..ja paukut senkun kovenee : -Kantavuusetu + 1.000kg-1.500. Etu 10 vuodessa ja 10.000 kuormassa 100.000? -150.000?

27.11.2021 14.12


Perävaunun painon minimointi on valintakysymys. Alustapainojen erot ovat 1.000 kilosta jopa 2.000 kiloon. Kun lisäksi minimoidaan pankkomäärä kuuteen, saadaan lisäkantavuutta reipas 300kg. Lisäkeveyttää tulee pankonsiirtolaitteen poistosta, sen vaikutus on nelisensataa kiloa.



Viisiakselinen kevennetty perävaunu tuo kuusipankkoisena ja kiinteillä pankkoasennuksilla minimissään 1.500kg painoedun verrattuna keskivertovaunuihin. Kymmenen vuoden ajanjaksolla on mahdollista ajaa vaunulla 10.000 kuormaa. Kymmenen euron tonnitaksalla tuottaa esimerkkivaunu 150.000 euron lisäpotin laskutuskuormien kasvusta. 


26.03.2024Terminatoreitten nopeat ja rahtivapaat perilletoimitukset 2024.
23.03.2024KATSO 22.3. LÄHETYS VILLISTÄ LÄNNESTÄ TURUSTA! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.03.2024 10.00Onko puutavarayhdistelmien kulurakenteissa edelleenkin hyödynnettäviä Europotteja, - ja onko niitä kaikille osapuolille???.
15.03.2024KATSO 15.3. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.02.2024LUE TÄSTÄ! Talven jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
29.03.2024 3.00Pankkokiinnikkeitten korkeuksissa on niissäkin suuria eroja.
29.03.2024 0.07Steelwrist esittelee kolmannen sukupolven kauhanpyörittäjät ja tuo markkinoille kokonaan uudet pyörivät liittimet sekä laajan valikoiman uusia työlaitteita
28.03.2024 18.00Puutavara-autojen apurunkoprofiileissa suuria eroja.
28.03.2024 17.00Miksi alumiini on edelleen pankkojen raaka-aine???
28.03.2024 15.00Suomeen Naton yrityskiihdyttämö ja kaksi testikeskusta

Siirry arkistoon »