Minimikorkuisen pankkorungon hyödyt ja haitat.

01.09.2024 3.00

Mitä matalampi pankkorunko, sitä suurempi kuormatila ja sitä paremmat ajo-ominaisuudet. Lisäksi runkokorkeus on osa yhdistemän ilmavastuspintaa , joka jarruttaa kulkua ja kerää  "loiskuormaa" yhdistelmän rakenteisiin - mitä matalampi runko, sitä pienempi ilmavastus , sekä polttoainekulutus ja loiskuorma.- Lisäksi ilmavastuspintojen aiheuttama pyörteily heikentää liikennenäkyvyyttä aiheuttaen vaaratilanteita takana-ajossa ja ohitustilanteissa.

Aeridynamiikkaa pankoissa.

Matalan pankkorungon haittapuoliksi on kilpailevien korkearunkoisten myyjien toimesta kerrottu olevan konepurun hankaluus , mikä on sittemmin osoittautunut tarkoituksella keksityksi harhaluuloksi. - Ainut realistinen haittapuoli on matalien pankkorunkojen aiheuttamat haitat  korkearunkoisten pankkojen markkinoinnille.XXhj.1.9.2024



-   Mietippä: "Miksi Terminator ja TimberMaxx pankkorunko ja tolppa ovat myöskin leveitä"         ???



Ps. Kanada on oikea metsäteollisuusmaa. Kanadassa pankkorunkokorkeus nyt 0.0 cm , - ja samat puut, samat lastauskoneet, ja samat purkukoneet - ja soitto soi ??!!??

14.09.2024KATSO TÄSTÄ 13.9. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
04.09.2024HUOMIO! Nyt kannattaa markkinoida - lähde mukaan ilmoituksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
20.09.2024 17.00IAA 2024: Vetykuorma-autolle innovaatiopalkinto
20.09.2024 15.00Kesla Oyj heikentää ohjeistusta vuodelle 2024 - Tilauskannat jäämässä ennakoitua pienemmiksi
20.09.2024 13.00Uusien autojen rekisteröinnit romahtivat EU:ssa elokuussa - Sähköautojen osalta liki kolmanneksella
20.09.2024 11.00KATSO VIDEO! Puhtaasti korkeammalle - vuokranostimet urakoitsijoilla Stora Enson Oulun tehtaalla
20.09.2024 9.30Muovi on myrkkyä ..??!!
20.09.2024 9.00Terminator pankkomallistossa on yhdistetty nippusidonnan ja tuottavuuden kovat vaatimukset.
20.09.2024 7.00XXL-pankkomallisto on vertaansa vailla tuottavuudessa, turvallisuudessa, sekä kestävyydessään..
20.09.2024 3.00Olosuhteet ratkaisevat aina komponenttien valinnan, mutta keveys, kuormatila ja aerodynamiikka tuovat poikkeuksetta lisätuloja.

Siirry arkistoon »