Yhdistelmän kuormaus minimi nippuväleille kannattaa varmasti.

30.10.2021 9.27

Nippuvälien minimointi kannattaa ehdottomasti hyödyntää, ja sen voi tosiaan tehdä ilman euronkaan investointia - siis pelkällä uudella kuormaustekniikalla.



Vetoauton nippuvälien minimointi aloitetaan etuseinän välin minimoimisella , sekä lastataan kolmosniput mahdollisimman yhteen.- Paras tulos on saavutettavissa 2+2 akselistotyypillä



Auton ja perävaunun väliseen nippujen väliin ei voida merkittävästi puuttua, mutta sensijaan  perävaunun säästöt on mahdollisia , - ja sieltä saadaankin suurimmat säästöt , sekä ilmavastusvoimista, että loiskuormista.



Nippuväliminimoinnista saaatavat lisätulot ovat suurimmat mepakuljetuksissa pitkillä ajomatkoilla ja pienimmillään ne ovat lyhyillä ja keskinopeuksiltaan hitailla ajomatkoilla.XXhj.30.10.2021

24.04.2024 18.00Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
21.04.2024KATSO TÄSTÄ MAAMESS 2024 -LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
05.04.2024Nopeitten toimitusten varastopankot / huhtikuu 2024.
25.04.2024 3.00Terminatoreitten edut korostuvat sekä kesällä, että talvella.
25.04.2024 0.07Maanmittauslaitoksen ilmakuvaus- ja laserkeilauskausi käynnistyi - Taivaalla viipyilevä kone kuvaa rakennukset ja tiet
24.04.2024 18.00Tuottavuus.
24.04.2024 17.00Terminatorien perusominaisuudet ovat tuottavuus ja turvallisuus , elikkä tämä on jo mahdollista .
24.04.2024 15.00Neliakselinen 35 tonnin kokonaispainon puutavarayhdistelmän vetoauto.
24.04.2024 13.00Kohlerilta uusi HVO generaattori teollisuuskäyttöön

Siirry arkistoon »