Nippuväleissä on runsaasti rahaa - mutta ottajia on vielä todella vähän.

02.11.2021 19:56

Raakapuuyhnistelmissä on polttoainetta syöviä ja loiskuormakokoa kasvattavia nippuvälejä kolmesta viiteen. Nippujen poikkileikkauskoko on 5m2-7.5m2, elikkä keskimäärin 6m2. - Mutta mitkä on 18m2-30m2:n vaikutukset , ja mitä siitä on otettavissa "ruokapöytään".




Puutavarayhdistelmä on yksi pahimmista maantieyhdistelmämallien  polttoainesyöpöista ja loiskuormaimureista. Sitä se on tyhjänä ja myös kuormattuna. Kuormatun yhdistelmän kulutuksiin ja loiskuormakertymiin voidaan kuitenkin vaikuttaa ilman euronkaan investoinia , pelkästään omaksumalla uusi älykäs kuormaustekniikka - Suomalaiset raakapuuyhdistelmät ja purkupaikat  ovat uuden tekniikan kuljetuksiin täysin valmiit sellaisenaan.

Mutta mistä se raha löytyy: - Se löytyy alipainevälien minimoinnista.XXhj2.11.2021

23.01.2022 14:14terminator.fi sivujen kävikämäärälaskuri saavutta viiden miljoonan lukeman syys-lokaluussa 2022.
23.01.2022 11:14Alkaisiko painava, ja liukuesteitä syövä pantakiinnike olla jo pankkohistoriaa.
23.01.2022 11:11Terminator tekniikkaa 7.: "Ikuiset" mittamerkinnät.
23.01.2022 9:00Alumiinirakenteitten keveys autovarusteissa on pääosiltaan pinttynyt harhaluulo.
23.01.2022 5:47Kuormansidonnan hidastuvuudet 8m/s2 ja 5m/s2 - mitä se käytännössä tarkoittaa.
23.01.2022 1:24Terminator XXL 1/2022 vaihtokamppanja.
23.01.2022Mistä todellisuudesta johtuvat eri pankkojen painoerot ???
22.01.2022 21:49Ponsse ja Epec perustavat tuotekehitysyksikön Turkuun
22.01.2022 14:51Ketjut tukkiauton tiellä pitää - Metsätyöltä huippuketjut suoraan varastosta
22.01.2022 9:41Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" .

Siirry arkistoon »