Uusi määräyspaketti käänsi pankkokiinnityksen päälaelleen.

07.01.2022 11:00


Jokainen puuta ajanut ja varusteita vastuullisesti valmistanut ymmärtää, että pankkojen lukitus on erittäin tärkeä osa puutavaranippujen paikallaan pysymiseksi sokkijarrutuksissa ja törmäyksissä.- Kiristimet eivät taatusti yksin riitä.

Uusi määräyspaketti sallii etu-takasuunnassa vapaasti liikkuvat pankot, sekä nippusidonnan pankosta pankkoon. - Tämä käytäntö  muodostaa puutavaranipusta jopa 20 tonnisen juntan, joka liikkeelle lähtiessään raivaa kaikki esteet tieltään.



Autojen ja perävaunujen pankkojen rakentaminen niin, että  jokainen pankko on kiinteän esteen takana , niin, että ne eivät rikkoonnu, tai anna periksi edes törmäystilanteissa. - Tällä luodaan liikenneturvallisuutta. XXhj.7.1.2022

29.05.2022 0:0775 tonnisen maksimi on luokkaa 160-165 m3.
28.05.2022 19:00Puutavarayhdistelmien kuormatilakoot edelleenkun kasvussa.
28.05.2022 17:00Kuka vastaa sellunkeittoon kulkeutuneitten muovien miljoonavahingot ???
28.05.2022 15:00Alumiinipankot ja kuumasinkityt teräspankot , sekä rosterit olisivat "paperiteollisuusvalmiit" sellaisenaan, mutta ilman teippejä.
28.05.2022 13:00Terminatormallistot suunniteltiin kuumasinkityksen asettamilla vaatimuksilla.
28.05.2022 12:00"Miljoonavahingot" se aiheutti vuosikymmenien tuotekehityskuluina meille Terminatormiehillekkin.
28.05.2022 11:00Muovi aiheuttaa miljoonavahinkoja paperiteollisuudelle.
28.05.2022 10:00Miksi kehitimme pankkoihimme ikuiset mitta-ja mallimerkinnät.
28.05.2022 9:00Muovipinnoite = jauhemaalaus ja kuumasinkkaus vaativat korkeatasoista osaamista.
28.05.2022 8:00Kevät TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 Ce pankoista !!!

Siirry arkistoon »