Onko auton, ja perävaunun pankkojen siirtely täysin turhaa???

16.02.2022 12:52

Otto_Lahti_rekkasaannot.png

Uusi tieliikennelaki määrittelee yhdistelmän varusteille ja itse yhdistelmälle käytön ja liikenneturvallisuuden minimivaatimuksia. Varusteille on määritelty minimi lujuuskestävyydet ja hidastuvuusvoimien kestot eteen, sivulle-, ja taakseppäin. Lisäksi uusi tieliikennelaki määrittelee sidontavarusteitten tekniset vaatimukset.

Nippusidonnan on kestettävä suurtehojarrujen hidastuvuus.

Hidastuvuusvoimien minimeihin pääsy kaikilla puutavaralajikkeilla ja kaikissa käyttöolosuhteissa edellyttää lisäksi huolellista vastuuta kuormaukselta, sekä nippujen sidonnalta.


 
Vastuuasiat jakautuvat komponenttien valmistajien-,testaajien-, myyjien- , ostajien, käyttäjien-, ja valvonnan osalle. Myyjän osuus on tässä prosessissa ratkaisevassa asemassa.


     Heikki Jokela

29.05.2022 0:0775 tonnisen maksimi on luokkaa 160-165 m3.
28.05.2022 19:00Puutavarayhdistelmien kuormatilakoot edelleenkun kasvussa.
28.05.2022 17:00Kuka vastaa sellunkeittoon kulkeutuneitten muovien miljoonavahingot ???
28.05.2022 15:00Alumiinipankot ja kuumasinkityt teräspankot , sekä rosterit olisivat "paperiteollisuusvalmiit" sellaisenaan, mutta ilman teippejä.
28.05.2022 13:00Terminatormallistot suunniteltiin kuumasinkityksen asettamilla vaatimuksilla.
28.05.2022 12:00"Miljoonavahingot" se aiheutti vuosikymmenien tuotekehityskuluina meille Terminatormiehillekkin.
28.05.2022 11:00Muovi aiheuttaa miljoonavahinkoja paperiteollisuudelle.
28.05.2022 10:00Miksi kehitimme pankkoihimme ikuiset mitta-ja mallimerkinnät.
28.05.2022 9:00Muovipinnoite = jauhemaalaus ja kuumasinkkaus vaativat korkeatasoista osaamista.
28.05.2022 8:00Kevät TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 Ce pankoista !!!

Siirry arkistoon »