..ja paukut senkun kovenee : -Kantavuusetu + 1.000kg-1.500. Etu 10 vuodessa ja 10.000 kuormassa 100.000? -150.000?

27.11.2021 14:12


Perävaunun painon minimointi on valintakysymys. Alustapainojen erot ovat 1.000 kilosta jopa 2.000 kiloon. Kun lisäksi minimoidaan pankkomäärä kuuteen, saadaan lisäkantavuutta reipas 300kg. Lisäkeveyttää tulee pankonsiirtolaitteen poistosta, sen vaikutus on nelisensataa kiloa.



Viisiakselinen kevennetty perävaunu tuo kuusipankkoisena ja kiinteillä pankkoasennuksilla minimissään 1.500kg painoedun verrattuna keskivertovaunuihin. Kymmenen vuoden ajanjaksolla on mahdollista ajaa vaunulla 10.000 kuormaa. Kymmenen euron tonnitaksalla tuottaa esimerkkivaunu 150.000 euron lisäpotin laskutuskuormien kasvusta. 


23.01.2022 14:14terminator.fi sivujen kävikämäärälaskuri saavutta viiden miljoonan lukeman syys-lokaluussa 2022.
23.01.2022 11:14Alkaisiko painava, ja liukuesteitä syövä pantakiinnike olla jo pankkohistoriaa.
23.01.2022 11:11Terminator tekniikkaa 7.: "Ikuiset" mittamerkinnät.
23.01.2022 9:00Alumiinirakenteitten keveys autovarusteissa on pääosiltaan pinttynyt harhaluulo.
23.01.2022 5:47Kuormansidonnan hidastuvuudet 8m/s2 ja 5m/s2 - mitä se käytännössä tarkoittaa.
23.01.2022 1:24Terminator XXL 1/2022 vaihtokamppanja.
23.01.2022Mistä todellisuudesta johtuvat eri pankkojen painoerot ???
22.01.2022 21:49Ponsse ja Epec perustavat tuotekehitysyksikön Turkuun
22.01.2022 14:51Ketjut tukkiauton tiellä pitää - Metsätyöltä huippuketjut suoraan varastosta
22.01.2022 9:41Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" .

Siirry arkistoon »