Junavaunuissa suurena etuna kiinteä pankkojako ja tilavuus sekä 100% liukuestepinnat.

19.01.2023 17:00

Junavaunuihin kehitettiin jo 80-luvun alussa puutavatayhdistelmien kuormakoon kanssa yhtenäinen kuormatila ja kiinteä pankkojako, joka oli valmis Suomen raakapuumitoille ja purkukoneille ilman pankkojen siirtelyä.




Pankkojen 100%:set liukuestepinnat mahdollistavat sidontakäytännön, missä vain vaunuletkojen etummaiset niput ovat sidotut, muut niput pysyvät paikoillaan liukuesteitten pitovoimien ansiosta.



Junavaunujen pankkosiirtely on tehty tarpeettomaksi raakapuumitoillemme optimoiduin pankkovälein ja nippusidonta on minimoitu 100%:silla pitävillä ja purevilla liukuestepinnoilla. Lisäksi junavaunutolpat on merkitty päistään maksimi lastauskorkeuden osoittavalla nippukorkeusmerkillä puitten alastippumisen estämiseksi.- Näillä ominaisuuksilla on helpotettu ja nopoeutettu  merkittävästi vaunulastausta, ja parannettu turvallisia lastauksia ja kuljetuksia.XXhj.19.1.2023


06.02.2023 7:00Tiesitkö , että???: -Terminatorien ja TimberMaxxien pintakäsittelyssä on myös täysin ruostumaton ja myös muoviton kuumasinkitysvaihtoehto, - olisiko siinä mitään järkeä ???
06.02.2023 3:00Miksi alumiinipankoissa on erittäin pienet- , ja ilmavastusominaisuuksiltaan ja tuottavuudeltaan huonotasoiset kuormatilat
06.02.2023 0:07Paripyöräketjut puutavara-autoihin suoraan Metsätyön varastosta
05.02.2023 20:10Teollisuusliiton ilmoittamat lakot väistyvät - Teknologiateollisuuden työntekijöille syntyi uusi TES
05.02.2023 18:00Pankon joustavuus.
05.02.2023 17:00Puutavara-yhdistelmän pankkojen ilmanvastuksella on yllättävänkin suuri merkitys tuottavuuteen ja turvallisuuteen.
05.02.2023 15:00Terminator XXL puutavarapankot
05.02.2023 14:00TIESITKÖ , ETTÄ ........
05.02.2023 13:00Miksi alumiini on edelleen pankkojen raaka-aine???
05.02.2023 12:00Alumiini on materiaaliominaisuuksiltaan jämähtänyt 70-luvun tasolle, mutta sen pintakäsittely on valmiiksi 100:sesti muoviton , -kestävä, ja -halpa.

Siirry arkistoon »