Maksimaalinen keveys saa käyttöönsä maksimaalisen kuormatilakokoluokan.

03.04.2021 11:11



Kolmiakselinen siirtoauto on keveimmillään kaksipankkoisella tukkipankkojaolla ja nousevalla ykköspyörätelillä varustettuna. Siirtoauto on ilmajousinen, mikä mahdollistaa suurimman kuormatilakoon , kun sen pankkoina on Terminatorit ja apurunkona uusi huipåpumatala TR  alumiinipaketti.

TR  varusteisen ja 26 tonnin kokoinaispainoon räätälöidyn veturin omapaino on kevyimmillään kaksipankkoisena jopa alle 9000kg. Nelipankkoisen auton omapaino on puolestaan alumiinivanteisena ja täydessä työvarustuksessa parhaimmillaan alle 9.500kg.
Kuvan vetoauto varustettiin aikoinaan 100mm korkealla apurunkopaketilla ja 3.20m korkeilla Terminator tukkipankoilla. TimberRoad  vetoauton 10 mm korkuinen apurunko ja uusi tekniikka mahdollistavat jopa 3.40m tolppakorkeuden ja yli 17.5 tonnin nippupainon.

TimberRoad -projekti 2021 XXhj
27.11.2021 14:12..ja paukut senkun kovenee : -Kantavuusetu + 1.000kg-1.500. Etu 10 vuodessa ja 10.000 kuormassa 100.000? -150.000?
27.11.2021 13:45Ilmavastusetu 10 vuodessa polttoainekuliuissa ja kantavuudessa(loiskuorma) minimi 25.000?.
27.11.2021 11:48KATSO TÄSTÄ 26.10. LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa alan tämän viikon kuulumiset
26.11.2021 20:11Onko mahdollista ??!!??
26.11.2021 12:37Voiko kuusipankkoinen vaunu "haukkua hintansa" käyttöaikanaan.
26.11.2021 7:50Kuusipankkoisuus tuo rahaa, ja säästää luontoa.
26.11.2021 7:04Onko kuusipankkoiseen perävaunuun siirtymisessä mitään järkeä ???
24.11.2021 10:00Tiesitkö että ....???
24.11.2021 7:25Miksi Terminatoreitten leveysmittoja on kasvatettu.
23.11.2021 14:50Raakapuuvaunut - Sp, Sps, Spa, Spar

Siirry arkistoon »