssa. Vlmiiksi lastattu perävaunu siirtyy siirtoautoon ja siirtoauton tuoma tyhjä vaunu jatkaa lastinsa purkaneen syöttöauton perässä.

68 tonninen 3+5 yhdistelmä . Autossa kuormatilapituutta 7m ja vaunussa 12 m.

TimberRoad  siirtoauto varustetaan akselipainovaakoilla perävaunujen ja syöttöauton tapaan. Syöttöautossa on lisäksi siirtoauton kuormakoon tarkkaan varmistava täysin uuden tekniikan nosturivaaka.



Lisätietoja TimberRoad  tuotteista 
näiltä sivuilta ja :
Facesta/heikki jokela


Heikki Jokela 050 4129 024
heikki.jokela@ammattilehti.fi 

05.10.2024Laajasti koneurakointi ja kuljetusalan asiaa sekä raportti Alihankinta 2024 -messuilta
04.10.2024Tutustu 2013 vuoden tietopakettiin tästä : - Kolmekymmentä ja yksi hyvää syytä hankkia TERMINATORIT ... - puu76
30.09.2024Terminator XXL 8 aero ja 8.8 CE pankkotarjous / 09.2024 :
30.09.2024HUOMIO! Nyt kannattaa markkinoida - lähde mukaan ilmoituksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
04.08.2024UUTISET;--------- ;UUTISET
07.10.2024 17.00Kuormakokoeroa kasvattaa myös nippujen sisäleveys !!!
07.10.2024 15.00Väite: Kuorman ylileveys on enempi kiinni lastauksesta, kuin pankoista:
07.10.2024 13.00Kuorma on kuormansidonnan tärkein osapuoli.
07.10.2024 12.00Kuormaside pankosta pankkoon vaatii kiinteäasennuksen tai ääreis stopparit ajoneuvorungolle.
07.10.2024 11.00Irtotolppaisten pankkomallien hyödyt valmistuksessa markkinoinnissa, haitat käyttäjillä.

Siirry arkistoon »