Minimikorkuisen pankkorungon hyödyt ja haitat.

24.03.2024 9.00

Mitä matalampi pankkorunko, sitä suurempi kuormatila ja sitä paremmat ajo-ominaisuudet. Lisäksi runkokorkeus on osa yhdistemän ilmavastuspintaa , joka jarruttaa kulkua ja kerää  "loiskuormaa" yhdistelmän rakenteisiin - mitä matalampi runko, sitä pienempi ilmavastus , sekä polttoainekulutus ja loiskuorma.- Lisäksi ilmavastuspintojen aiheuttama pyörteily heikentää liikennenäkyvyyttä aiheuttaen vaaratilanteita takana-ajossa ja ohitustilanteissa.



Matalan pankkorungon haittapuoliksi on kilpailevien korkearunkoisten myyjien toimesta kerrottu olevan konepurun hankaluus , mikä on sittemmin osoittautunut tarkoituksella keksityksi harhaluuloksi. - Ainut realistinen haittapuoli on matalien pankkorunkojen aiheuttamat haitat  korkearunkoisten pankkojen markkinoinnille.XXhj.24.3.2024

 Miksi Terminator pankkorunko on myös leveä ???
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
13.04.2024KATSO TÄSTÄ MANSEN MÖRINÄT LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
05.04.2024Nopeitten toimitusten varastopankot / huhtikuu 2024.
19.04.2024 18.00Materiaalivalinta - teräksissä ja teräksissä on suuria eroja.
19.04.2024 17.00Kuumasinkitys on nyt vahvasti mukana kuljetusvälineissä, ja seuraavaksi myös korjuuketjussa.
19.04.2024 15.00Kuumasinkitty pankko on käytössä täysin ruostumaton - päältä, ja sisältä !!!.
19.04.2024 13.00Kuumasinkitty pankko pysyy pitkään siistinä.
19.04.2024 12.00Wihuri Teknisen Kaupan jälkimarkkinoinnissa keskitetään palveluja
19.04.2024 11.00Pankkojen pinnoitekkin on osa tuottavuutta ja turvallisuutta: -Kuumasinkitys on ehdottomasti paras, kestävin, ja turvallisin teräksisten pankkojen pinnoitusmenetelmä.
19.04.2024 9.00Tamtron Group Oyj tuo markkinoille mullistavan AI-pohjaisen automaattisen materiaalien tunnistusjärjestelmän

Siirry arkistoon »