Onko tässä uhka junakuljetuksille???: - Omatoiminen 11-akselinen raakapuuyhdistelmä on mahdollisuukksien rajoissa.

23.01.2023 0:02


Onko tämä 11 akselinen kilpailukykyinen pitkän matkan junakulsetusten kanssa. Viisi tukki/kuitunippua perinteisen kolmen asemasta. - Mutta mitenkä tuo liki 30-metrinen sopii metsäteille???

koskinen

Kääntyvyydeltään tuo "superjuna" on kilpailukykyinen käytössä olleitten kasinelosten kanssa. - kääntyvien akseleitten lisäyksellä tehty pituuslisä ei heikennä kääntyvyyttä.

Pitkänmatkan juna ottaa kyytiinsä oikeaoppisesti mitoitettuna viisi nippua (185 m3 kehyskuutiota) kuitua tai tukkia. Kolmosta on mahdutettavissa seitsemän ( 155 m3) nippua.

Heikki Jokela 050 4129 024


06.02.2023 7:00Tiesitkö , että???: -Terminatorien ja TimberMaxxien pintakäsittelyssä on myös täysin ruostumaton ja myös muoviton kuumasinkitysvaihtoehto, - olisiko siinä mitään järkeä ???
06.02.2023 3:00Miksi alumiinipankoissa on erittäin pienet- , ja ilmavastusominaisuuksiltaan ja tuottavuudeltaan huonotasoiset kuormatilat
06.02.2023 0:07Paripyöräketjut puutavara-autoihin suoraan Metsätyön varastosta
05.02.2023 20:10Teollisuusliiton ilmoittamat lakot väistyvät - Teknologiateollisuuden työntekijöille syntyi uusi TES
05.02.2023 18:00Pankon joustavuus.
05.02.2023 17:00Puutavara-yhdistelmän pankkojen ilmanvastuksella on yllättävänkin suuri merkitys tuottavuuteen ja turvallisuuteen.
05.02.2023 15:00Terminator XXL puutavarapankot
05.02.2023 14:00TIESITKÖ , ETTÄ ........
05.02.2023 13:00Miksi alumiini on edelleen pankkojen raaka-aine???
05.02.2023 12:00Alumiini on materiaaliominaisuuksiltaan jämähtänyt 70-luvun tasolle, mutta sen pintakäsittely on valmiiksi 100:sesti muoviton , -kestävä, ja -halpa.

Siirry arkistoon »