Löytyisikö junapankkojaosta ratkaisu jokapäiväiseen autopankkosiirtelyyn.

13.04.2021 16.40


Kun junapankot kehitettiin 80-luvun alussa , niihin tehtiin pika-avauskiinnikkeet. Pankkosiirto nähtiin silloin vielä välttämättömäkai, mutta mitenkä kävikään ???

Kuvan mukainen pankkojako on nykypäivän vaunuissa todettu toimivaksi, ja samalla hankala pankkojen siirtely on tullut junavaunujen osalta täysin tarpeettomaksi. - Olisiko tuota samaa 40 vuotta vanhaa jakoa mahdollista soveltaa myös puutavarayhdistelmiin ???

Samaa puuta ja samoilla katkontapituuksilla ajetaan, ja samoilla kuormaimilla lastataan ja putetaan, niin miksipä ei tuo sama pankkojakoajattelu soveltuisi myös puutavarayhdistelmiinkin ???

Heikki Jokela 
050 4129 024
24.04.2024 18.00Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
21.04.2024KATSO TÄSTÄ MAAMESS 2024 -LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
05.04.2024Nopeitten toimitusten varastopankot / huhtikuu 2024.
25.04.2024 3.00Terminatoreitten edut korostuvat sekä kesällä, että talvella.
25.04.2024 0.07Maanmittauslaitoksen ilmakuvaus- ja laserkeilauskausi käynnistyi - Taivaalla viipyilevä kone kuvaa rakennukset ja tiet
24.04.2024 18.00Tuottavuus.
24.04.2024 17.00Terminatorien perusominaisuudet ovat tuottavuus ja turvallisuus , elikkä tämä on jo mahdollista .
24.04.2024 15.00Neliakselinen 35 tonnin kokonaispainon puutavarayhdistelmän vetoauto.
24.04.2024 13.00Kohlerilta uusi HVO generaattori teollisuuskäyttöön

Siirry arkistoon »