Onko auton, ja perävaunun pankkojen siirtely täysin turhaa???

16.02.2022 12.52

Otto_Lahti_rekkasaannot.png

Uusi tieliikennelaki määrittelee yhdistelmän varusteille ja itse yhdistelmälle käytön ja liikenneturvallisuuden minimivaatimuksia. Varusteille on määritelty minimi lujuuskestävyydet ja hidastuvuusvoimien kestot eteen, sivulle-, ja taakseppäin. Lisäksi uusi tieliikennelaki määrittelee sidontavarusteitten tekniset vaatimukset.

Nippusidonnan on kestettävä suurtehojarrujen hidastuvuus.

Hidastuvuusvoimien minimeihin pääsy kaikilla puutavaralajikkeilla ja kaikissa käyttöolosuhteissa edellyttää lisäksi huolellista vastuuta kuormaukselta, sekä nippujen sidonnalta.


 
Vastuuasiat jakautuvat komponenttien valmistajien-,testaajien-, myyjien- , ostajien, käyttäjien-, ja valvonnan osalle. Myyjän osuus on tässä prosessissa ratkaisevassa asemassa.


     Heikki Jokela

25.04.2024Tuliko tästä poishylkäytynyt visio, vai onko se kuitenkin lopulta tehokas "junantappaja"???
24.04.2024 18.00Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
21.04.2024KATSO TÄSTÄ MAAMESS 2024 -LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
05.04.2024Nopeitten toimitusten varastopankot / huhtikuu 2024.
25.04.2024 13.00Nordic Bioproducts Group avasi Lappeenrantaan tehtaan, joka tuottaa innovatiivisia biomateriaaleja uudella teknologialla
25.04.2024 11.00Terminator ei ole miltään osin " puolivillainen " jäljitelmäpankko !!!
25.04.2024 9.00Terminatorien 10% kuormatilavuuslisä on tärkein Terminatoreitten tuomista eduista.
25.04.2024 7.49Ruokalista meni uusiksi - artikkelini vuodelta 2011.
25.04.2024 7.00Ponssen osavuosikatsaus Q1/2024 - Liikevoitto jäi heikoksi

Siirry arkistoon »