Minimikorkuisen pankkorungon hyödyt ja haitat.
01.09.2024 3.00
Mitä matalampi pankkorunko, sitä suurempi kuormatila ja sitä paremmat ajo-ominaisuudet. Lisäksi runkokorkeus on osa yhdistemän ilmavastuspintaa , joka jarruttaa kulkua ja kerää "loiskuormaa" yhdistelmän rakenteisiin - mitä matalampi runko, sitä pienempi ilmavastus , sekä polttoainekulutus ja loiskuorma.- Lisäksi ilmavastuspintojen aiheuttama pyörteily heikentää liikennenäkyvyyttä aiheuttaen vaaratilanteita takana-ajossa ja ohitustilanteissa.
Matalan pankkorungon haittapuoliksi on kilpailevien korkearunkoisten myyjien toimesta kerrottu olevan konepurun hankaluus , mikä on sittemmin osoittautunut tarkoituksella keksityksi harhaluuloksi. - Ainut realistinen haittapuoli on matalien pankkorunkojen aiheuttamat haitat korkearunkoisten pankkojen markkinoinnille.XXhj.1.9.2024
- Mietippä: "Miksi Terminator ja TimberMaxx pankkorunko ja tolppa ovat myöskin leveitä" ???
Ps. Kanada on oikea metsäteollisuusmaa. Kanadassa pankkorunkokorkeus nyt 0.0 cm , - ja samat puut, samat lastauskoneet, ja samat purkukoneet - ja soitto soi ??!!??
|