Kolmiakselinen raakapuun "siirtoauto".

31.05.2020 14:38

Siirtoautona kolmiakselinen vetoauto on yleisin, ja niitten määrä kasvaa entisestään. Tällä autolla voidaan vetää minimi 340 (450 hv) kilovatin tehoisena viisiakselista perävaunua ja kokonaispainoltaan 68 tonnista yhdistelmää. Autotyyppi on joko 6x4 , - nostotelinen paripyörömalli tai - ohjautuva ykköspyörä.

Alusta on hankintahinnaltaan edullinen sekä uutena, että käytettynä.

Tämä alustatyyppi on hankintahinnaltaan edullinen ja valikoimavaihtehdot ovat kattavia sekä uutena, että käytettyinä. Hankinnassa on hyvä huomioida alustan paino (keveys), polttoaineenkulutus sekä runkokorkeus , akseliväli ja kuormatilapituus.

Uushankinta mahdollistaa optimoinnin , käytettynä säästää hankintahinnassa.

Uutena hankittuun autoon on mahdollista optimoida kaikki mahdollinen tuottava ja sillä voidaan ajaa tuottavasti jopa 1.5 miljoonaa kilometriä. Käytettyjen autojen valikoimakin on kattava, kun valinta tehdään koko euroopan alueelta. Lisäksi tarjolla on muutamia valmiita suomalaisia 15.000€ - 30.000€  hintaisia siirtoautoja. 

Myös varustelu tärkeää.

Siirtoauton varustelu on hinnaltaan edullista , mutta sen hankinnassa kannattaa maksimoida kuormatilan koko ja huomioida varusteitten keveys sekä apurungon mataluus.Onnistuneessa varustepaketissa on 3.20m- 3.30m korkuiset tolpat ja kuormatilan poikkileikkaus minimissään 7.5 m2.

 

Annan mielelläni lisätietoja:
Heikki Jokela 040 123 99 91

PS: - Seuraavaksi kolmiakselisen perävaunu ja 
sitten syöttöauto.

15.05.2020 10:10"Kadonneen kuormatilan metsästys" : - Nyt mennään kuormatilakokoon vaikuttavat tekijät läpi osa osalta , - ja rehellisesti.
04.07.2020 15:37Puutavarapankkotolpan oikeaoppinen pituus-/ leveys suhde on ääritärkeä tuotantotekijä.
04.07.2020 9:48On olemassa vain yksi ja ainoa oikea terästolpan aeromuoto.
04.07.2020 7:46Terminator toppa on kaikkien aikojen edistyksellisin kuormatilan "sivupylväs".
03.07.2020 8:21Puutavarayhdistelmän ilmanvastuksessa ja virtauksissa on kaksi täysin eri muotoa.
02.07.2020 10:27Terminator aerodynamiikka on muutakin kuin nimi.
02.07.2020 2:05Terminatoreitten muoto ei ole sattuman sanelema juttu.
28.06.2020Puutavarayhdistelmän nippusidonnan liikenneturvallisuutta kehitetään uuden voimaantulevan vaatimuspaketin mukaisesti.
27.06.2020KATSO 26.6. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisia
21.06.2020 7:52TR 2020 perävaunun tuottavuuslisä saavutetaan optimoiduilla komponenttivalinnoilla ja uusilla rakenneratkaisuilla.

Siirry arkistoon »