Maksimaalinen keveys saa käyttöönsä maksimaalisen kuormatilakokoluokan.

03.04.2021 11.11



Kolmiakselinen siirtoauto on keveimmillään kaksipankkoisella tukkipankkojaolla ja nousevalla ykköspyörätelillä varustettuna. Siirtoauto on ilmajousinen, mikä mahdollistaa suurimman kuormatilakoon , kun sen pankkoina on Terminatorit ja apurunkona uusi huipåpumatala TR  alumiinipaketti.

TR  varusteisen ja 26 tonnin kokoinaispainoon räätälöidyn veturin omapaino on kevyimmillään kaksipankkoisena jopa alle 9000kg. Nelipankkoisen auton omapaino on puolestaan alumiinivanteisena ja täydessä työvarustuksessa parhaimmillaan alle 9.500kg.
Kuvan vetoauto varustettiin aikoinaan 100mm korkealla apurunkopaketilla ja 3.20m korkeilla Terminator tukkipankoilla. TimberRoad  vetoauton 10 mm korkuinen apurunko ja uusi tekniikka mahdollistavat jopa 3.40m tolppakorkeuden ja yli 17.5 tonnin nippupainon.

TimberRoad -projekti 2021 XXhj
26.03.2024Terminatoreitten nopeat ja rahtivapaat perilletoimitukset 2024.
23.03.2024KATSO 22.3. LÄHETYS VILLISTÄ LÄNNESTÄ TURUSTA! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.03.2024 10.00Onko puutavarayhdistelmien kulurakenteissa edelleenkin hyödynnettäviä Europotteja, - ja onko niitä kaikille osapuolille???.
15.03.2024KATSO 15.3. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.02.2024LUE TÄSTÄ! Talven jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
29.03.2024 15.00Raakapuun käsittely alkaa metsästä, - ja se on viisainta tehdä "sinkkihanskoin".
29.03.2024 13.00Bensiinin keskihintojen nousu kiihtyi maaliskuussa 2024
29.03.2024 11.00Pankkokorkeudet vaihtelevat pääosin välillä 3.10- 3.30.
29.03.2024 9.00Pankkorunkokorkeus on sekin oma ongelmansa.
29.03.2024 7.00KH-Koneet Group vahvistaa jälleenmyyjäverkostoaan Ruotsin markkinoilla

Siirry arkistoon »