Maksimaalinen keveys saa käyttöönsä maksimaalisen kuormatilakokoluokan.

29.12.2020 5:55



Kolmiakselinen siirtoauto on keveimmillään kaksipankkoisella tukkipankkojaolla ja nousevalla ykköspyörätelillä varustettuna. Siirtoauto on ilmajousinen, mikä mahdollistaa suurimman kuormatilakoon , kun sen pankkoina on Terminatorit ja apurunkona uusi huipåpumatala TR  alumiinipaketti.

TR  varusteisen ja 26 tonnin kokoinaispainoon räätälöidyn veturin omapaino on kevyimmillään kaksipankkoisena jopa alle 9000kg. Nelipankkoisen auton omapaino on puolestaan alumiinivanteisena ja täydessä työvarustuksessa parhaimmillaan alle 9.500kg.

Kuvan vetoauto varustettiin aikoinaan 100mm korkealla apurunkopaketilla ja 3.20m korkeilla Terminator tukkipankoilla. TimberRoad  vetoauton 10 mm korkuinen apurunko ja uusi tekniikka mahdollistavat jopa 3.40m tolppakorkeuden ja yli 17 tonnin nippupainon.

TimberRoad -projekti XXhj
19.12.2020 11:59Terminator pankkohinnasto 12/2020
15.01.2021 20:28KATSO TÄSTÄ 15.1.2021 LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa alan tämän viikon kuulumiset
15.01.2021 9:31Terminatorien turvallisuus on aivan omassa luokassaan,
15.01.2021 1:28Terminatoreitten tuottavuusetu on yllättävän suuri.
14.01.2021 15:51Kaksi pankkojen tärkeintä ominaisuutta ovat tuottavuus ja turvallisuus.
13.01.2021Terminator tekniikkaa 6. : - 100% liukuestepinnat pankoissa ja tolpissa
12.01.2021 5:33Terminator tekniikkaa 5. ; - Ketjusiteitten ketjupuikkarit ja nostokoukkusarjat
11.01.2021 8:25Terminator tekniikkaa 4:- Ääreis stopparisuositus liikuteltavissa pankoissa
11.01.2021 1:35Terminator tekniikkaa 3.: - Tuplakiinnikkeet perävaunun etupankossa
10.01.2021 11:58Puutavaranipun sidonta on kuormasiteitten, kitkavoimien sekä pankkokiinnitysten yhteispeliä.

Siirry arkistoon »