Yhdistelmien omapainoihin ei kiinnitetä alkuunkaan riittävää huomiota.

06.02.2022 3.13


Nykypäivän yhdistelmien ylipainosanktiot ja tarkentuva seuranta pakottavat yhdistelmien painot "lakikuormiksi". - Ylitysten ajat alkavat olla ohi.



Tämä merkitsee yhdistelmien omapainojen tarkastelutarvetta, sekä kuormapainojen ennakkoseurantaa.- Tulevaisuuden tuottavan yhdistelmän hankinnassa kannattaa huomioida sen työtapakohtainen minimi tyhjäpainoluokka maantieajovarusteineen.



Pankkojen painoja on vertailtu ja kehitelty jo vuodesta 1976, ja ne ovat vieläkin yhtenä hankinnan perusteena, toisin kuin auton, perävaununn ja kuormaimen painot. Yhdistelmän pankkojen painoissa on suurimmillaan muutaman sadan kilon painoeroja, mutta yhdistelmien painoissa samanaikaisesti muutamien tyhansienkin kilojen eroja.

Seuraavaksi painoerittelyt
- ja aluumiini/teräs.
25.04.2024Tuliko tästä poishylkäytynyt visio, vai onko se kuitenkin lopulta tehokas "junantappaja"???
24.04.2024 18.00Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
21.04.2024KATSO TÄSTÄ MAAMESS 2024 -LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
05.04.2024Nopeitten toimitusten varastopankot / huhtikuu 2024.
25.04.2024 17.00Terminator - tekniikkaa : Tuotekehittely.
25.04.2024 15.00Trelleborg esittelee viimeisimmät rengasinnovaatiot Intermat Construction Fair -messuilla Pariisissa, Ranskassa 24.-27. huhtikuuta
25.04.2024 13.00Nordic Bioproducts Group avasi Lappeenrantaan tehtaan, joka tuottaa innovatiivisia biomateriaaleja uudella teknologialla
25.04.2024 11.00Terminator ei ole miltään osin " puolivillainen " jäljitelmäpankko !!!
25.04.2024 9.00Terminatorien 10% kuormatilavuuslisä on tärkein Terminatoreitten tuomista eduista.

Siirry arkistoon »