Tiesitkä,että ???: - Perävaunukevennyksissä on suurin potti !!!

31.10.2020 22.49

Painavimmat perävaunu alustat ovat 9.500 kiloisia ja valtaosa asettuu painoluokkaan 8.000kg- 9.000kg. Kevyimmillä malleilla on totuttu pääsemään 7.250kg- 8.000kg painoihin.



Nyt on tulossa viisiakselisten 42 tonnin kokonaispainoisten painokevennyksen "ryhtiliike" , jossa haetaan vaunuille työpainoja 6.500 kg - 6.750 kg. Tämä viisiakselisten perävaunujen suurimmillaan jopa 2.500kg:n painoero on nyky- yhdistelmien suurin kevennyskohde  ohi nostureitten 2.000kg:n ja veturien 1.500 kg:n



Perävaunujen painosäästö kasvattaa yleisesti kuormakokoa 1500kg - 2.500kg. Tämä kevennys kasvattaa laskutettavaa vaunun 10 vuoden käyttöaikana ,ja 10€ tonnihinnalla sekä 1000 kuormaa/vuosi ajotahdilla , 150.000€ - 250.000€:lla. XXhj


26.03.2024Terminatoreitten nopeat ja rahtivapaat perilletoimitukset 2024.
23.03.2024KATSO 22.3. LÄHETYS VILLISTÄ LÄNNESTÄ TURUSTA! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.03.2024 10.00Onko puutavarayhdistelmien kulurakenteissa edelleenkin hyödynnettäviä Europotteja, - ja onko niitä kaikille osapuolille???.
15.03.2024KATSO 15.3. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.02.2024LUE TÄSTÄ! Talven jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
29.03.2024 3.00Pankkokiinnikkeitten korkeuksissa on niissäkin suuria eroja.
29.03.2024 0.07Steelwrist esittelee kolmannen sukupolven kauhanpyörittäjät ja tuo markkinoille kokonaan uudet pyörivät liittimet sekä laajan valikoiman uusia työlaitteita
28.03.2024 18.00Puutavara-autojen apurunkoprofiileissa suuria eroja.
28.03.2024 17.00Miksi alumiini on edelleen pankkojen raaka-aine???
28.03.2024 15.00Suomeen Naton yrityskiihdyttämö ja kaksi testikeskusta

Siirry arkistoon »