Maksimaalinen keveys saa käyttöönsä maksimaalisen kuormatilakokoluokan.03.04.2021 11.11
Kolmiakselinen siirtoauto on keveimmillään kaksipankkoisella tukkipankkojaolla ja nousevalla ykköspyörätelillä varustettuna. Siirtoauto on ilmajousinen, mikä mahdollistaa suurimman kuormatilakoon , kun sen pankkoina on Terminatorit ja apurunkona uusi huipåpumatala TR alumiinipaketti. TR varusteisen ja 26 tonnin kokoinaispainoon räätälöidyn veturin omapaino on kevyimmillään kaksipankkoisena jopa alle 9000kg. Nelipankkoisen auton omapaino on puolestaan alumiinivanteisena ja täydessä työvarustuksessa parhaimmillaan alle 9.500kg. Kuvan vetoauto varustettiin aikoinaan 100mm korkealla apurunkopaketilla ja 3.20m korkeilla Terminator tukkipankoilla. TimberRoad vetoauton 10 mm korkuinen apurunko ja uusi tekniikka mahdollistavat jopa 3.40m tolppakorkeuden ja yli 17.5 tonnin nippupainon. TimberRoad -projekti 2021 XXhj |