Pankkojen minimaalinen, mutta 12 pankolla kuitenkin muutaman sadan kilon painoero johtuu pääosin tolppaholkeista ja kiinnikeratkaisuista.

20.05.2022 8:00


Puutavarapankkojen painoerot eivät ole kovinkaan ratkaisevassa asemassa , verrattuna yhdistelmän muihin osatekijöihin. - Mutta mistä ne kuitenkin satojen vaikutukset yhdistelmien painoihin johtuvat ???



Kun verrataan saman lujuusluokan=tonniluokan pankon rakennetta , niin niissä olevat painoerot koostuvat pääosiltaan pankkoholkeista ja niitten kiinnikeratkaisuista. -Itse pankkorakenteen ja materiaalin aiheuttavat painoerot ovat lähes merkityksettömiä.



Suurimmat pankoista johtuvat painoerot tulevat pankkojen määristä.  Pohjoismaisten yhdistelmien pankkomäärät ovat yleisesti 2+2 kpl , 4+6 kpl ja 4+8 kpl /yhdistelmä. - On tietenkin selvää, että mitä vähemmän pankkoja, sitä kevyempi yhdistelmäpaketti on ja samaten mitä vähemmän pankkoja , sitä pienempi yhdistelmän ilmavastus loiskuormankeräys , sekä  liikennepölytys on. XXhj.20.5.2022
30.06.2022 18:00Meillä 12 pankkoinen yhdistelmä on edelleenkin vallitseva, kun se Ruorsissa alkaa olla kuusipankkoinen.
30.06.2022 16:00Ruotsissa yhdistelmät tuhansiakin kiloja kevyempiä.
30.06.2022 14:00" TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 CE ja 11.9CE pankoista" !!!
30.06.2022 11:00Perävaunujen painovaihtelut 6.500 kilosta 9.500kiloon
30.06.2022 10:00Puutavarakuormaimienkin painoissa tonniluokan painoeroja.
30.06.2022 8:00Alustapainoissa on yli 1000kilon eroja.
30.06.2022 6:00Nollatoleranssi tuo alustapainolle enenevää merkitystä.
30.06.2022 3:00"Terminoinnilla" yhdistelmän hankintahinnan verran lisätuottoa sen käyttöaikana.
30.06.2022 0:07Raakapuuyhdistelmän säästöt ovat oikein toteutettuina siinä luokassa, että totuuden kertominen vie pohjan uskottavuudelta.
29.06.2022 18:00"Terminoinnista" monia tuottoetuja - ja merkittävän suuruisia.

Siirry arkistoon »