Maksimaalinen keveys saa käyttöönsä maksimaalisen kuormatilakokoluokan.

18.08.2020 17:55



Kolmiakselinen siirtoauto on keveimmillään kaksipankkoisella tukkipankkojaolla ja nousevalla ykköspyörätelillä varustettuna. Siirtoauto on ilmajousinen, mikä mahdollistaa suurimman kuormatilakoon , kun sen pankkoina on Terminatorit ja apurunkona uusi huipåpumatala TR 2020 alumiinipaketti.

TR 2020 varusteisen ja 26 tonnin kokoinaispainoon räätälöidyn veturin omapaino on kevyimmillään kaksipankkoisena jopa alle 9000kg. Nelipankkoisen auton omapaino on puolestaan alumiinivanteisena ja täydessä työvarustuksessa parhaimmillaan alle 9.500kg.

Kuvan vetoauto varusteyttiin aikoinaan 100mm korkealla apurunkopaketilla ja 3.20m korkeilla Terminator tukkipankoilla. TimberRoad 2020 vetoauton 10 mm korkuinen apurunko ja uusi tekniikka mahdollistavat jopa 3.40m tolppakorkeuden ja yli 17 tonnin nippupainon.

TimberRoad 2020 XXhj
13.07.2020 14:00Terminator pankkojen huoltopakettien tarjoukset..
08.07.2020 11:59Terminator pankkohinnasto 1/2020
18.09.2020 6:59"Triplavaimennin" on kiinnikkeitten lujuutta ja toimintoja lisäävä keksintö.
17.09.2020 11:02Triplavaimentimet kasvattavat pankkojen isku-, ja värinäkestoa.
16.09.2020 10:19Terminatorimiehet huoltavat puutavarayhdistelmien kuormatilat !!!
16.09.2020 7:09"Triplavaimennin" kolmella kitkasäätöportaalla vähensi osamäärän kolmasosaan.
15.09.2020 8:09Videopaketti 1. "Puutavara-autot"
15.09.2020 7:07Triplavaimennin on osoittanut toimivuutensa ja käsittämättömän kestävyytensä.
14.09.2020 22:28"Triplavaimennin" on yksi parhista Terminatorkeksinnöistä.
14.09.2020 0:06TR-2020 yhdistelmäparin kehitystyö aloitetaan yhdistelmien peräpäistä.

Siirry arkistoon »