Alumiinilla kilpailu erikoisteräksien- , ja ultralujien teräspankkojen kanssa on alumiiniprofiilitekniikalla täysin mahdotonta.

13.05.2022 14:20

Alumiinipankkojen valmistustekniikka perustuu profiilirakenteisiin, jotka takaavat suuret ulkomitat ja samalla tietenkin pienen kuormatilakoon - tämä on alumiinilla tehtävä, sen edes jonkinlaisen painokilpailuedun säilyttämiseksi.

Alumiinipankkojen markkinointi on keskittynyt, ja tunnettu painoedon mainostamisesta. Tämä olikin totta, silloin, kun teräspankot olivat profiilitekniikkaisia ja mitoitukseltaan enempi alumiinipankkojen kaltaisia.- ämä oli 70-80 lukua.

Uudet  paremmat teräkset tulivat pankkoraaka-aineiksi 90-luvulla . ja uuden tekniikan koneet saatiin yleiseen käyttöön 2000-luvulla. Lisäksi 2000-luku toi ultralujat , ja lopuksi myös säänkestävät ultralujat teräsmateriaalitkin.

Tämä teräksien ja sen tuotantomenetelmien kehitys on luonut erikoisteräksisille pankkomalleille uskomattoman selkeän kilpailuedun, kun alumiinipankkojen materiaalit, ja valmistusmenetelmät ovat pysyneet täysin samoina samanaikaisesti yli 40 vuotta!!!XXhj.13.5.2022

24.05.2022 0:07Polttoaineen hinnan tuplaantuminen tuplasi TimberRoad- kaluston polttoainesäästöt euroina..
23.05.2022 18:08Tiesitkö,että : TimberRoad projektilla ladataan lisätehoa puutavara-autoihin.
23.05.2022 15:57TimberRoad yhdistelmien säästökohteet.
23.05.2022 11:35TimberRoad siirtokuljetusten yksi tuottavuuseduista on moninkertainen punnitus.
23.05.2022 10:44Kevät TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 Ce pankoista !!!
23.05.2022 10:10TimberRoad "syöttöautomallit".
23.05.2022 9:20Mikä on TimberRoad - projekti ???
23.05.2022 7:45Kourallinen kuitua painaa 300 kg-1600kg. - Kuormatilan koko määräytyy kevyimmän lajikkeen mukaisesti
23.05.2022 5:45TimberRoad yhdistelmäparin "syöttöauto".
23.05.2022 3:13Siirtoautojen osuus raakapuun maantiekuljetuksissa on nyt kovassa kasvussa.

Siirry arkistoon »