Löytyisikö junapankkojaosta ratkaisu jokapäiväiseen autopankkosiirtelyyn.

13.04.2021 16:40


Kun junapankot kehitettiin 80-luvun alussa , niihin tehtiin pika-avauskiinnikkeet. Pankkosiirto nähtiin silloin vielä välttämättömäkai, mutta mitenkä kävikään ???

Kuvan mukainen pankkojako on nykypäivän vaunuissa todettu toimivaksi, ja samalla hankala pankkojen siirtely on tullut junavaunujen osalta täysin tarpeettomaksi. - Olisiko tuota samaa 40 vuotta vanhaa jakoa mahdollista soveltaa myös puutavarayhdistelmiin ???

Samaa puuta ja samoilla katkontapituuksilla ajetaan, ja samoilla kuormaimilla lastataan ja putetaan, niin miksipä ei tuo sama pankkojakoajattelu soveltuisi myös puutavarayhdistelmiinkin ???

Heikki Jokela 
050 4129 024
06.05.2021 9:45XXL " monitoimikiinnike " - patentoitu ja äänetön
05.05.2021 8:00Triplavaimennin on osoittanut toimivuutensa ja käsittämättömän kestävyytensä.
05.05.2021 7:25Tuplakiinnike, triplavaimennin, alumiinikitkalevy, ja 100% liukuestepinta = Termiminator liikenneturvallisuuspaketti.
05.05.2021kuormansidonta
04.05.2021 13:18Triplavaimennin on myös olennainen osa nippusidontaa.
04.05.2021 13:16"Triplavaimennin" kolmella kitkasäätöportaalla vähensi osamäärän kolmasosaan.
02.05.2021 14:26Pankkomäärän minimoinnista lisätuottoja.
02.05.2021 7:12Puutavarapankkokjen määriin tulossa muutoksia.
01.05.2021 10:36" YKSI PAKETTI - YKSI HINTA"
01.05.2021KATSO TÄSTÄ VAPPULÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa alan tämän viikon kuulumiset

Siirry arkistoon »