Minimikorkuisen pankkorungon hyödyt ja haitat.

29.11.2024 17.00

Mitä matalampi pankkorunko, sitä suurempi kuormatila ja sitä paremmat ajo-ominaisuudet. Lisäksi runkokorkeus on osa yhdistemän ilmavastuspintaa , joka jarruttaa kulkua ja kerää  "loiskuormaa" yhdistelmän rakenteisiin - mitä matalampi runko, sitä pienempi ilmavastus , sekä polttoainekulutus ja loiskuorma.- Lisäksi ilmavastuspintojen aiheuttama pyörteily heikentää liikennenäkyvyyttä aiheuttaen vaaratilanteita takana-ajossa ja ohitustilanteissa.

Aeridynamiikkaa pankoissa.

Matalan pankkorungon haittapuoliksi on kilpailevien korkearunkoisten myyjien toimesta kerrottu olevan konepurun hankaluus , mikä on sittemmin osoittautunut tarkoituksella keksityksi harhaluuloksi. - Ainut realistinen haittapuoli on matalien pankkorunkojen aiheuttamat haitat  korkearunkoisten pankkojen markkinoinnille.XXhj.29.11.2024

-   Mietippä: "Miksi Terminator ja TimberMaxx pankkorunko ja tolppa ovat myöskin leveitä"         ???



Ps. Kanada on oikea metsäteollisuusmaa. Kanadassa pankkorunkokorkeus nyt 0.0 cm , - ja samat puut, samat lastauskoneet, ja samat purkukoneet - ja soitto soi ??!!??

19.01.2025KATSO TÄSTÄ 17.1. LÄHETYS! Laajasti mielenkiintoista kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
26.01.2025 18.00Miksi suuri osa pankoista muovipinnotetaan ja teipit vain lisääntyy???
26.01.2025 17.00Puutavarapankkon lujuusluokat on merkittävä jokaiseen pankkoon pysyvällä merkinnällä.
26.01.2025 16.00Pankkomuovien tulevaisuus.
26.01.2025 15.00Terminatorimiehet ottavat metsäteollisuuden muovikiellon tosissaan.
26.01.2025 14.00Pankkojen lujuusluokat.
26.01.2025 13.00100%:nen muovittomuus saadaan nopeasti koko raakapuun korjuu-, ja kuljetusketjuun.
26.01.2025 12.00Pankkotyypit Suomessa.

Siirry arkistoon »