Mistä todellisuudesta johtuvat eri pankkojen painoerot ???

13.03.2022 10:10

Ilmavastusvoimiin vaimuttaa myös tolpan ja pankon pinta-alat.

Kun puhutaan ja vertaillaan alumiinisten, ja teräksisten puutavarapankkojen painoja, ainakin käyttäjien kannattaa huomioida, se, että molemmissa on kolme eri perustyyppiä ja kolmella eri painoluokalla.- Lisäksi, mitä pidemmät tolpat, sitä painavampi on tietysti pankko.

Puutavarapankoissa on materiaalista riippumatta aina kolme eri perustyyppiä :
1. Jarkeellisella irtotolpalla varustetut 0= painavin,+15kg.
2. Irtotolppaiset = toiseksipainavin,+10kg.
3. Kiinteätolppaiset = kevein, +0kg.
Nämä varustekompinaatiot aiheuttavat painoeroa yllä mainitussa järjestyksessä. -Lisäksi selkeää painoeroa on myös eri tyyppisissä pankkokiinnityksissä.

Suurin painolisä tulee ns. pantakiinnikkeistä, joita käytetään vielä edelleenkin joittenkin  alumiinipankkomallien , ja teräspankkomallienkin omapainoa lisäämässä, ja kantavuuskuormaa pienentämässä.XXhj.23.1.2022

images_28

Seuraavaksi : Materiaalivalinnasta  johtuvat painoerot.

29.05.2022 0:0775 tonnisen maksimi on luokkaa 160-165 m3.
28.05.2022 19:00Puutavarayhdistelmien kuormatilakoot edelleenkun kasvussa.
28.05.2022 17:00Kuka vastaa sellunkeittoon kulkeutuneitten muovien miljoonavahingot ???
28.05.2022 15:00Alumiinipankot ja kuumasinkityt teräspankot , sekä rosterit olisivat "paperiteollisuusvalmiit" sellaisenaan, mutta ilman teippejä.
28.05.2022 13:00Terminatormallistot suunniteltiin kuumasinkityksen asettamilla vaatimuksilla.
28.05.2022 12:00"Miljoonavahingot" se aiheutti vuosikymmenien tuotekehityskuluina meille Terminatormiehillekkin.
28.05.2022 11:00Muovi aiheuttaa miljoonavahinkoja paperiteollisuudelle.
28.05.2022 10:00Miksi kehitimme pankkoihimme ikuiset mitta-ja mallimerkinnät.
28.05.2022 9:00Muovipinnoite = jauhemaalaus ja kuumasinkkaus vaativat korkeatasoista osaamista.
28.05.2022 8:00Kevät TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 Ce pankoista !!!

Siirry arkistoon »