Tiesitkö, että ??? : - Puutavaranostureitten painoerot jopa yli 2000kg.

31.10.2020 12:13

Nosturin aerovastukset on tässä hyvät.

Puutavara-autojen peräasennusnostureitten painolisät vaihtelevat yleisesti välillä 2.800 kg - 4.800 kg, - joten  joten painoeroa kevyimmän ja painavimman välillä on jopa 2000kg, ja ylikin.

Kuormaimien painoero syntyy pääosin : -tehosta , ulottuvuudesta, hytistä, ja nosturitelineestä. Lisäksi hydraulivarustuksessa on alustapainoa kasvattavaa painoeroa , jopa  yli 200 kg.



Käytäntö on kasvanut kuormaimen jatkuvaa mukanakuljettamista kohti. Tuo keskimäärin 4.000kg:n laskutuskuorma jää pääosin hyödyntämättä - kuormaimen paino kasvattaa kokonaispainoa "alikuormien" välttämiseksi ???

Kiinteäasenteisten kuormaimien käyttäminen keventää kokonaispakettia ja se helpottaa oikein tehtynä hydrauliikan öljynkiertoa ja lämpörasituksia.

Puutavara-autojen peräasennusnosturien kokonaisvaltainen tuottavuuskäsittely tällä hetkellä pahasti retuperällä.-  Se on jäänyt selvästi jälkeen mm. metsäkoneitten kuormaimien toiminnasta ja tehokkuudesta. XXhj.

17.10.2020 6:18Tiesitkö,että ......???
13.07.2020 14:00Terminator pankkojen huoltopakettien tarjoukset..
08.07.2020 11:59Terminator pankkohinnasto 1/2020
24.11.2020 9:17STRENX 960 QC/W rakenneteräkset
23.11.2020 11:43Naaran Kuljetushuolto Oy: Puutavaranosturihuoltojen ammattilainen
22.11.2020 19:46Onko alumiini menettänyt kilpailukykynsä ajoneuvotuotannossa ja eritoten pankkovalmistuksessa.
22.11.2020 18:46Alumiinista teräksiin sekä ultralujiin ja rosteriin.
22.11.2020 14:04Suomalaiset ahkeria netin käyttäjiä - medioiden seuranta vahvassa kasvussa
22.11.2020 11:51Kuorma- ja linja-autonkuljettajien perustason ammattipätevyyden voi jatkossa suorittaa myös pelkällä kokeella
21.11.2020 10:10KATSO TÄSTÄ 20.11. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisia

Siirry arkistoon »